2020-10-26, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-Leif
+1, detta låter ju superspännande!

https://i.imgur.com/AK85g2x.png

Men hörru, Gnidis Leifis om jag nu skulle vilja köpa ännu fler åkband till Haveristernas Streisand-effekt karusell skulle jag väl ändå posta mina åsikter under mitt eget användarnamn ifrån det här kontot, inte ett relativt nystartat konto som är reggat med samma användarnamn fast med en Heil Hitler 88a i slutet?

Jag vet att ni är snillen som gärna spekulerar, men kom igen...
Citera
2020-10-26, 21:02
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafkatrap
https://i.imgur.com/AK85g2x.png

Men hörru, Gnidis Leifis om jag nu skulle vilja köpa ännu fler åkband till Haveristernas Streisand-effekt karusell skulle jag väl ändå posta mina åsikter under mitt eget användarnamn ifrån det här kontot, inte ett relativt nystartat konto som är reggat med samma användarnamn fast med en Heil Hitler 88a i slutet?

Jag vet att ni är snillen som gärna spekulerar, men kom igen...
Bilden funkar inte.
Citera
2020-10-26, 21:21
Medlem
Alltså. Vad är det här för tragiska människor som frivilligt med ambition gör sig till åtlöje gång efter gång. Var finner de motivationen när alla garvar åt dom?

Och han sugrörs-Henrik skulle behöva lära sig hålla käften. Tänk om han stötter på någon som inte går på hans snack och biter tillbaka? Då blir det en diet av flytande föda någon månad igen.

Typisk strykrädd liten pojke som använder stora ord om "man nog".
Citera
2020-10-27, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Translobbyn

Jag hoppas att flera sparar ner delar av denna videon om Myra eller andra vill använda i framtida brottmål.

Att behandla någon illa behöver inte nödvändigtvis vara brottsligt.
Citera
2020-10-27, 11:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
Någon som lyssnat på deras avslöjande om Porrfri Barndom? Vad tyckte ni?
Citera
2020-10-27, 14:07
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Henrik drog facking rasistkorten mot Jens Ganman i att koppla brottslighet till tredje värden invandring

Han är diskad från diskussionen eftersom han har en egen definition av rasism

Helt rätt av Henko och Axel att såga Jens Ganman med sina jävla tröttsamma cirkeldiagram.
Citera
2020-10-27, 16:08
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Helt rätt av Henko och Axel att såga Jens Ganman med sina jävla tröttsamma cirkeldiagram.
I fallet de tog upp var det klockren rasism. Han har en svärjisbase som vill ha den sortens content.
Citera
2020-10-27, 20:14
Medlem
Materwelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Någon som lyssnat på deras avslöjande om Porrfri Barndom? Vad tyckte ni?

Lyssnade precis klart. Tyckte det var bra, min enda invändning är väl att avsnittet borde hetat "Att välja analt i ryska posten".
Citera
2020-10-27, 22:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
För den skull kanske han har rätt om invandrare mens Henkofanskapet har fel
Citera
2020-10-28, 08:57
Medlem
GobberTulls avatar
Har egentligen ingen åsikt om alla de här skitstormarna mer än att det verkar väldigt dumt att skaffa sig så många fiender. Framför allt tuffingarna Henrik och Axel verkar ha försatt sig i en situation där de aldrig själva kommer kunna välja när det är dags att sluta. Det kommer alltid finnas någon som har en gås de vill få plockad med herrarna.

Däremot reagerade jag desto starkare på den stream som postats för några dagar sedan. HUR FAN SER DET UT I AXELS LÄGENHET? Är det en vuxen människa med inkomst och flera aktiebolag som bor så? Det ser ju för fan ut som en inspelningsplatsen för östeuropeisk budgetporr, eller nått. En jävla sunkig singelbäddsäng upptryckt mot ett hörn. INGENTING på väggarna! Ett svart jävla nattygsbord med matchande asful lampa och en liten väckarklocka.

Tacka fan för att han lever en tillvaro som någon sorts halvradikaliserad, kvinnohatande incel. Brudarna som är nyktra nog att stå på benen lär ju fly så fort de kan. Sånt sunkigt pojkrumssex kan ingen vilja utsätta sig för efter studenten.

Helvete vad provocerad jag blev.
Citera
2020-10-28, 15:44
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobberTull
Har egentligen ingen åsikt om alla de här skitstormarna mer än att det verkar väldigt dumt att skaffa sig så många fiender. Framför allt tuffingarna Henrik och Axel verkar ha försatt sig i en situation där de aldrig själva kommer kunna välja när det är dags att sluta. Det kommer alltid finnas någon som har en gås de vill få plockad med herrarna.

Däremot reagerade jag desto starkare på den stream som postats för några dagar sedan. HUR FAN SER DET UT I AXELS LÄGENHET? Är det en vuxen människa med inkomst och flera aktiebolag som bor så? Det ser ju för fan ut som en inspelningsplatsen för östeuropeisk budgetporr, eller nått. En jävla sunkig singelbäddsäng upptryckt mot ett hörn. INGENTING på väggarna! Ett svart jävla nattygsbord med matchande asful lampa och en liten väckarklocka.

Tacka fan för att han lever en tillvaro som någon sorts halvradikaliserad, kvinnohatande incel. Brudarna som är nyktra nog att stå på benen lär ju fly så fort de kan. Sånt sunkigt pojkrumssex kan ingen vilja utsätta sig för efter studenten.

Helvete vad provocerad jag blev.

Vilket avsnitt är det? och var hittar jag det? Blir riktigt nyfiken, då jag sett bilder på hur det ser ut i Nina Rungs lägenhet (ser ut som motsatsen till det som beskrivs, men då var det mäklarbilder, och väggarna var verkligen motsatsen till 'Ingenting på väggarna')
Citera
2020-10-28, 16:14
Medlem
GobberTulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Vilket avsnitt är det? och var hittar jag det? Blir riktigt nyfiken, då jag sett bilder på hur det ser ut i Nina Rungs lägenhet (ser ut som motsatsen till det som beskrivs, men då var det mäklarbilder, och väggarna var verkligen motsatsen till 'Ingenting på väggarna')

Deras senaste stream på Youtube https://youtu.be/eiyc2qWfRpk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in