2021-04-27, 23:39
Medlem
Topgun855s avatar
Shutter Island vibbar på Anna för tillfället😂.
Hur kan detta fortfaranda pågå år efter år..

Intressant individ med ett flertal spännande diagnoser.
Varför sätter ingen stopp?
Det räcker nu var en populär frass förra sommarn som passar extremt bra på henne i dagsläget..

Fy farao att leva inpå en så knäpp individ.
Allt känns så falsk det hon lägger upp och höjer sig själv till skyarna. Vanessas prov hade gått super även utan dig Anna.

Hon har börjat leva på andras framgångar då just då är det kört!!
Citera
2021-04-27, 23:42
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Storys syns bara i 24 h, det är så det funkar.
Jo jag fattar det, men trodde hon tog bort den före.
Citera
2021-04-27, 23:46
Medlem
Liven som är på 2 timmar och 10 minuter (om jag inte minns helt fel) finns på hennes IG som inlägg.

Efter att ha tagit del av lite mer än halva sändningen har flera frågor uppstått?
Har någon/en kvinna på 57 år skickat ett mejl till behandlartjejen?
Har Anna pratat med kvinnan på 57 år som mejlat?
Att någon har mejlat behandlartjejen kan säkert vara sant men innehållet skulle vara lögnaktigt och kränkande vilket gör att man undrar;
vad har skrivits och på vilket sätt (ordval/ton) har det framförts.

Tycker att Anna hann med rätt mycket under de 7-8 minuter det tog innan 57-åringen ringde upp Anna.
Enligt Anna ska kvinnan först ha sagt att någon annan har gjort detta från hennes mobil (dator?) vilket Anna snabbt avfärdar ... men nog borde hon som själv drabbades av en sådan händelse när någon snodde hennes mobil ur bilen vid IKEA gjorde IG-inlägg för att sedan lägga tillbaka mobilen i bilen, ha förståelse för att sånt kan ske.

Ja det är sant att polisen inte hinner med allt men varför vill hon inte polisanmäla eller iaf visa skärmdumpar som styrker denna händelse, om hon samtidigt, som hon påstår, har skickat ut varning och bild på kvinnan till alla sina vänner och kollegor?

Under liven stannar Anna upp, ser på sin skärm och säger att hon precis fick ett sms från behandlartjejen som skriver att hon fått ett till mejl från kvinnan ...

Om allt detta är sant, är då konversationen mellan Anna - 57-årngens anhöriga (som hon ringde till för att få tag i 57-åringen), Anna - 57-åringen, och polisvännen råd hyfsat sant återgivna?

Hur har Anna som går i taket för minsta skitfråga klarat att vara vänlig och behärskad under samtalet, och om det stämmer, i rätt vänlig pedagogisk ton sagt något i stil med att 57-åringen måste ändra sitt beteende.
Lugn och sansad.
Inte ens ett enda litet "motherfucker"?
Citera
2021-04-28, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Jag tänker att om A.B. verkligen vill äga sina problem. Bara säg rakt ut : Ja min son är dömd för sexualbrott mot minderårig. Ja min äldsta dotter är dömd för grov stöld och narkotikabrott. Ja jag är så ledsen för det. Jag vet inte hur hantera det. De är min familj. Det de gjort är helt oacceptabelt. Jag försöker inte att förminska. Det är hemskt det de gjort.
Börja där!
Det är verkligen det minsta hon kan göra och det enda rimliga att göra, det är här jag tappar respekten för henne, något så fundamentalt som våldtäkt och stöld mot äldre kan hon inte ens fördöma, hon skall givetvis inte hata sina barn, men deras handlingar, absolut.
Men hon tror på något sätt att det inte borde påverka hennes karriär för att det inte är hon som är dömd, eller är hennes barn lika inkapabla att göra fel som hon själv? Det är det meddelandena från ”trollen” till hennes samarbetspartners borde innehålla, hennes beteende mot ett våldtäktsoffer. Det borde tidningarna skriva om, för det hade sålt och hon hade inte fått ett jobb till i media.
Citera
2021-04-28, 01:43
Medlem
Topgun855s avatar
Mailat Moolistream och påpekade att Anna bryter mot deras värdegrund.

