2021-01-21, 12:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Var Alban hemma hos Anna eller nämnde hon bara hans namn för att vi skulle få veta att det finns en kändis bryr sig om henne?
Han dök upp i kommentarsfältet 3 gånger.
Jonas skrev också men bara typ 🌺.
Citera
2021-01-21, 12:07
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon sa i en live nyligen att hon älskar att cykla...
Vad hände med alla cyklar Lucas fixade till i somras? Snart klara, bara pluttersmällan kvar att montera. Eller så sket det sig med låsen, krävs rejäl bultsax eller vinkelslip.

Det kanske visade sig att cyklarna råkade ha andra ägare än Märsta-familjen
Nya cyklar är förmodligen beställda, men levereras först i vår.
Citera
2021-01-21, 12:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Underligt
Anna har 56700 följare på instagram
Men
när hon LIVAR kollar bara ca 200
kommentarer på bilder max 25 med vissa undantag

Nä, antalet följare har minskat med några hundra, nu är det 56400 följare.
Fast det är nog 300 blockade personer det handlar om..
Citera
2021-01-21, 12:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Han dök upp i kommentarsfältet 3 gånger.
Jonas skrev också men bara typ 🌺.

Tänk vad jobbigt det måste vara att ha en "vän" som ständigt kräver att få stå i fokus, som ständigt vill ha tid, som ständigt vill ha din tid, som ständigt vill ha bekräftelse, som ständigt bara är beständig..
Inte konstigt att Annas gamla kompisar ruttnande.
Jag gissar att Anna sitter i parti och minut och stalkar exvännernas och syrran Pias sociala medier.

Apropå stalking tror jag att Anna var den som ständigt ringde upp sin gamla Lets danspartner, hon blev nog lite tänd på honom och tror även att det var Anna som skickade hatbrev till Fd vännen Denise.
Citera
2021-01-21, 12:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Gårdagens bild..
https://pasteboard.co/JKE5jfc.jpg
Hon glömde fila av några kilon på kinderna.
Av De 21 senaste bilderna på IG finns det 18 ansiktsbilder på Anna, typ ena hälften lägger Anna huvudet på sned till vänster, andra hälften lägger Anna huvudet på sned till höger. Oftast krampaktigt smilande med maniska ögon. Hennes IG känns noll inspirerande.
2 bilder på mat och 1 svart bild, typ. Familjen förutom Antonio får dela utrymme med Anna på två bilder.
Uppenbart hur prio listan ser ut hos Anna.
Hur många procent av alla hennes bilder är ansiktsbilder på henne, jag gissar på 95-97.
Citera
2021-01-21, 12:31
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
"Hälsovårdsmyndigheten" 😂 👋

Hon glömde bort sig många gånger och råkade visa gluggen i underkäken. I vanliga lives smörjer hon läpparna, skrattar stort och verkar närmast manisk. Nu höll hon knytnäven över ena halvan av munnen, varierade ibland och hade ett finger i mungipan.
Sorry Anna, gluggen syntes. Kanske därför Alban dök upp flera gånger under liven som en liten påminnelse.

Schampot hon använder verkar inte vara så bra eftersom hon klöser i hårbotten hela tiden. Dags att byta till Bobbys igen?

På grund av pandemin kunde dom inte åka till fjällen över jul och nyår för att åka skidor som dom brukar.
Tur att snön snart är borta så Anna kan börja cykla igen.

När dom firade Jonas på haket i Täby var dom bara 8 pers totalt i hela lokalen. Ingen personal?
Grannarna är "inga som är ute och fladdrar" så dom kan man umgås med.
Tror jag ska åka runt och hälsa på alla mina gamla klasskompisar, dom har jag ju träffat förut så då är det fritt fram.

Spännande med det där betalarrangemanget. Vilka kommer att betala för att lyssna på Anna?

#skatteverket #kronofogden #soc #soppkök #frälsningsarmén #niveaifemlitersdunk

Sa hon så? De har väl för fan aldrig åkt till fjällen för att åka skidor? Det är ju också bara att kolla på Annas prestation när hon bröt svanskotan sist för att inse att det där är det närmaste hon någonsin varit ett par skidor.
Citera
2021-01-21, 12:41
Medlem
TPLs avatar
Dr Albans bidrag i liven:
Hej Hej Anna
Yes tack 🙏
Ha det bra min vän
Jaaaa
Citera
2021-01-21, 12:42
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hur många procent av alla hennes bilder är ansiktsbilder på henne, jag gissar på 95-97.

