Citat:
Ursprungligen postat av
Bettybobs
Men nu....
Hon gör nu samarbete med Arla yoghurten eller som hon skriver Arla Ko!
Aj aj aj. Hon är så stolt och viktig nu när hon fått ett uppdrag att hon fått förstoppning när hon skriver sin reklamtext.
"en nyckelhålsmärkt yoghurt med mindre socker än marknadsgenomsnittet, men med en riktigt krämig konsistens och mycket god smak, i 5 goda smaker. Detta har för mig under vintern blivit ett perfekt val när jag är hungrig eller vet med mig att ett mellanmål är på sin plats. Speciellt om du som jag, vill dra ner på sockret, men utan att behöva göra avkall på den goda smaken och inte heller mår bra av för mycket socker."
"vet med mig att ett mellanmål är på sin plats" Alltså Annas mellanmål under vintern är bullar, mackor eller bullar igen. Tror aldrig jag sett ett yogurtpaket på hennes frukostbord. Och de har vi sett många bilder av. Klicka inte på länken till Anna_ko då kan Arla få för sig att hennes inlägg ger besök. Men det var ändå strongt av tanten att hitta någon form av spons. Vi får se hur länge det håller. Känner vi Anna rätt kommer hon länka till Arlas produkter en gång i timmen.
"Ivkäll ska MIN man å jag se på TV och då passar det utmkrt med ett sötsug istellet för en underbart krämig yogrt från Anna_ko som vi alltid äter vid detta laget då DEM sötsuget smyger sig på och jag tror jag komer gå ner i DEN vikten jag hade utan filter. NI som inte eter yougrt kan brinna i HELVETET för jag vet vilka DEM är och ni er inte verda jävla loosers DEM ska dö. Alltså inte Arla men de som inter gillar att jag gillar Arla. Jag har alltid älskat Arla. Kjam o puss