2020-12-27, 14:00
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vedbod? Snickarbod? Lite svårt att räkna ut var på tomten det är. Kollat satellitfoto och karta - kan inte räkna ut vad det är för hus i bakgrunden.

Konstigt filter hon har. Hakan ser ut som en rakad pung.
Min granne byggde en sån carport i somras. Det tog några dagar... då var de två man. Man får bygga en carport om högst 15 kvadrat, men står den närmare grannens tomt än 4 meter måste man ha deras tillåtelse. En tanke med just Carport är väl att det är skönt att slippa skotta fram bilen när det snöar... vi får väl se om familjen bor kvar där nästa år? Då kanske den är klar?
Citera
2020-12-27, 14:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vedbod? Snickarbod? Lite svårt att räkna ut var på tomten det är. Kollat satellitfoto och karta - kan inte räkna ut vad det är för hus i bakgrunden.

Konstigt filter hon har. Hakan ser ut som en rakad pung.
Är du säker på att hon har filter på? Kanske är så hennes haka ser ut, som en rakad pung alltså.
Citera
2020-12-27, 14:19
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Min granne byggde en sån carport i somras. Det tog några dagar... då var de två man. Man får bygga en carport om högst 15 kvadrat, men står den närmare grannens tomt än 4 meter måste man ha deras tillåtelse. En tanke med just Carport är väl att det är skönt att slippa skotta fram bilen när det snöar... vi får väl se om familjen bor kvar där nästa år? Då kanske den är klar?

Det kanske blir en pergola för bilen, en sån som man har i hennes andra hemland Spanien, för att skydda mot den starka och värmande solen i Märsta.
Citera
2020-12-27, 14:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Kärringen har fått för sig att hon har ett kall, att predika nonsens i flera timmar. Vad hon vill? Synas, visa hur förträfflig hon fått för sig att hon är. Den grandiosa uppblåsta självbilden måste gödas för att hålla men den lär sprängas en dag får vi hoppas. För allas bästa, och då tänker jag på familjen.
Annas paroll är ju att synas till vilket pris som helst hellre synlig på något vis, än osynlig.
Oavsett om hon blir gillad eller ej.
Fast ändå gnäller hon.
Det är INTE synd om Anna.
Citat:
Hon skyggar inte heller för uppmärksamheten.
– Faktum är att jag själv ser det mer som en välsignelse faktiskt. Jag har inte valt att bli artist och jobba i offentlighetens ljus, för att jag inte vill att folk ska titta på mig eller lyssna på mig. Sen är det klart att man vill ju hellre bli omtyckt än ogillad. Men jag känner fortfarande att det är majoriteten som vill se mig och som tycker om mig och som skriver fantastiska saker.
Att "majoriteten" gillar Anna beror väl på att hon blockerat MAJORITETEN.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...gest-loser-vip

Kollade in Erik Hörstadius som vann BLVIP året efter Anna, han tycks ha lärt sig något av den resan och trots att han är introvert och kontroversiell så har han en ödmjukare approach och såg det som något positivt att de var flera som stöttade varandra.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...e-en-perfekt-r

Anna har ju inte lärt sig något och ljuger ju uppenbart, om hon nu var så rädd om sin fysiska hälsa skulle hon ju inte sitta och vräka i sig saker.
Citat:
Är det självförtroendet du känner att du vunnit med ”Biggest loser VIP”?
– Ja, för första gången i mitt liv letade jag inte efter en quick fix eller genväg. Jag tänkte aldrig att jag skulle bli smal för att bli vacker eller åtrådd eller få mer respekt. Jag ville bara gå ner i vikt för att bli frisk.
BL VIP var ju en Quick fix för Anna för att hon ville se snyggare ut, därav botox, tänder, löshår, solbränna, plastikoperationer.
Anna är ju dummare än dummast..
Citat:
Det är lättare när man har ett mål att jobba emot. Alla sa bara ”fy fan vad skönt, nu är det över” på finalen. Men jag tänkte ”det är nu det fortsätter”. Min final är inte förrän måndagen 9 oktober och det är därefter mitt liv börjar. Det är efter det som det som Anna Book gör är det viktiga och relevanta. Jag har gjort det lite enkelt för mig genom att intala mig själv att tävlingen fortfarande fortsätter, säger hon.
Men jag kände att ingen är ”Biggest loser” mer än Anna Maria Theres Book Toledano, jag är den största vinnaren på riktigt utan att förminska någon annan, för att jag faktiskt för första gången vågade vara brutalt ärlig mot mig själv och säga att jag var inte där för att skaffa mig nya vänner, jag var där för att skaffa ett nytt liv.
Anna däremot är ju ingen teamplayer, det har hon väl aldrig varit. Hon säger jag hela tiden och pratar om sig själv som tredje person..
Hon har bara ibland hängt på folk, men det sociala är hon väl rätt kass på, därför har morsan, Felicia, Roberto och Vanessa varit ersättning för de kompisar Anna inte har.

