Citat:
Ursprungligen postat av
Raus_bitte
Samma sak kan man ju säga till Dörris och Transkvinnan. Dom har samlat ihop tillräckligt många poäng hos Henrik och Axel för att det ska ge konsekvenser.
För Dörris blev konsekvenserna följande om jag förstått det hela rätt: förolämpningen "en autist med tjackpsykos" (fast utan att han blev omnämnd med namn vad jag förstår), ett nattligt samtal med ett efterföljande sms samt nåt slags hot om att få en hammare i skallen i en youtube-video. Är det nåt mer?
För Transkvinnan ett patreonavsnitt där hon inte nämns vid namn, och vad jag sett en tweet där Henrik hänger ut henne med namn och bild. Tweeten raderades sen. Är det nåt mer?
Förresten, Cubicle Kid: du skrev i nåt inlägg förut att det här är början på slutet för Haveristerna, att det är över för dem nu och att det bland annat beror på dig och Dörris. Tror du på riktigt att nån enda människa, förutom du själv och Dörris, skulle läsa Dörris tweets och utbrista "vilken klartänkt sanningssägare! Han har öppnat mina ögon för Haveristernas klandervärdighet!"
Axel är välkommen att säga att hans beteende de senaste 3 åren varit lite sådär men att han blev lite förblindad av pengar och lajks närsomhelst så kan man sluta prata om det där. Det är inte så jävla allvarligt allt.
Men de här senaste utspelen om "StAliNgRaD" och att mobba en harmlös brud som Myra och ge sig på TT och så vidare visar ju mest på att han är i riktigt dåligt sällskap för att vara en ganska snäll kille egentligen.
Men hint: det finns tre nyllen på den där dumpen från ML om att ha blivit knullad i halsen. Axels, Dörris och en tredje person som med sin fru är inblandad i varenda jävla beef som existerar i den här sfären på grund av att ha noll känsla för sociala koder, gränser och sitt golande och postande av diverse mytomaniskt skit.
Om det inte varit för den personen hade inte Henkos snedknull osv blivit känt öht.
OT: oj vilken aktivitet i den här tråden, jag hoppas alla har haft en bra helg. Tokyo lyfter sitt state of emergency idag man får väl tillskriva förra årets drama till pandemin och skratta lite åt det. Eller?
Är lite full nu pga varit på dop men iaf ta en låt från min generation
https://youtu.be/hOjmw4l3I2c OK over and out Ewige Blumenkraft!