2020-12-11, 14:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Känns lagom trashigt:Fibromyalgi Anna sänder live från sitt garage.
Anna skulle säkert haft den diagnosen om hon varit yrkesverksam på riktigt.
Nu blir Anna bara sjuk alt får krämpor när hon står inför något krav dvs Anna är extremt kravundvikande.
Diska.. Eeh nej ont i huvudet, Gå en promenad.. Ont i knäna.. Dreja.. Ont i axlarna.. Jobb.. Covid... Uppträdande.. Magsjuka... Osv osv
Felicia är förmodligen likadan, de båda överdriver nog även sina krämpor.
Typ att de är döende, måste till akuten, sjukhuset osv.. Hypokondri parat med patologiskt kravundvikande https://www.specialnest.se/forskning...s-trots-kritik
.
Det är ett otroligt stort jobb för omgivningen att få sådana personer att ens försöka jobba.
Alltså dina inlägg är klockrena🤣🤣🤣
Citera
2020-12-11, 15:23
Medlem
Topgun855s avatar
Hon har levt på Halmpyntet sen dom gifte sig.
Senaste årens gig har hon ställt in i sista sekund.

Hon verkar gilla förnedrings tv klassfesten på Tv4 var ju lite sisådär med tanke på huvudräkningen.
Tydligen var bara 1 av hennes tidigare klasskamrater i studion.

Netflix, omeletter, lives det är Annas liv just nu.
Antonio ledig mitt på ljusa dan?
Gör nåt slyngel! En praktikplats lär ju kunna fixas lätt med tanke på byggbomen i norra Stockholm.
Citera
2020-12-11, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Hon har levt på Halmpyntet sen dom gifte sig.
Senaste årens gig har hon ställt in i sista sekund.

Hon verkar gilla förnedrings tv klassfesten på Tv4 var ju lite sisådär med tanke på huvudräkningen.
Tydligen var bara 1 av hennes tidigare klasskamrater i studion.

Netflix, omeletter, lives det är Annas liv just nu.
Gör nåt slyngel! En praktikplats lär ju kunna fixas lätt med tanke på byggbomen i norra Stockholm.

Han gör nog inget då Tunnan sa att han var vaken halva nätterna och sov halva dagen
Citera
2020-12-11, 16:26
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Han gör nog inget då Tunnan sa att han var vaken halva nätterna och sov halva dagen

Skulle aldrig accepteras i mitt hem!
Nu är han kändisbarn i Annas ögon.

Fan han kan slå ihop Attefallshuset på nolltid.
Gick 2 åriga bygglinjen om jag uppfattat rätt?

Nää regler, uppfostran, lära sig ta ansvar finns ej hos Books avkommor. Vårt sista hopp är Vanessa som verkar gå sin egna väg därav är tunnan elak mot henne..
Citera
2020-12-11, 17:14
Medlem
Citat:

Nää regler, uppfostran, lära sig ta ansvar finns ej hos Books avkommor. Vårt sista hopp är Vanessa som verkar gå sin egna väg därav är tunnan elak mot henne..
Kanske för tunnan är sur för Vanessa inte är kriminell, skötsam och normal 😀
Citera
2020-12-11, 17:24
Medlem
Citat:
Med tanke på att han inte orkade göra de sista 20 timmarna av sin samhällstjänst, så är det väl föga troligt att han klarar av en praktikplats. Och ännu mindre troligt att någon arbetsgivare skulle vilja ta emot honom.
Citera
2020-12-11, 17:53
Medlem
Att titta på Anna Book är både läskigt men lite spännande, ja jag skäms lite för den sidan hos mig. Jag är blockad sen länge då jag skrev en kommentar om hennes son, som var både mild och skarp. Kan någon snälla lägga upp senaste liven på youtube? Tack i så fall, då får jag mitt helgnöje... Fy på mig själv, det är som att sakta ner inför en olycka i trafiken bara för att man är nyfiken. Men ni fattar vad jag menar, eller hur?
Citera
2020-12-11, 17:59
Medlem
cece123s avatar
Roade mig att kolla på Anna i ungefär samma vinkel, samma vecka.
https://pasteboard.co/JEshrOl.jpg
https://pasteboard.co/JEsi78e.jpg
Lite pinsamt är det ju, ju mer man ljuger in sig i ett hörn desto svårare är det att ta sig därifrån.
Citera
2020-12-11, 18:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Men Anna har ju lärt dem det..i allafall i Annas Universum..
Citat:
Hur är du som mamma?
– Jag är kärleksfull, men också oerhört sträng och principfast med en hög moral och etik. Jag försöker ge mina barn sunda värderingar. Visst har jag curlat dem en del, men jag tycker att de alla tre har blivit hjälpsamma, ansvarsfulla och målmedvetna individer.

