Citat:
Ursprungligen postat av
NoelBaba
Är det bara jag eller har det bara blivit mer och mer högläsning sedan Myra lämnade? Det är värdelöst i alla fall.
Jag tycker det är allt utom underhållande. Det känns som att sitta framför ett gäng högstadieungar på bussen.
Precis som en sådan låter i alla fall den ena av de manliga deltagarna, Axel. Han verkar ha stannat i utvecklingen någon gång i de tidiga tonåren. Vilken tröttsam människa.
Och skånskans roll är att vara den lätt generade men överseende vuxna kvinnan, som ger sitt motvilliga men nådiga godkännande. Det framgick särskilt tydligt i.o.m. kroppsspråk och minspel i den där filmen som länkades ovan. Ungefär samma roll som fröken Örman tidigare. Den måste vara betungande.
De där två gossarna skulle inte kunna hålla på så där utan en kvinna i den rollen, som stötdämpare. Det måste liksom finnas en huld moder med som mildrar intrycket av köns-, vålds- och kissochbajsordsorgien.
Det är ett mirakel att man orkar kommentera skräpet, det tog längre tid än vad jag stod ut med att ägna sändningen.