2021-01-11, 09:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Pernilla Wahlgren skall leda deltävling fyra i mello. Nu är säkert Anna besviken och arg att inte hon blev vald.

Man kan ju säga att Pernillas familj gliiider fram i skidspåret, medan Annas familj tydligt har valt fel valla på sina skidor.
Familjen Wahlgren tycks gå från succé till succé, medan Anna vädjar och tigger om jobb.
Man måste ju jobba för att få jobb och kommer inga förfrågningar, tjaa då är det dags att se sig efter en annan inkomstkälla och se mer realistiskt på sitt artistvärde, om det nu ens finns ett sådant i Annas fall.
Är Pernilla med i Memmo Btw?
Citera
2021-01-11, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hehe skulle förtydligat det med att skriva att det är svärfaderns förmögenhet vi talar om här

Fast är han så förmögen? Han äger en tämligen ordinär bostadsrätt på "fel" sida av Valhallavägen samt en sliten liten lägenhet i något komplex från 80-talet på en sunkig del av solkusten.
Fast det är väl bättre än inget att ärva gissar jag..
Citera
2021-01-11, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Man kan ju säga att Pernillas familj gliiider fram i skidspåret, medan Annas familj tydligt har valt fel valla på sina skidor.
Familjen Wahlgren tycks gå från succé till succé, medan Anna vädjar och tigger om jobb.
Man måste ju jobba för att få jobb och kommer inga förfrågningar, tjaa då är det dags att se sig efter en annan inkomstkälla och se mer realistiskt på sitt artistvärde, om det nu ens finns ett sådant i Annas fall.
Är Pernilla med i Memmo Btw?
Jag googlade och Pernilla är inte med i memmo. Anna borde insett för 30 år sedan att hon är ingen artist, dessutom är hon ökänd för att lurat folk på pengar och stulit. Ingen i artistvärlden vill ha med henne att göra.
Citera
2021-01-11, 13:29
Medlem
Men nu....
Hon gör nu samarbete med Arla yoghurten eller som hon skriver Arla Ko!
Citera
2021-01-11, 13:57
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
Fast är han så förmögen? Han äger en tämligen ordinär bostadsrätt på "fel" sida av Valhallavägen samt en sliten liten lägenhet i något komplex från 80-talet på en sunkig del av solkusten.
Fast det är väl bättre än inget att ärva gissar jag..
Förmögen är väl relativt men jag kan tycka att han gjort det ganska bra.
Brf på Östermalm är väl värd några miljoner och Torremolinos/Benalmadena är inte sunkiga. Han ägde ju också 95% av lägenheten i Frösunda och det var väl bara för att det vara brf som Roberto var tvungen att äga en liten del. Huset de bor i nu har han ju också säkert bekostat men kanske är det något förskott på arv?
Citera
2021-01-11, 14:03
Medlem
Lägenheten i Spanien är INTE deras. Och den är sunkig och omodern. Det är ett gammalt hyreshus med gemensam pool som alla får använda. Anna m familj äger 0 % av den.
Citera
2021-01-11, 14:18
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men nu....
Hon gör nu samarbete med Arla yoghurten eller som hon skriver Arla Ko!

