2021-04-28, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Så det är dig Jonas ska träffa? Har Jonas hotat dig? Eller pratar vi plötsligt om Extrapris12345 nu?

Du, om din kompis skickar fram dig att lösa detta så får ni väl snacka ihop er först?
Citera
2021-04-28, 18:01
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Du, om din kompis skickar fram dig att lösa detta så får ni väl snacka ihop er först?
Du försvårar, förmodligen med flit, något som är mycket enkelt.

Vem vill ses, när vill denna personen träffa den andra, och vart vill man ses?

Ingen har skickat fram någon, det hela började med att du själv skrev att du mottagit hot. Det var redan där oklart vilka jävla hot det handlade om och vem du menade skulle ha stått för det. Sedan visade sig det vara Extrapris12345 som PM:at dig för två månader sedan. Okej, ta det med en moderator, vill jag minnas att jag redan från början sade? Nu sitter du och närmast för talan för Henko i mötet han och Jonas vill få till.

Fast vill Henko få till ett möte verkligen? Varför kommunicerar han i sådana fall inte direkt tänker jag lite försynt? Han har ju inga som helst problem att gapa och skrika på Jonas i telefon, eller på Twitter för den delen. Men nu har han ju ångrat sig, och precis som det barn Henko är mentalt tror han då att allt är bra bara för att man sagt att man just ångrar sig.

Å andra sidan vore det utmärkt med en korkad dräng som inte går att koppla till Henko men som springer hans ärenden, eftersom även om kontaktförbudet lades ned är anmälan som måste ligga till grund för nämnda kontaktförbud inte nedlagd. Om anmälan exempelvis skulle gälla ofredande, skulle det ju vara utmärkt att kunna peka på hur någon söker upp Henko (som är väldigt ångerfull över misstaget att ha ringt Jonas och gapat och hotat) efter att Henko backade ur på Twitter under sitt namn.

Då har han ju "one more year of kontaktförbud lika säkert som en groomad kvinna har en kukviftande Axel framför sig på Gullmars" som det heter på ren Swahili, va!

Vilken grej!
Citera
2021-04-28, 18:05
Medlem
Cubicle Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight

Hela den här diskussionen är oerhört tröttsam. Jag föredrar fysiska möten framför dessa enorma trådar i forum. Jag träffar gärna vem det än är. Kontakta mig under ditt riktiga namn så kör vi.

Om det är Henko måste jag dock kontrollera om det är juridiskt ok, eftersom han begärt kontaktförbud tidigare, kontaktat igen, viljat träffas och sen inte.

I Stockholm kan jag 5 eller 6 maj. I övrigt efter 23 maj.

Nu orkar jag inte diskutera detta mer på Flashback.
Citera
2021-04-28, 18:22
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilali
Att du inte skäms när du låtsas bry dig om kvinnor som utsätts för sexuella övergrepp.
Det är uppenbart att du endast bryr dig om hur du kan smutskasta haveristerna, oavsett vilken tjej du måste köra över på vägen.
Förstår inte hur du kan göra valet att vara så äcklig att du anser dig veta bättre än den person som av andra hängts ut som ett offer mot sin vilja, samt att du tar dig rätten att snedvrida informationen för att användas i din töntiga vendetta.

Gnäll på tonen oxå, på flashback av alla ställen.
Blöjbarn.
Du tycks ju ha inside info: hur läcktes bilden ens från början och hur uppstod ryktet om Axel som våldtäktsman?
Citera
2021-04-28, 18:31
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Du tycks ju ha inside info: hur läcktes bilden ens från början och hur uppstod ryktet om Axel som våldtäktsman?

Jag har inte någon inside info, men om du är intresserad så är ett tips att lyssna på haveristernas patronavsnitt "skärmdumpskvinnan".
Citera
2021-04-28, 19:39
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Känns sisådär stabilt att döpa sin verksamhet efter en knarklangare.

Detta visar hur mycket koll jag har - uppenbarligen så har Escobar Inc med Pablo Escobar att göra, riktigt fin lirarbild på Olof här: https://www.breakit.se/artikel/28728/olof-gustafsson-till-attack-mot-klarna-escobar-inc-stammer-betalbolaget-pa-miljoner

Här finns den över tio (!) år gamla trådstarten: (FB) Skvaller om Escobar Inc (med närstående företag) /Mod
Citera
2021-04-28, 20:16
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilali
Jag har inte någon inside info, men om du är intresserad så är ett tips att lyssna på haveristernas patronavsnitt "skärmdumpskvinnan".
Du växlar extremt bekvämt mellan helt jävla dum i huvudet och ovetandes, till någon som man minsann skall lyssna på för att du besitter kunskap om hur saker och ting förhåller sig.

