2020-12-19, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mansonjeppo
Jag håller på att sluta med en medicin som heter parnate också som är på licens. Jag tror snarare den som spökar ännu mer med sömnen. För imovane har jag inte tagit speciellt ofta.

Stilnoct var lite speciellt . Kände inte så mycket först , sen efter en viss tid så minns jag inte så mycket så måste bara slocknat .

Skönt å fått sova från 23.00 till 08.30 !
Skönt att det funkade med Stilnoct då för dig 😀 Det är ett helvete att inte kunna sova bra.
Citera
2020-12-19, 10:40
Medlem
Blev förvånad över hur bra priser det var på zopiklon och zolpidem på FS.
Funkar som dom ska med.
Fast vissa tror ju de kan få guld för att det är uthämtat på apotek. Jaja det ska jag inte lägga mig i så nu har jag ju zopiklon mot mina sjuka sömnproblem. Det är sjukt underbart men tar endast när det behövs. Dont whant to be hockt again.
Citera
2020-12-21, 04:12
Medlem
Zopiklon HAB

Vet någon om det är nåt mer skit i zopiklon från HAB pharmacie?
Citera
2020-12-21, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Hahahaha sjukt att ni också sett tomtarna, när jag och min bror tog stillisar första gången för runt 10 år sen såg vi också tomtenissar bådatvå!! Sjukt

Hahah, vilken "stilnoctad" chatt det blev såg jag nu. Nej vi har ej sett dem, men vi pratade om att vi ville! Hahaha xD Nää... Så jäkla kul! Wtf. Tomtenissar o smurfar xD
Citera
2020-12-21, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C1rby
Hahah, vilken "stilnoctad" chatt det blev såg jag nu. Nej vi har ej sett dem, men vi pratade om att vi ville! Hahaha xD Nää... Så jäkla kul! Wtf. Tomtenissar o smurfar xD
Min granne fick hallisar av en standardd Stilnoct när han låg på sjukhuset. Han såg tydligen ett helt gäng Pokemons som studsade runt. Efter det fick han Stilnoct spärrad i sin journal 😂
Citera
2020-12-21, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariaeli
Vet någon om det är nåt mer skit i zopiklon från HAB pharmacie?
Jag upplever dom exakt lika som svenska apoteksvaror.
Citera
2020-12-21, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Blev förvånad över hur bra priser det var på zopiklon och zolpidem på FS.
Funkar som dom ska med.
Fast vissa tror ju de kan få guld för att det är uthämtat på apotek. Jaja det ska jag inte lägga mig i så nu har jag ju zopiklon mot mina sjuka sömnproblem. Det är sjukt underbart men tar endast när det behövs. Dont whant to be hockt again.
Håll dig till dom blåa HAB så får du bra
grejer och riktigt bra priser.
Citera
2020-12-22, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aqwsaq
Håll dig till dom blåa HAB så får du bra
grejer och riktigt bra priser.

Också hört bra om dem , undrar dock
HAB har ju även zopiclone Ip
Vita tabletter . Allt ser lika ut fast dom e vita. Hört det ska inte bara nån skillnad.
HAB ip
Sign 7,5 mg eller nå sånt heter dom .
Citera
2020-12-22, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mansonjeppo
Också hört bra om dem , undrar dock
HAB har ju även zopiclone Ip
Vita tabletter . Allt ser lika ut fast dom e vita. Hört det ska inte bara nån skillnad.
HAB ip
Sign 7,5 mg eller nå sånt heter dom .

Har med hört dom blå ska vara bättre och det kanske stämmer men.jag får lika bra effekt av båda men köper helst blåa då dom är eftertraktade. Köpte vita hab nu sist och dom smakar exakt likadant som dom blå.
Effekten är med samma.
Citera
2020-12-30, 09:51
Medlem
Vad motsvarar en 7,5mg zoppiz i Diazepam om nån vet det??
Citera
2020-12-30, 19:27
Medlem
Citat:
Har aldrig provat Diazepam men för mig känns 10 mg Zopiklon ungefär som 10 mg Sobril så det rör sig nog inte om någon större mängd Diazepam. 5 mg kanske.

Dessutom är det lite olika från person till person hur dessa preparat slår så det går inte att säga exakt, även om man tittar på en ekvivalenstabell.
Citera
2020-12-30, 20:13
Medlem
Citat:
5 mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in