Aj aj aj. Hon är så stolt och viktig nu när hon fått ett uppdrag att hon fått förstoppning när hon skriver sin reklamtext.
"en nyckelhålsmärkt yoghurt med mindre socker än marknadsgenomsnittet, men med en riktigt krämig konsistens och mycket god smak, i 5 goda smaker. Detta har för mig under vintern blivit ett perfekt val när jag är hungrig eller vet med mig att ett mellanmål är på sin plats. Speciellt om du som jag, vill dra ner på sockret, men utan att behöva göra avkall på den goda smaken och inte heller mår bra av för mycket socker."
"vet med mig att ett mellanmål är på sin plats" Alltså Annas mellanmål under vintern är bullar, mackor eller bullar igen. Tror aldrig jag sett ett yogurtpaket på hennes frukostbord. Och de har vi sett många bilder av. Klicka inte på länken till Anna_ko då kan Arla få för sig att hennes inlägg ger besök. Men det var ändå strongt av tanten att hitta någon form av spons. Vi får se hur länge det håller. Känner vi Anna rätt kommer hon länka till Arlas produkter en gång i timmen.
"Ivkäll ska MIN man å jag se på TV och då passar det utmkrt med ett sötsug istellet för en underbart krämig yogrt från Anna_ko som vi alltid äter vid detta laget då DEM sötsuget smyger sig på och jag tror jag komer gå ner i DEN vikten jag hade utan filter. NI som inte eter yougrt kan brinna i HELVETET för jag vet vilka DEM är och ni er inte verda jävla loosers DEM ska dö. Alltså inte Arla men de som inter gillar att jag gillar Arla. Jag har alltid älskat Arla. Kjam o puss
Citera
2021-01-11, 14:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Pernilla Wahlgren skall leda deltävling fyra i mello. Nu är säkert Anna besviken och arg att inte hon blev vald.
Väntar ivrigt på arga protester på Instagram med medföljande egobild.
Citera
2021-01-11, 14:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Aj aj aj. Hon är så stolt och viktig nu när hon fått ett uppdrag att hon fått förstoppning när hon skriver sin reklamtext.
"en nyckelhålsmärkt yoghurt med mindre socker än marknadsgenomsnittet, men med en riktigt krämig konsistens och mycket god smak, i 5 goda smaker. Detta har för mig under vintern blivit ett perfekt val när jag är hungrig eller vet med mig att ett mellanmål är på sin plats. Speciellt om du som jag, vill dra ner på sockret, men utan att behöva göra avkall på den goda smaken och inte heller mår bra av för mycket socker."
"vet med mig att ett mellanmål är på sin plats" Alltså Annas mellanmål under vintern är bullar, mackor eller bullar igen. Tror aldrig jag sett ett yogurtpaket på hennes frukostbord. Och de har vi sett många bilder av. Klicka inte på länken till Anna_ko då kan Arla få för sig att hennes inlägg ger besök. Men det var ändå strongt av tanten att hitta någon form av spons. Vi får se hur länge det håller. Känner vi Anna rätt kommer hon länka till Arlas produkter en gång i timmen.
"Ivkäll ska MIN man å jag se på TV och då passar det utmkrt med ett sötsug istellet för en underbart krämig yogrt från Anna_ko som vi alltid äter vid detta laget då DEM sötsuget smyger sig på och jag tror jag komer gå ner i DEN vikten jag hade utan filter. NI som inte eter yougrt kan brinna i HELVETET för jag vet vilka DEM är och ni er inte verda jävla loosers DEM ska dö. Alltså inte Arla men de som inter gillar att jag gillar Arla. Jag har alltid älskat Arla. Kjam o puss

Suck Anna skriver för sjutton en hel djävla roman för en fjuttig yoghurt..
https://pasteboard.co/JJ9l6tX.jpg
Yoghurten känns inte som en speciellt trovärdig ersättare till Annas mackor och bullar. Anna ääälskar kolhydrater.
Citera
2021-01-11, 15:07
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Yoghurten känns inte som en speciellt trovärdig ersättare till Annas mackor och bullar. Anna ääälskar kolhydrater.

Är det röda vinbär på kvist på det ena fatet eller är det väldigt små vindruvor?
Verkar som om Anna begränsat antal kommentarer med 14 då det står att "kommentarer för detta inlägg har begränsats".
Senast redigerad av irrljus 2021-01-11 kl. 15:09.
Citera
2021-01-11, 15:35
Medlem
magpies avatar
Citat:

Det är nog snarare Arla som har försett henne med texten, det är för bra grammatik och för få emojis för att komma från GalenpAnnas tangentbord. De stora gåtorna är hur i hela friden "samarbetet" kom till och hur mycket Arla betalar.
Citera
2021-01-11, 15:48
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Det är nog snarare Arla som har försett henne med texten, det är för bra grammatik och för få emojis för att komma från GalenpAnnas tangentbord. De stora gåtorna är hur i hela friden "samarbetet" kom till och hur mycket Arla betalar.
Och hur man resonerar... man kanske tror att Mamma Mu Books kolossala popularitet ute i stugorna kommer att leda till formliga lämmeltåg till kyldiskarna på Coop och Ica? Incroyable
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in