Finfint samarbete hoppa as vi på.

Edit stavning
Senast redigerad av Topgun855 2021-04-28 kl. 01:45.
Citera
2021-04-28, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Mailat Moolistream och påpekade att Anna bryter mot deras värdegrund.

Finfint samarbete hoppa as vi på.

Edit stavning
Då blir man ju förstås nyfiken på vad deras värdegrund är och hur hon bryter mot den....😀
Citera
2021-04-28, 02:13
Medlem
Topgun855s avatar
Att inte inse att man är slut som artist.
Ständiga bortförklaringar.
Lögner.

Det främsta att hon är så snäll mot allt och alla får mig att spy.
Citera
2021-04-28, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Att inte inse att man är slut som artist.
Ständiga bortförklaringar.
Lögner.

Det främsta att hon är så snäll mot allt och alla får mig att spy.

Ja, att inte inse att man inte ÄR någon artist, influencer, godhjärtad etc etc får mig att kräkas...Ingen självinsikt alls...Nej Anna kan inte stå till svars för vad barnen gjort MEN sitt eget beteende får hon svara för! Har svårt att lita på om det hon säger om 57 åringen är helt sant jag har inte hört det heller MEN en sak tror jag på till fullo och det är det Alexander Erwik sa att " så gott som slla som haft samarbete med Book ångrar det djupt" Sen ser man ju som vanligt bara kärlek o hjärtan o sånt i kommentarerna på insta där det ofta står att de är begränsade, vad menas med det? är det bara vissa som kan kommentera då eller?
Citera
2021-04-28, 08:35
Medlem
Hon bestämmer väl vilka som kan kommentera. Hon säger i sin live att hon hållt koll på den här användaren för hon har tyckt att hon verkar konstig. Har man koll på ca 56k användare? Hon är ju riktigt sjuk.
Sen kan jag inte tro att en användare som vanligtvis skriver goda ord och skickar hjärtan till Anna skulle få för sig att vända totalt och skriva kränkande innehåll till hennes lpg-behandlare. Mycket möjligt att någon hört av sig till behandlaren men att Anna hittat på hela historien om det här samtalet med den påstådda kvinnan för att skrämma ”trollen” och såklart få gråta för sympati. Hon har även lagt upp hel liven för hon tycker att detta är ett samhällsproblem. Nu tror hon att hon kommer få samma uppmärksamhet som Bianca Ingrosso när hon blev utsatt för mobbing och grät.
Anna är så beräknande så det blir läskigt
Senast redigerad av csmicdancer 2021-04-28 kl. 08:37.
Citera
2021-04-28, 08:42
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/rVXxfwh
Riktigt snygg blus! Men det där är inte Anna som bär den...
Citera
2021-04-28, 08:45
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstasGranne
Liven som är på 2 timmar och 10 minuter (om jag inte minns helt fel) finns på hennes IG som inlägg.

Efter att ha tagit del av lite mer än halva sändningen har flera frågor uppstått?
Har någon/en kvinna på 57 år skickat ett mejl till behandlartjejen?
Har Anna pratat med kvinnan på 57 år som mejlat?
Att någon har mejlat behandlartjejen kan säkert vara sant men innehållet skulle vara lögnaktigt och kränkande vilket gör att man undrar;
vad har skrivits och på vilket sätt (ordval/ton) har det framförts.

Tycker att Anna hann med rätt mycket under de 7-8 minuter det tog innan 57-åringen ringde upp Anna.
Enligt Anna ska kvinnan först ha sagt att någon annan har gjort detta från hennes mobil (dator?) vilket Anna snabbt avfärdar ... men nog borde hon som själv drabbades av en sådan händelse när någon snodde hennes mobil ur bilen vid IKEA gjorde IG-inlägg för att sedan lägga tillbaka mobilen i bilen, ha förståelse för att sånt kan ske.

