2021-01-10, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag blev avstängd för en tid sedan eftersom jag tydligen gjort det tidigare. Man får inte länka till streamat material som ägs av andra tv-bolag eller nåt sånt. Kolla i reglerna så du inte råkar ut för samma elände.

Men vad var det egentligen hon gjorde där i studion? Lyfte lite på en hantel och presenterade träningsproffset. Hon kanske bara kom dit för en gratis lunch?
I samma programsegment kunde man för typ fem år sedan följa "Annas resa mot Tjejmilen" där hon bl a tränade med "träningsproffset" Hristos (då pojkvän till Felicia), jag misstänker att det kan höra ihop med det på nåt sätt.
Citera
2021-01-10, 23:28
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
I samma programsegment kunde man för typ fem år sedan följa "Annas resa mot Tjejmilen" där hon bl a tränade med "träningsproffset" Hristos (då pojkvän till Felicia), jag misstänker att det kan höra ihop med det på nåt sätt.

Det måste ha varit när hon och Fisans ex hade Anna book camp https://www.instagram.com/p/0MyYvotp...d=bv8ep9nk4lqz
Citera
2021-01-11, 00:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Här i tråden. Någon skrev det tidigare.

Nä, skärpning.
Du blandar ihop det med Felicias
lillpojke, som knarkar.
Kommer du med ett sådant påstående får du länka med något underlag, lika uselt som när det skrevs att yngsta dottern blev misshandlad.
Eftersom Roberto jobbat som vakt, är nog den idén rätt slim.
Citera
2021-01-11, 01:21
Medlem
Citat:
Troligtvis en hållhake. Någon skrev tidigare att han också har hållit på med droger så det plus en förmodad otrohet är några av godbitarna hon pinar honom för skulle jag tro. Sedan det väl det där med pengarna. Hon tar väl hälften av förmögenheten om de skiljs.

Är det bara jag som tycker att det är lite märkligt att Anna är tvungen att "bevisa" att hon och Roberto fortfarande har det bra genom att lägga upp stories där han faktiskt inte syns? Och sen delar en bild från i somras istället för en tagen idag? Nu kommer säkert Anna redan imorgon lägga upp något med Roberto och poängtera att den är NY...
Citera
2021-01-11, 01:56
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Träningstips från Anna är precis vad man vill ha. .
"För sleven mot munnen, kom igen!"
Citera
2021-01-11, 02:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det måste ha varit när hon och Fisans ex hade Anna book camp https://www.instagram.com/p/0MyYvotp...d=bv8ep9nk4lqz

Hristos ropar det finns inget som stoppar dig till Anna. 😅
Vi som känner till Anna vet att Anna tvärnitar efter en kort tid av ansträngning,skrämmande att Felicia är så likadan. Sociala arvet har sagt sitt.
Citera
2021-01-11, 02:06
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Här i tråden. Någon skrev det tidigare.
Menar du denna?
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Tror inte det spåret är helt seriöst..
Citera
2021-01-11, 05:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Menar du denna?
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Tror inte det spåret är helt seriöst..

Nää, håller med. Roberto kör nog med sina hemgjorda lakritsshots om han vill lulla till det i festliga sammanhang.
Han skulle inte riskera sitt jobb, som han dessutom verkar älska.
Det ger honom Eeh "a breath of fresh air" sas.
Citera
2021-01-11, 07:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Hälften av ingenting är...

Hehe skulle förtydligat det med att skriva att det är svärfaderns förmögenhet vi talar om här
Citera
2021-01-11, 08:43
Medlem
toyys avatar
Citat:
Hehe skulle förtydligat det med att skriva att det är svärfaderns förmögenhet vi talar om här

Jag är ganska säker på att arv inte ingår i bodelningen vid skilsmässa.

https://lawline.se/answers/13476#:~:...kild%20egendom.
Citera
2021-01-11, 09:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Hälften av ingenting är...

Hm, såvida inte köpet av huset ses som enskild egendom, de har äktenskapsavtal edyl, är huset en gemensam ekonomisk tillgång. Som jag misstänker Anna kan få ta del av genom att Roberto får köpa ut henne, då Anna knappast har pengar för det.
http://www.boupplysningen.se/juridik/bodelning
Citera
2021-01-11, 09:32
Medlem
Pernilla Wahlgren skall leda deltävling fyra i mello. Nu är säkert Anna besviken och arg att inte hon blev vald.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in