Citat:
Ursprungligen postat av
Cubicle Kid
Hela den här diskussionen är oerhört tröttsam.
Help, skitjobbigt att spela gangster när man är en vanlig normie. Logga ut och gå hem då?
Citat:
Jag föredrar fysiska möten framför dessa enorma trådar i forum. Jag träffar gärna vem det än är. Kontakta mig under ditt riktiga namn så kör vi.
Du: Ge mig ditt riktiga namn.
Din kompis: hahaha visste ni att jag säljer personuppgifter till högstbjudande?
Citat:
Om det är Henko måste jag dock kontrollera om det är juridiskt ok, eftersom han begärt kontaktförbud tidigare, kontaktat igen, viljat träffas och sen inte.
Samma repiga jävla skiva som din kompis jämt spelar. Knäck den och kasta, tack.
Citat:
Stockholm kan jag 5 eller 6 maj. I övrigt efter 23 maj.
Du: Res för tusentals kronor.
Din kompis: haha fatta man kan stämma träff och skratta ut folk när man inte dyker upp haha
Även:
Du: Prata med min kompis, han är bra på att lösa konflikter.
Din kompis: äh jag pallar inte läsa vad du skriver
Utomordentlig problemlösning där.
Hade du velat göra rätt för dig hade du så klart prioriterat annorlunda. Istället kommer det hela tiden nya ringar dina offer ska hoppa igenom för att få upprättelse, din manipulativa, mytomana sopa. Du är taggad på att starta skit, men har inte en aning om hur du ska avsluta den.
Citat:
Nu orkar jag inte diskutera detta mer på Flashback.
Logga ut och gå hem då. Jag kan konstatera att du är en total fejk utan minsta intresse av att göra rätt för dig. Du trillade precis av din höga häst. Slutsnackat nu, jag får väl tA dEt tIlL gAtAn. Vilket år som helst, herr fejk-gangsta. Om jag gör fler inlägg i tråden så blir det för att påminna er och andra om vilka totala fails och hycklare ni är, och för att håna er för detta. Herr Extrapris framstår fantamej som påven själv i ert sällskap.