Nåja, jag slösade bort lunchen på att kolla in andra influencers Insta. Carola har mest bilder på sig själv. Nu ska ju hennes son bli en stjärna så de senaste bilderna är från en stolt mamma som pushar sin son. Han har spelat in en skiva. Dock inte med Doktor Alban. I övrigt är det bara bilder på Carola. Carola som uppträder, Carola som åker skidor. Carola som åker motorbåt. Carola som är med riktiga kändisar. Samt Carola med adoptivdotter. En dotter som ser oerhört glad och nöjd ut. Kort sagt en kvinna som är aktiv och gör kreativa saker. För att inte tala om hennes hus som ligger ett par stenkast från Odensala och ser ut som ett sagoslott.

Pernilla W har nästan bara bilder på sig själv. Pernilla som är med familjen, Pernilla som sjunger, Pernilla som repar, Pernilla som jobbar med riktiga kändisar. Pernilla som har en flygel hemma då hon som alla riktiga artister behöver träna. Kort sagt, en mycket aktiv kvinna som gör kreativa saker.

Isabella Löwengrip har nästan bara bilder på sig själv. Isabella provar kläder. Isabella provar kläder. Isabella provar kläder. Isabellas barn provar kläder. Kort sagt, en mycket aktiv kvinna som inte gör ett dugg kreativt, men som ändå spenderar Tookens årslön på ett par nya skor. Varje vecka.
Citera
2021-01-21, 12:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Sa hon så? De har väl för fan aldrig åkt till fjällen för att åka skidor? Det är ju också bara att kolla på Annas prestation när hon bröt svanskotan sist för att inse att det där är det närmaste hon någonsin varit ett par skidor.
Nja, inte att dom brukar göra det men det lät som att dom fått ställa in på grund av pandemin. Dom kunde inte ens åka på kryssning till Finland.
Citera
2021-01-21, 13:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nåja, jag slösade bort lunchen på att kolla in andra influencers Insta. Carola har mest bilder på sig själv. Nu ska ju hennes son bli en stjärna så de senaste bilderna är från en stolt mamma som pushar sin son. Han har spelat in en skiva. Dock inte med Doktor Alban. I övrigt är det bara bilder på Carola. Carola som uppträder, Carola som åker skidor. Carola som åker motorbåt. Carola som är med riktiga kändisar. Samt Carola med adoptivdotter. En dotter som ser oerhört glad och nöjd ut. Kort sagt en kvinna som är aktiv och gör kreativa saker. För att inte tala om hennes hus som ligger ett par stenkast från Odensala och ser ut som ett sagoslott.

Pernilla W har nästan bara bilder på sig själv. Pernilla som är med familjen, Pernilla som sjunger, Pernilla som repar, Pernilla som jobbar med riktiga kändisar. Pernilla som har en flygel hemma då hon som alla riktiga artister behöver träna. Kort sagt, en mycket aktiv kvinna som gör kreativa saker.

Isabella Löwengrip har nästan bara bilder på sig själv. Isabella provar kläder. Isabella provar kläder. Isabella provar kläder. Isabellas barn provar kläder. Kort sagt, en mycket aktiv kvinna som inte gör ett dugg kreativt, men som ändå spenderar Tookens årslön på ett par nya skor. Varje vecka.
Har Pernilla, Carola och Isabella enbart filtrerade ansiktsbilder? Vad sett så visar dom något som händer eller vad dom gör och inte som Anna enbart ett stort filtrerat nylle.
Citera
2021-01-21, 13:27
Medlem
Dags för dagen live Undrar vad som ska avhandlas idag
Citera
2021-01-21, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det syns väldigt tydligt att Anna drömmer om att få vara med i en tvserie om sig själv, eftersom hon inte får det, så filmar hon sig med mobilen och låtsas i sitt Universum att det finns hundratusentals tittare och miljoner på banken när hon för 100e gången drar sina knubbiga fingrar igenom sitt hår.

Det är det jag hävdat hela tiden. Enda anledningen till att hon håller på är att hon är så avundsjuk på Wahlgrens, därför tjatar hon också om mat hela tiden (matprogram)...
Sen har Anna också pga sin narcissism ett omättligt bekräftelsebehov och intalar sig att sååå många fans dör för att se henne, så snälla godhjärtade Anna bjuder dem på det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in