2023-05-20, 21:03
Medlem
waynejohn2s avatar
Har använt Zolpidem Stada 5mg 2-3 dagar i veckan i 9 månader, hur troligt är det med abstinens efter CT?
Citera
2023-05-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waynejohn2
Har använt Zolpidem Stada 5mg 2-3 dagar i veckan i 9 månader, hur troligt är det med abstinens efter CT?

Fysiskt så helt obefintlig ifall du är ärlig med antal tillfällen i veckan. Äter du 5mg är den ur systemet när du stoppar i dig Noras 2-3 dagar senare. Får du någon påverkan är det på insomning
Citera
2023-05-22, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymouzzz
Försöker sluta med Zopiklon-skiten, ska prova ersätta den med låg dos Mirtazapin snart! Vad tror ni om det? Vill inte vara beroende av Z-analoger längre... Dessvärre är ångestlindringen på Zopiklon väldigt skön även på mindre doser för mig vilket gör det ännu svårare att sluta med den...

Quetapin fungerar inte alls på mig...

Kommer ta några dagar om du är van att somna på zopiklon men ganska snabbt får du bättre nätter i helhet är min erfarenhet.
Citera
2023-05-23, 10:25
Medlem
Tar imovane dagtid. Ja det är något jag gjort länge och ämnar fortsätta med länge till. Så har vi det överstökat förhoppningsvis.

Dock behöver jag nu ta hela 8 stycken 7.5 mg tabletter för att få bra effekt mot social oro, bra lugnande effekt.

Jag vill kunna klara mig på åtminstonde bara 5 stycken 7.5 mg-tabletter.

Tar ingenting som är korstolerant med imovene. Ska återgå till att ta imovane 1 gång i veckan endast för att inte öka toleransen igen..hoppas jag funkar iaf..

Hur länge behöver jag vara helt ifrån imovane för att börja få ner toleransen tror ni?
Citera
2023-05-25, 22:37
Medlem
Din.Tandborstes avatar
Käkar nån benzo typ iktorovil 2mg eller Xanor 1mg nån gång i veckan, så knappast nån tolerans.
Har fått tag på några stilnoct 10mg. Hur mycket behöver man ta för o bli flummig? Räcker 5mg och ett par starköl eller måste jag knapra upp en halv karta?
Citera
2023-05-26, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din.Tandborste
Käkar nån benzo typ iktorovil 2mg eller Xanor 1mg nån gång i veckan, så knappast nån tolerans.
Har fått tag på några stilnoct 10mg. Hur mycket behöver man ta för o bli flummig? Räcker 5mg och ett par starköl eller måste jag knapra upp en halv karta?
Dum idé att ens testa att flumma på Stilnoct och ännu dummare idé att blanda in alkohol.

Du kommer hur eller hur inte att komma ihåg någonting dagen efter och under ditt lilla "rus" kommer du att vandra runt som en robot och hitta på diverse tokiga saker (ja precis vad som helst kan hända) och ångesten man får när man vaknar upp i en totalt demolerad lägenhet och inte minns vad fan som har hänt kvällen innan är inte att leka med.
Citera
2023-05-28, 17:12
Medlem
Vilka z analoger som e påmakrnaden ÄRvärda vilka zoplicone o zolpidem ??? Hemofarm Belbien ? Zopiclone Tablets IP dem blåa gillar båda analoger vill bara ha den bästa
Senast redigerad av Loadedglizzy 2023-05-28 kl. 17:14.
Citera
2023-06-01, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loadedglizzy
Vilka z analoger som e påmakrnaden ÄRvärda vilka zoplicone o zolpidem ??? Hemofarm Belbien ? Zopiclone Tablets IP dem blåa gillar båda analoger vill bara ha den bästa

Zolpidem (Stilnoct ) är enligt mig den bästa Z-Analogen, men det är en smaksak. Man ska dock vara försiktig med z-analoger dem e ruggigt beroendeframkallande. Man kan säga att Zolpidem är mer för just insomningssvårigheter medans Zopiklon är mer för insomning och att bibehålla sömnen. Stilnoct slår på hårdare och går ur snabbare. Tar man för många stilnoct kan det mycket lätt sluta illa, och att blanda alkohol med dessa tabbar är BIG no no ! Har inte tagit z på snart 3 år, men gillade verkligen Belbien.
Citera
2023-06-12, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Zolpidem (Stilnoct ) är enligt mig den bästa Z-Analogen, men det är en smaksak. Man ska dock vara försiktig med z-analoger dem e ruggigt beroendeframkallande. Man kan säga att Zolpidem är mer för just insomningssvårigheter medans Zopiklon är mer för insomning och att bibehålla sömnen. Stilnoct slår på hårdare och går ur snabbare. Tar man för många stilnoct kan det mycket lätt sluta illa, och att blanda alkohol med dessa tabbar är BIG no no ! Har inte tagit z på snart 3 år, men gillade verkligen Belbien.

har käkat riktiga stillisar men min läkare va afk nu är han tillbaka ska försöka få den gubben o skriva ut nya till mig imorgon

jag har ätit 20 Belgien nu utan o skoja och skulle lätt kunna köra en bil utan problem
Citera
2023-06-12, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din.Tandborste
om du har noll tolerans ta max två
Citera
2023-06-12, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loadedglizzy
har käkat riktiga stillisar men min läkare va afk nu är han tillbaka ska försöka få den gubben o skriva ut nya till mig imorgon

jag har ätit 20 Belgien nu utan o skoja och skulle lätt kunna köra en bil utan problem

Skärp dig, man tror man är nykter o i själva verket e man fucked up. Du e uppe på typ samma nivå som jag var på under en period...det kommer sluta illa. Gå ner på medicinska doser eller sluta, lovar dig att det kommer gå åt helvete!
Citera
2023-06-16, 20:35
Medlem
är hemofarm fortfarande skit jämfört med riktiga stillnoct tex ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in