Kan du inte börja med att bestämma dig vem du skall vara? Jebo te mater.
Citera
2021-04-28, 20:21
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Detta visar hur mycket koll jag har - uppenbarligen så har Escobar Inc med Pablo Escobar att göra, riktigt fin lirarbild på Olof här: https://www.breakit.se/artikel/28728/olof-gustafsson-till-attack-mot-klarna-escobar-inc-stammer-betalbolaget-pa-miljoner

Här finns den över tio (!) år gamla trådstarten: (FB) Skvaller om Escobar Inc (med närstående företag) /Mod

Ser fram emot avsnittet och Sannas gräv nu. Mycket mer intressant än grävet om mens- och hormontjejen hon la massa arbete på.
Citera
2021-04-28, 20:32
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Jag kan berätta delar av hur det gick till.

Men tyvärr är man ett misogynt svin som hatar kvinnor om man ens nämner detta enligt den här idioten du citerar, så det är locket på.

Så bekvämt, för Axel ... ! =)
Tell me more.
Citera
2021-04-28, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle Kid
Hela den här diskussionen är oerhört tröttsam.
Help, skitjobbigt att spela gangster när man är en vanlig normie. Logga ut och gå hem då?
Citat:
Jag föredrar fysiska möten framför dessa enorma trådar i forum. Jag träffar gärna vem det än är. Kontakta mig under ditt riktiga namn så kör vi.
Du: Ge mig ditt riktiga namn.
Din kompis: hahaha visste ni att jag säljer personuppgifter till högstbjudande?

Citat:
Om det är Henko måste jag dock kontrollera om det är juridiskt ok, eftersom han begärt kontaktförbud tidigare, kontaktat igen, viljat träffas och sen inte.
Samma repiga jävla skiva som din kompis jämt spelar. Knäck den och kasta, tack.

Citat:
Stockholm kan jag 5 eller 6 maj. I övrigt efter 23 maj.
Du: Res för tusentals kronor.
Din kompis: haha fatta man kan stämma träff och skratta ut folk när man inte dyker upp haha

Även:
Du: Prata med min kompis, han är bra på att lösa konflikter.
Din kompis: äh jag pallar inte läsa vad du skriver

Utomordentlig problemlösning där.

Hade du velat göra rätt för dig hade du så klart prioriterat annorlunda. Istället kommer det hela tiden nya ringar dina offer ska hoppa igenom för att få upprättelse, din manipulativa, mytomana sopa. Du är taggad på att starta skit, men har inte en aning om hur du ska avsluta den.
Citat:
Nu orkar jag inte diskutera detta mer på Flashback.
Logga ut och gå hem då. Jag kan konstatera att du är en total fejk utan minsta intresse av att göra rätt för dig. Du trillade precis av din höga häst. Slutsnackat nu, jag får väl tA dEt tIlL gAtAn. Vilket år som helst, herr fejk-gangsta. Om jag gör fler inlägg i tråden så blir det för att påminna er och andra om vilka totala fails och hycklare ni är, och för att håna er för detta. Herr Extrapris framstår fantamej som påven själv i ert sällskap.
Citera
2021-04-28, 22:12
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ser fram emot avsnittet och Sannas gräv nu. Mycket mer intressant än grävet om mens- och hormontjejen hon la massa arbete på.

Ska bli spännande~

Citat:
Du växlar extremt bekvämt mellan helt jävla dum i huvudet och ovetandes, till någon som man minsann skall lyssna på för att du besitter kunskap om hur saker och ting förhåller sig.

Kan du inte börja med att bestämma dig vem du skall vara? Jebo te mater.

Har aldrig påstått att någon ska lyssna på mig, jag uttrycker endast mina åsikter~

"Jebem ti mater" heter det.
Citera
2021-04-28, 22:27
Medlem
Tillägg:

Om man kollar på gubbvalpen Jonas Hålléns Twitter så har han och några andra dammiga träkukar gjort narr av en av poddmedlemmarna för att han "gömmer sig bakom sin sambo" som av olika skäl har skyddade personuppgifter

Nu uppger Jonas Hållen på samma Twitter-konto att han inte kan ses och reda upp sina affärer för att han "måste ta hand om en sjuk anhörig" och därför har "hög belastning". Vilken jävla hycklare och nolla, hur fan kan han ens leva med sig själv?

(Eller, uppgiften om sjuk anhörig kommer.inte från Twitter men skit samma)
Senast redigerad av TranasByNight 2021-04-28 kl. 22:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in