Anna har missat att barnen tar efter sina föräldrar...
Citera
2020-12-11, 21:19
Medlem
Hur är du som mamma?
– Jag är kärleksfull, men också oerhört sträng och principfast med en hög moral och etik. Jag försöker ge mina barn sunda värderingar. Visst har jag curlat dem en del, men jag tycker att de alla tre har blivit hjälpsamma, ansvarsfulla och målmedvetna individer.

I Tunnans parallella universum räcker det att skriva eller haspla ur sig insiktsfulla haranger så blir dom verklighet. Att nå upp till dem kräver arbete och uthållighet. Och då rasar korthuset ihop, en av flosklerna stämmer Ers Hemskhet har lyckats curla ättelagen så dom har blivit tjuvaktiga omoraliska lata oansvariga lögnare. Bra jobbat Mamma Mu. Halmpyntet är inte utan skuld går familjen åt helvete gäller det att stå upp och sätta ner foten karln är en står fåntratt.
Citera
2020-12-11, 21:31
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hon har ju läst här att vi undrat vart Antonio tagit vägen så då dyker han ju upp såklart.
Ja om inte detta visar att hon läser här så vet jag inte vad som gör det.
Citera
2020-12-11, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
För wt kärringen är lyxlyx plastblommor, kuddar med fjädrar, rosa brödrost, fakemarmor med fakeguldkranar, tingeltangel och kitchig inredning med sittpuffar och speglar. Uäääk

Hon lever väl i föreställningen om att det är det som ”lyx” i Spanien varför hon vill ha likadant hemma. Hon ser sig ju som ”spanjorska” trots att hon bara varit på semester i Spanien och levt hela sitt liv i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hon har ju läst här att vi undrat vart Antonio tagit vägen så då dyker han ju upp såklart.

Trist för Anna att han inte kunde bete sig på ett anständigt sätt bara. Nu förstår man varför hon håller honom borta från sina lives.

Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Känns lagom trashigt:Fibromyalgi Anna sänder live från sitt garage.
Anna skulle säkert haft den diagnosen om hon varit yrkesverksam på riktigt.
Nu blir Anna bara sjuk alt får krämpor när hon står inför något krav dvs Anna är extremt kravundvikande.
Diska.. Eeh nej ont i huvudet, Gå en promenad.. Ont i knäna.. Dreja.. Ont i axlarna.. Jobb.. Covid... Uppträdande.. Magsjuka... Osv osv
Felicia är förmodligen likadan, de båda överdriver nog även sina krämpor.
Typ att de är döende, måste till akuten, sjukhuset osv.. Hypokondri parat med patologiskt kravundvikande https://www.specialnest.se/forskning...s-trots-kritik
.
Det är ett otroligt stort jobb för omgivningen att få sådana personer att ens försöka jobba.

Bra beskrivning av Annas inställning till arbete. Det är bara när hon inte kan arbeta som hon vill arbeta. När tillfälle för arbete ges dyker det alltid upp förhinder. 🙄

Dina inlägg är förövrigt några av de mest insiktsfulla men likväl mest roande i denna tråd. Keep up the good work. 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in