Citat:
Ursprungligen postat av
Asbestansiktet
Jo. Ingen har missat att ni varit där eftersom ni spammat internet med den informationen. Ni har väl adresser? Gullmarsplan är ju ett rätt stort område. Det är väl bara att gå och ringa på?
Var det dörrvakten eller du som påstod sig ha varit där och krossat rutor som något random antifa-slödder? Är det sån skit ni ska syssla med? Vuxna män som smyger runt på natten och pajar rutor? Vilka jävla töntar.
Men om ni har för avsikt att attackera dem fysiskt på något sätt så känns det ju hyfsat osmart att ni fyllt twitter och FB med hot och antydningar om det.
Men lycka till. Det blir väl till att poppa popcorn och hoppas att nästa del av Dörrvakten och Cancerpatienten blir mer spännande än de hundra föregående.
Jag tycker det vore väldigt respektlöst att ringa på hos någon oanmält som man vill konfrontera. De ska givetvis ha ett eget val att leta sig ut eller se ut som en fegis. Vad skulle vara fel med "antifa-slödder"? Jag jobbade ju för ett? Jag är tolerant som fan, vill ju inte diskriminera. Så får inte en autistisk, tjackpundande och psykotisk dörrvakt göra.
Som du lustigt nog också påpekar vore det mycket dumt att sitta och göra en sådan här cirkus av skiten om vi verkligen ämnat skada någon i detta. Vi gör det för att det är riskfritt eftersom Axel just är en feg fitta med för hög svansföring som inte kan stå för sina ord.
Det här med att det handlar om att slåss tills någon avlider är helt och hållet skapat av Haveristerna, Axel vet helt säkert utan att dock ens ha sett mig där inne från toaletten att jag stod utanför med ett knogjärn. Det var extremt viktigt att poängtera denna slutsats han inte ens kunnat dra eftersom han ju satt och sket. Peka på när jag uttalat har skrivit att jag är där för att veva? Om man däremot förutsätter att jag kommer besvara våld med våld efter hoten om spräckt skalle, kanske man ska ge fan i att hota utan att ha täckning för det. Men att vara redo att använda våld om det krävs, och att komma till Gullmars enbart för att just använda våld är två helt olika saker. Det sistnämnda är dock en förutsättning för att de inte ska se mer patetiska ut än de redan gör i detta.
Jag är den enda i den här härvan som för övrigt inte är dömd för något brott. Man vill ju inte vara ett kriminellt belastat slödder, liksom.