2021-01-10, 20:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Varför kallas hon tunnan?

Tror ni Boken någonsin kommer börja jobba igen?

Roberta är ju nästan mer intressant, hur kan man välja att försörja en psyksjuk fetknopp som vägrar dra sitt lass till samhällsbygget?

Det enda utbyte han får är ju negativ energi, är han för korkad för att se vem hon egentligen är?
Roberto är nog inte den vassaste kniven i lådan, tror jag det beror på. Han ser inte det vi ser vad gäller Anna och hennes negativitet som du säger.
Citera
2021-01-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Troligtvis en hållhake. Någon skrev tidigare att han också har hållit på med droger så det plus en förmodad otrohet är några av godbitarna hon pinar honom för skulle jag tro. Sedan det väl det där med pengarna. Hon tar väl hälften av förmögenheten om de skiljs.
Vart har det stått att Robbert hållit på med droger?
Citera
2021-01-10, 21:06
Medlem
Citat:
Varför kallas hon tunnan?

Tror ni Boken någonsin kommer börja jobba igen?

Roberta är ju nästan mer intressant, hur kan man välja att försörja en psyksjuk fetknopp som vägrar dra sitt lass till samhällsbygget?

Det enda utbyte han får är ju negativ energi, är han för korkad för att se vem hon egentligen är?

Anna sa i någon live att om Roberto lämnar henne kommer han få ett helvete.

Så antingen vågar han inte för han vet vad Anna är kapabel att ställa till med.

Anna har någon hållhake på honom.

Han bidar sin tid för Vanessas skull och när hon är flygfärdig drar han med.
Citera
2021-01-10, 21:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Vart har det stått att Robbert hållit på med droger?

Här i tråden. Någon skrev det tidigare.
Citera
2021-01-10, 21:30
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Troligtvis en hållhake. Någon skrev tidigare att han också har hållit på med droger så det plus en förmodad otrohet är några av godbitarna hon pinar honom för skulle jag tro. Sedan det väl det där med pengarna. Hon tar väl hälften av förmögenheten om de skiljs.
Hälften av ingenting är...
Citera
2021-01-10, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Anna sa i någon live att om Roberto lämnar henne kommer han få ett helvete.

Så antingen vågar han inte för han vet vad Anna är kapabel att ställa till med.

Anna har någon hållhake på honom.

Han bidar sin tid för Vanessas skull och när hon är flygfärdig drar han med.
Hur gammal är Vanessa?

Blir svårt för Anna att hitta någon ny med sina personliga egenskaper.
Citera
2021-01-10, 21:59
Medlem
Magictrixs avatar
Jag fick av en slump upp ett klipp med Anna i TV4. Eftersom man inte får skicka länkar får ni själva kolla på Youtube under rubriken Anna Book i Vardagspuls. Där får vi lektion i passiv aggressivitet. Det är högs oklart varför detta klipp ens existerar. Allt är så konstigt. Någon följer Anna bakom scenen så vi ska få en inblick hur det är att delta i ett program. Möjligen finns här någon koppling till Biggest Loser, annars är det helt befängt.

Anna kommer till studion och får sätta sig i sminket direkt. Hon ser på riktigt ut som Hyacinth Bouquet från Keeping up apearances. Det fattas bara en enorm hatt med fruktklasar på. I sminket håller hon låda och ser till att det blir på hennes sätt. När de ska gå tillbaka till studion upptäcker Anna att hon fått en fläck på blusen. Efter en dryg minut ungefär skickar hon en assistent efter hjälp. Hon vänder sig mot kameran och säger att hon håller sig lugn. "Ni skulle se mig när jag blir arg" säger hon och man blir rädd på riktigt där.

En stackars sminkös får gå ner på knä och tvättar bort fläcken och Anna kan inte hålla sig från att bli vulgär och börjar snacka om sina pattar.

När Anna sen kommer in i studion, i tantkläder, visar det sig att hon ska demonstrera några enkla styrketräningsövningar man kan göra hemma. I tantkläder viftar hon lite med en hantel och drar i något gummiband. Sedan säger hon att det är dags för avancerade övningar, men det ska ett proffs få visa. Proffset är en vältränad grek som vi bara får se i sminket.