Som vi alla vet tog Annas tävling slut efter någon månad, för att hon satt och GRÄT när de andra familjemedlemmarna "stöttade" henne genom att käka bullar,såser osv
Anna är ju den s t ö r s t a förloraren i BL VIP mycket pga hon faktiskt inte ändrat sig öht.
Ej har lärt sig något. Anna kan aldrig ändra på sig.
Senast redigerad av cece123 2020-12-27 kl. 14:24.
Citera
2020-12-27, 18:34
Medlem
cece123s avatar
De senaste 30 bilderna på IG innehåller 19 ansiktsbilder på Anna, en av bilderna delar hon med sina döttrar , 7 stycken bilder har ätbart innehåll skulle man kunna säga inklusive en massa tända ljus.De där tända ljusen finns med på 5 bilder (med och utan mackor) 1 bild är på hår. Me, me, me, me, me...
Skulle Anna starta en podd, skulle den nog vara rätt så innehållslös dvs bara innehålla ältande om Anna och ha absolut ingen struktur eller röd tråd i form av ett eller flera topics.. Förutom Anna då.. Såklart..
Citera
2020-12-27, 19:13
Medlem
Anna vår Anna har äntligen visat livstecken! Matat grannarna med överbliven mat från senaste på IG
Citera
2020-12-27, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Anna vår Anna har äntligen visat livstecken! Matat grannarna med överbliven mat från senaste på IG

Ytterligare ett exempel på hur noggrann hon (Inte) är när det gäller restriktionerna.
Bjuda över grannar!!! Fy skäms Anna. Noll respekt.
Citera
2020-12-27, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Ytterligare ett exempel på hur noggrann hon (Inte) är när det gäller restriktionerna.
Bjuda över grannar!!! Fy skäms Anna. Noll respekt.
Det här var verkligen inte bra gjort 😫 och att hon kan med lägga ut på ig 😫😫😫
Citera
2020-12-27, 20:00
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Att bli bjuden på rester med köttbullar, prinskorv m.m. så här tre dagar efter julafton är det sista jag skulle vilja bli bjuden på.
Citera
2020-12-27, 20:05
Medlem
Har nu under mellandagarna ägnat mig åt att slökolla på ”Så mycket bättre”. Ett program som, tyvärr måste jag säga i efterhand, helt passerat mig. Har trott att det är en musikalisk variant av ”Stjärnorna på slottet”, dvs ett gäng avdankade kändisar som vill ha lite ny uppmärksamhet.

I efterhand när man tittat:

-Helen Sjöholms tolkning av Euphoria - WOW
-Benjamin Ingrosso - WOW

Osv, osv, osv...

Anna har ju varit tydlig med att hon velat vara med i programmet. Lite nyfiken på vilka grunder hon anser sig platsa då det är ett program för riktiga artister med talang och begåvning. Vad anser sig Anna kunna bidra till programmet?
Citera
2020-12-27, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Att bli bjuden på rester med köttbullar, prinskorv m.m. så här tre dagar efter julafton är det sista jag skulle vilja bli bjuden på.

Köttbullarna såg lika sönderbrända ut som deras oxfilé och ryggbiff i somras. Knappast det mest smakliga att bli bjuden på...

Men återigen inga bilder på grannarna utan bara maten och fikat. Är det Molgan med fru som var på besök?
Citera
2020-12-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Köttbullarna såg lika sönderbrända ut som deras oxfilé och ryggbiff i somras. Knappast det mest smakliga att bli bjuden på...

Men återigen inga bilder på grannarna utan bara maten och fikat. Är det Molgan med fru som var på besök?

Mycket märkligt. Enbart en tallrik med bestick. Sedan två tallrikar med två kaffekoppar. Vem var det som blev utan? Förmodligen ljuger Anna. Några grannar har inte varit på besök. Annars är hon ju helt borta, trodde hon att detta med restriktioner och bara fira med familj gällde julafton? Sedan är det fritt fram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in