Citat:
Ursprungligen postat av
Slemmikus
Kärringen har fått för sig att hon har ett kall, att predika nonsens i flera timmar. Vad hon vill? Synas, visa hur förträfflig hon fått för sig att hon är. Den grandiosa uppblåsta självbilden måste gödas för att hålla men den lär sprängas en dag får vi hoppas. För allas bästa, och då tänker jag på familjen.
Annas paroll är ju att synas till vilket pris som helst hellre synlig på något vis, än osynlig.
Oavsett om hon blir gillad eller ej.
Fast ändå gnäller hon.
Det är INTE synd om Anna.
Citat:
Hon skyggar inte heller för uppmärksamheten.
– Faktum är att jag själv ser det mer som en välsignelse faktiskt. Jag har inte valt att bli artist och jobba i offentlighetens ljus, för att jag inte vill att folk ska titta på mig eller lyssna på mig. Sen är det klart att man vill ju hellre bli omtyckt än ogillad. Men jag känner fortfarande att det är majoriteten som vill se mig och som tycker om mig och som skriver fantastiska saker.
Att "majoriteten" gillar Anna beror väl på att hon blockerat MAJORITETEN.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...gest-loser-vip
Kollade in Erik Hörstadius som vann BLVIP året efter Anna, han tycks ha lärt sig något av den resan och trots att han är introvert och kontroversiell så har han en ödmjukare approach och såg det som något positivt att de var flera som stöttade varandra.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...e-en-perfekt-r
Anna har ju inte lärt sig något och ljuger ju uppenbart, om hon nu var så rädd om sin fysiska hälsa skulle hon ju inte sitta och vräka i sig saker.
Citat:
Är det självförtroendet du känner att du vunnit med ”Biggest loser VIP”?
– Ja, för första gången i mitt liv letade jag inte efter en quick fix eller genväg. Jag tänkte aldrig att jag skulle bli smal för att bli vacker eller åtrådd eller få mer respekt. Jag ville bara gå ner i vikt för att bli frisk.
BL VIP var ju en Quick fix för Anna för att hon ville se snyggare ut, därav botox, tänder, löshår, solbränna, plastikoperationer.
Anna är ju dummare än dummast..
Citat:
Det är lättare när man har ett mål att jobba emot. Alla sa bara ”fy fan vad skönt, nu är det över” på finalen. Men jag tänkte ”det är nu det fortsätter”. Min final är inte förrän måndagen 9 oktober och det är därefter mitt liv börjar. Det är efter det som det som Anna Book gör är det viktiga och relevanta. Jag har gjort det lite enkelt för mig genom att intala mig själv att tävlingen fortfarande fortsätter, säger hon.
Men jag kände att ingen är ”Biggest loser” mer än Anna Maria Theres Book Toledano, jag är den största vinnaren på riktigt utan att förminska någon annan, för att jag faktiskt för första gången vågade vara brutalt ärlig mot mig själv och säga att jag var inte där för att skaffa mig nya vänner, jag var där för att skaffa ett nytt liv.
Anna däremot är ju ingen teamplayer, det har hon väl aldrig varit. Hon säger jag hela tiden och pratar om sig själv som tredje person..
Hon har bara ibland hängt på folk, men det sociala är hon väl rätt kass på, därför har morsan, Felicia, Roberto och Vanessa varit ersättning för de kompisar Anna inte har.
Som vi alla vet tog Annas tävling slut efter någon månad, för att hon satt och GRÄT när de andra familjemedlemmarna "stöttade" henne genom att käka bullar,såser osv
Anna är ju den s t ö r s t a förloraren i BL VIP mycket pga hon faktiskt inte ändrat sig öht.
Ej har lärt sig något. Anna kan aldrig ändra på sig.