2018-09-29, 10:50
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
Grymt ! Hittade den i en icabutik ute på landet för ca 8 år sen senast.

Trevligt att du med har upptäckt den

MVH Motorola

MEN det ökade samtidigt illamående ganska kraftigt, så det blev ett långt och intensivt rus men med kraftigt illamående som kom och gick. Så jag kommer inte att blanda grapefrukt med Buprenorfin igen Det skulle vara Morfin i såna fall om jag inte vill ta det rektalt. Eller bensodiazepiner såklart
Citera
2018-09-29, 11:00
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
MEN det ökade samtidigt illamående ganska kraftigt, så det blev ett långt och intensivt rus men med kraftigt illamående som kom och gick. Så jag kommer inte att blanda grapefrukt med Buprenorfin igen Det skulle vara Morfin i såna fall om jag inte vill ta det rektalt. Eller bensodiazepiner såklart

Grymt! Bara att testa, hoppas fler testar denna (ej koncentrat) vita grapefrukt nu och upptäcker potenshöjarens fina egenskaper!

Ha ha, subuxone är ganska dåligt, illamående GLT ha ha

Med vänlig hälsning M
Citera
2018-09-29, 11:04
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Grymt! Bara att testa, hoppas fler testar denna (ej koncentrat) vita grapefrukt nu och upptäcker potenshöjarens fina egenskaper!

Ha ha, subuxone är ganska dåligt, illamående GLT ha ha

Med vänlig hälsning M

Hehe jo, men nu är ju just Buprenorfin den opiat som skapar mest illamående av alla opiater/opioider.
Offtopic nu märker jag.

Men som sagt har man inte många tabletter hemma [opiater, benso... ] så köp färsk, vit grapefrukt. Alternativt färskpressad med fruktkött. Drick 4-5 dl, vänta 30-45 min och sen inta din substans. Lägg dig ner och njut
Citera
2018-09-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ja undersök du, för det fungerar inte med röd grapefrukt. En liten effektökning kan man känna men det SKALL vara vit grapefrukt.
Citat:
Testa du, hör av dej sedan!

Färskpressad, det ska inte vara nåt annat, är inte bara jag som säger lilla vän.

Godkänd sa jag, de har direktiv att inte sälja den i affärerna, sen kan den säkert säljas av nån pengahungrig iaf, det är sverige 2018 vi snackar om , du kan inte googla dej till allt, det gäller att inse hur det ligger till och se efter själv!

100% att det inte ska vara röd, det skall vara VIT!

MVH M80
Jag har nu gjort mina eftersökningar.

Det är lite genant ärligt talat, och förvirrande. Placebo a hell of a drug... Den röda grapefruktjuicen som jag drack en halvliter av kan ha gett mig några få procents "boost" men inte mer. Det är inte 100 scam, men snudd på. Man måste dricka betydligt mer än om den vore vit för samma effekt, vilket är opraktiskt men vissa tydligen gör det ändå. Jag tycks inte vara ensam om att tro mig fått effekt av röd grapefruktjuice dock, vilket känns lite bättre iaf.

På återseende efter ett nytt test.
Senast redigerad av sleepdealer 2018-09-29 kl. 11:38. Anledning: *
Citera
2018-10-05, 09:38
Medlem
Enligt apoteket jag var på har originalet imovane med satt stopp. Fick nöja mig med pilum.

Någon som vatt med om liknande?
Citera
2018-10-05, 11:11
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Enligt apoteket jag var på har originalet imovane med satt stopp. Fick nöja mig med pilum.

Någon som vatt med om liknande?

Exakt vad bertyder "satt stopp"? Sorry om det är en korkad fråga.
Citera
2018-10-05, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Exakt vad bertyder "satt stopp"? Sorry om det är en korkad fråga.
Ja du undrar jag med. Blev lite paff men ställde ej mermotfråga men verkade på henne som dom stoppat tillverkningen.

Aldrig provat pilum innan. Läser om ris och ros.

Era åsikter?
Citera
2018-10-05, 15:24
Medlem
Citat:
Ja du undrar jag med. Blev lite paff men ställde ej mermotfråga men verkade på henne som dom stoppat tillverkningen.

Aldrig provat pilum innan. Läser om ris och ros.

Era åsikter?

Det är Zopiklon pillum som har ersatt Imovane som den billigaste läkemedeln av dem två som har zopiklon som den verksamma ämnet. Jag tror att du kan få Imovane fortfarande men då får du betala mellanskillnaden själv.
Citera
2018-10-05, 17:42
Medlem
populopiduss avatar
Har aldrig lyckats flumma på Imovane, men behövs bara ett par Stilnoct för att besöka drömlandet. Provat säkert 5-6 Imovane men ALDRIG fått hallisar. Behöver man ta mer eller är det bara så att jag inte kan få det?

Lagt ner allt annat inkl. alkohol, men ville köra en liten mysberusning ikväll då jag hittade en karta från läkaren.
Citera
2018-10-05, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maimiitang
Det är Zopiklon pillum som har ersatt Imovane som den billigaste läkemedeln av dem två som har zopiklon som den verksamma ämnet. Jag tror att du kan få Imovane fortfarande men då får du betala mellanskillnaden själv.

Konstigt, bad om originalet MEDA men den skulle inte finnas mer enligt hon på apoteket. Blev paff som sagt.
Citera
2018-10-05, 19:12
Medlem
Citat:
Konstigt, bad om originalet MEDA men den skulle inte finnas mer enligt hon på apoteket. Blev paff som sagt.

Edit: Zopiklon funkar utmärkt som ångestdödare också även om det ej är till för det..
Citera
2018-10-06, 09:30
Medlem
BorkaOdalmans avatar
Jag använder 10mg Zolpidem ibland när jag har svårt att sova. Jag har lyckats få både syn- och hörselhallisar typ första gången plus att all ångest försvann (episkt!). Numera får jag vara glad om man hör lite hörselhallisar innan man somnar.

Jag käkar snabbverkande Medikinet (metylfenidat-medicin) på morgonen 40mg och undrar lite hur en sån medicin slår ihop med Zolpidem om man vill kombinera dessa under dagen. Kort och gott undrar jag alltså om båda medicinerna är en dålig kombo? Hur mycket Zolpidem bör man käka för att känna hur ångesten rinner av en? Eller är det här en dålig idé?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in