Citat:
Ursprungligen postat av
mansonjeppo
Ett stort stort tack för ett bra å informativt svar.
Jag känner personligen att jag mår för en gångsskull bra på nån medicin. Vet som inte hur länge man ska orka hålla på med alla andra mediciner å testa ...... å åren bara går när intorivilen fungerar .
Precis som du säger
, raderar ut all nervositet tycker jag å gör bara det jag dagligen kunde göra förrut utan att ens behöva tänka......
Okej tack !🌹 10 mg vid behov i sånna fall då nån gång av stesoliden?
Tacksam för svaret
Bara en tanke....
En vecka för mig ser ut såhär
Måndag 1mg iktorivil
Imovane 7,5 mg kväll
Tisdag 1 mg iktorivil
Stilnoct 10 mg kväll
Onsdag 1 mg iktorivil
Imovane 7,5 mg
Kan hända nån gång 10 mg stesolid
1-2 gånger Max under en vecka , oftast 1 gång
Torsdag 1 mg iktorivil
Stilnoct 10 mg
Fredag 1 mg iktorivil
Imovane 7,5 mg
Lördag 1 mg iktorivil
Imovane 7,5 mg
Söndag
1mg iktorivil
Stilnoct 10 mg
Nån enstaka gång 10 mg stesolid
Ungefär så ser det ut en vanlig vecka.
Kan hända att jag tar en 10 mg sobril nån av dagarna ifall det är av behov , eller 1-2 st 1 mg alprazolam.
Är detta sätt rätt lågt å ok eller e det något som krockar eller något jag inte borde ta ihop under samma dag eller e det ingen större fara?
Blir så kluven ibland bara av vad en del säger / många säger så olika.
Känns inte direkt som nån super konsumtion tänker jag. Sobrilen och alprazolam använder jag otroligt sällan numera då jag känner att jag mår rätt bra på bara iktorivilen och imovane / stilnoct varierade från natt till natt för å sova.
Nån som har något å tillägga eller eller säga om detta?
Känns som dom flesta verkar äta större mängder generellt. Mest orolig för å få nå utsättningssymptom. Men det kanske jag inte får då jag ändå tar iktorivil till exempel. Å 1-2 stesolid i veckan kanske inte heller skulle orsak några utsättningssymptom då jag äter iktorivil å sobril ibland vid behov . Hur ska jag tänka å är det ok som jag har det eller ?
Sjukt tacksam för nån slags respons ❤️