Det hela avslutas med att programledarna äter något ihop med Anna och greken och sen går hon hem. Känslan man får av de här klippet stämmer väl in med när hon påstod att tv4 är "hennes" kanal. Hon rör sig världsvant i miljön och gör det hon ska göra, men hon behandlar alla som inte syns i rutan som luft, men med kändisarna uppträder hon som om hon vore en av dem. Ja, som att det är hennes kanal helt enkelt. Hon tror att en kindpuss från Kristin Kaspersen är ett bevis på deras varma och systerliga vänskap, samtidigt som hon nog inte förstår att det är Kristins jobb att kindpussas och känna sig inkluderade.
Citera
2021-01-10, 22:07
Medlem
Citat:
Hur gammal är Vanessa?

Blir svårt för Anna att hitta någon ny med sina personliga egenskaper.

Varför tror du det? (Ironi)
Citera
2021-01-10, 22:20
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag fick av en slump upp ett klipp med Anna i TV4. Eftersom man inte får skicka länkar får ni själva kolla på Youtube under rubriken Anna Book i Vardagspuls. Där får vi lektion i passiv aggressivitet. Det är högs oklart varför detta klipp ens existerar. Allt är så konstigt. Någon följer Anna bakom scenen så vi ska få en inblick hur det är att delta i ett program. Möjligen finns här någon koppling till Biggest Loser, annars är det helt befängt.

Anna kommer till studion och får sätta sig i sminket direkt. Hon ser på riktigt ut som Hyacinth Bouquet från Keeping up apearances. Det fattas bara en enorm hatt med fruktklasar på. I sminket håller hon låda och ser till att det blir på hennes sätt. När de ska gå tillbaka till studion upptäcker Anna att hon fått en fläck på blusen. Efter en dryg minut ungefär skickar hon en assistent efter hjälp. Hon vänder sig mot kameran och säger att hon håller sig lugn. "Ni skulle se mig när jag blir arg" säger hon och man blir rädd på riktigt där.

En stackars sminkös får gå ner på knä och tvättar bort fläcken och Anna kan inte hålla sig från att bli vulgär och börjar snacka om sina pattar.

När Anna sen kommer in i studion, i tantkläder, visar det sig att hon ska demonstrera några enkla styrketräningsövningar man kan göra hemma. I tantkläder viftar hon lite med en hantel och drar i något gummiband. Sedan säger hon att det är dags för avancerade övningar, men det ska ett proffs få visa. Proffset är en vältränad grek som vi bara får se i sminket.

Det hela avslutas med att programledarna äter något ihop med Anna och greken och sen går hon hem. Känslan man får av de här klippet stämmer väl in med när hon påstod att tv4 är "hennes" kanal. Hon rör sig världsvant i miljön och gör det hon ska göra, men hon behandlar alla som inte syns i rutan som luft, men med kändisarna uppträder hon som om hon vore en av dem. Ja, som att det är hennes kanal helt enkelt. Hon tror att en kindpuss från Kristin Kaspersen är ett bevis på deras varma och systerliga vänskap, samtidigt som hon nog inte förstår att det är Kristins jobb att kindpussas och känna sig inkluderade.
Var tvungen att ga in o titta. Där ser vi ocksa hur rynkig panna hon hade innan alla botoxinjektioner.
Citera
2021-01-10, 22:26
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag fick av en slump upp ett klipp med Anna i TV4. Eftersom man inte får skicka länkar får ni själva kolla på Youtube under rubriken Anna Book i Vardagspuls.
Varför skulle man inte få länka?
https://www.youtube.com/watch?v=C9mUwBkVj0I

Träningstips från Anna är precis vad man vill ha.
Citera
2021-01-10, 22:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hur gammal är Vanessa?
Hon är väl 18.
Citera
2021-01-10, 22:59
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Varför skulle man inte få länka?
https://www.youtube.com/watch?v=C9mUwBkVj0I

Träningstips från Anna är precis vad man vill ha.

Jag blev avstängd för en tid sedan eftersom jag tydligen gjort det tidigare. Man får inte länka till streamat material som ägs av andra tv-bolag eller nåt sånt. Kolla i reglerna så du inte råkar ut för samma elände.

Men vad var det egentligen hon gjorde där i studion? Lyfte lite på en hantel och presenterade träningsproffset. Hon kanske bara kom dit för en gratis lunch?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in