2020-09-02, 09:05
Medlem
CalzoneItalias avatar
Ligger fläskberget med sina fans också
Citera
2020-09-02, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag kollade honom på insta igår där han heter martinoofficial. Jag såg bilder med Britney Spears, Maria Carey, Celin Dion och Avici och under någon bild stod det Spotify. När jag kollade på nytt idag så tror jag som du att han är ett fan som går på konserter och ber om att fotograferas med stjärnorna. Idag såg jag också att han är på en bild med Anna 2016 när hon deltog i mello och blev diskad. Anna går alltså ut med ett fan samma dag som dottern fått sin dom istället för att vara hemma med henne.

men var inte denne Martin med i mello för längesen o sjöng nån låt som typ hette vi ska gunga? Så var han väl ihop med den nästan glömda sångerskan Sandra Dahlberg?
Citera
2020-09-02, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
men var inte denne Martin med i mello för längesen o sjöng nån låt som typ hette vi ska gunga? Så var han väl ihop med den nästan glömda sångerskan Sandra Dahlberg?
Nä du tänker på J*mmy J*nsson
Citera
2020-09-02, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Det där är ju följare som Anna Book träffar. Samma med den där kvinnan som hon nu ser som sin nya syster. Så detta var det viktiga mötet Book varit på? Hahahaha

Har ni sett hans Story från igår? Han hänger ut ett stackars butiksbiträde från Chanel för att han fått ett ”dåligt bemötande vid en retur”. Han verkar ju mer galen än Anna. Lika barn....
Noterade också att han har nästan 10k följare men får bara drygt 20 likes på sina bilder. Alltså vilken clown! Återigen, lika barn....
Citera
2020-09-02, 09:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
"Jobbmöte"?? Jösses!! Arbetar kärringen?
Nej, men det låter liksom lite mer normalt om man kallar lunchen för jobbmöte.
Själv kom jag nyss hem från ett frukostmöte och nu väntar ett möte med en representant från Ifö. Efter det ett snabbt möte med Postnord, dusch och klädbyte innan gofikat.
Senare i dag ska jag klippa naglarna och baka (naglarna blir otroligt rena av att älta deg). Borde klippa gräset också men snart kommer snön och då löser det sig ändå. 🙏
Citera
2020-09-02, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nä du tänker på J*mmy J*nsson

ja just det, sorry! men Martin är det han som sjöng du är så yeah yeah wow wow?
Citera
2020-09-02, 09:45
Medlem
nytt på story,

https://postimg.cc/Ff1vm5nY
Citera
2020-09-02, 09:49
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag kollade upp honom. Han jobbar med musik Spotify nämndes också. Nu startar Annas världskarriär.
Var hittade du info om honom?
Han ser ut som en langare
Tror inte han ”jobbar” mer än att han säljer droger och stjärt.
Citera
2020-09-02, 10:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story,

https://postimg.cc/Ff1vm5nY
Man fattar ingenting av hennes hashtags.
Citera
2020-09-02, 10:09
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det gör hon nog inte själv heller...
Citera
2020-09-02, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jo att hon har begränsat ordförråd och är grov i mun och vulgär.
Citera
2020-09-02, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Var hittade du info om honom?
Han ser ut som en langare
Tror inte han ”jobbar” mer än att han säljer droger och stjärt.
Jag kollade snabbt på hans instagram igår och såg bilder på flera stjärnor och namnet Spotify och drog för snabbt slutsatser som jag rättat lite tidigare i tråden idag Han är ett av Annas fans och säljer kanske både det ena och andra som du nämner.Dessutom är han lika otrevlig som Anna hänger ut ett butiksbiträde med bild och namn på sin story @martinoofficial
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in