Ja det är sant att polisen inte hinner med allt men varför vill hon inte polisanmäla eller iaf visa skärmdumpar som styrker denna händelse, om hon samtidigt, som hon påstår, har skickat ut varning och bild på kvinnan till alla sina vänner och kollegor?

Under liven stannar Anna upp, ser på sin skärm och säger att hon precis fick ett sms från behandlartjejen som skriver att hon fått ett till mejl från kvinnan ...

Om allt detta är sant, är då konversationen mellan Anna - 57-årngens anhöriga (som hon ringde till för att få tag i 57-åringen), Anna - 57-åringen, och polisvännen råd hyfsat sant återgivna?

Hur har Anna som går i taket för minsta skitfråga klarat att vara vänlig och behärskad under samtalet, och om det stämmer, i rätt vänlig pedagogisk ton sagt något i stil med att 57-åringen måste ändra sitt beteende.
Lugn och sansad.
Inte ens ett enda litet "motherfucker"?
Ja, det är väl någon i den här tråden som mailat. Det finns ju en liten vana att göra det så det behöver man väl inte ifrågasätta?
Citera
2021-04-28, 08:52
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
1.) ingen vet vad den här damen har sagt. Men en gissning är väl att det handlat om att trashtalka Anna genom att nämna en bråkdel av vad vi vet är sant. Förmodligen bara för att jävlas. Det är ju rätt trist agerat av tanten. Men det är fortfarande inget massösen kan göra något åt.

Ingen här vet vad Anna har för ”deal” med institutet. Det kan ju faktiskt vara så att Roberta betalar fullt pris eftersom han verkar mån om henne och tror att en läkare ordinerat detta?

Anna missbrukar allt och alla men har förmodligen slagit massösen full med lögner om sin underbara karriär medan hon legat där. Skapat ett band, eller manipulerat. Så då ringer massösen och säger hon fått ett tokigt meddelande.

2. Anna kräver att få skärmdump på allt och spårar avsändaren. Det kallas stalking när man gör det på egen hand och inte polisanmäler.

3. Anna ringer ett antal personer innan hon kommer rätt och ”stället tanten mot väggen”. Det kallas trakasseri om man inte polisanmält.

4. Tanten bryter ihop och ber om ursäkt.

Trean är jag osäker på. Men Anna kan nog bli så envis och förbannad att hon verkligen söker upp personen.

Sedan hävdar Anna att personen är mentalt störd och inte kan hjälpa att hon gjorde så. Det tror jag inte ett dugg på. Mest troligt är att Anna ringde och lämnade ett bittert meddelande med ett olagligt hot. Tanten ringde aldrig tillbaka. Varför skulle dottern svara i morsans telefon?

En psykiskt störd person skulle aldrig erkänna och bryta ihop. Möjligen var hon frisk och lite vågad och bad Anna om ursäkt. I så fall hade det räckt och Anna kunde hålla det för sig själv. Men offerkoftan blev återigen för övermäktig.

Men vänta du Anna till din son blir blåst på några hekto kokain. Då blir det jobbigare att bo på landet.

Det här är ju bara trams av Anna. Någon, som hon INTE vet vem det är, kan ha hört av sig till massösen och sagt sanningar om Anna vilket gjort att massösen vägrar ge Anna fler behandlingar. Alternativt blir massösen bara sur efter Annas stories-reklam-bombning och har hört av sig till Anna och sagt att hon förlorar kunder på Annas beteende. Sen sitter Anna och gråter ihop osanningar om vad som hänt, bara för att det är så pinsamt för henne att det inte blir fler av de behandlingar som Jojobejto hade fixat åt henne. Det är lite synd om Anna, men det beror inte på någon 57-årig kvinna som hon konfronterat. Det är ju bara bullshit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in