Citat:
Ursprungligen postat av
henkoslickarfitta
Man får inte ha egna/kritiska åsikter i den gruppen. Alla som är till höger om Vänsterpartiet (utom Demokraterna, Israel och George Soros) är facister enligt dem, och jag överdriver inte ens. De som ej skoningslöst utmobbas radikaliseras och är kommunister efter några månader. Henrik är ju medlem av den vänsterextrema infiltrationsgruppen "Reformisterna" inom Socialdemokraterna som vill att dessa ska stå för avskaffande av kapitalismen (alltså ren kommunism).
Jösses, det går hur jävla bra som helst. Jag är lätt höger och radikaliseras inte det minsta men tycker det är extremt underhållande med fler perspektiv. Och jag har hängt där länge, aldrig blivit mobbat men är inte heller hjärndöd på ett sätt att jag skulle förtjäna det. Att bra människor inte alltid delar ideologiska grunder är helt ok, faktiskt betydligt bättre än dåliga människor med samma åsikt om allt.
Är djupt tacksam över att de nyanserar ett annars äckligt likriktad och inställsamt klimat på alla plattformar. Hycklare är hycklare oavsett allt annat och bör alltid synas. Personligen tycker jag att Haveristerna är sjukt uppfriskande och smartare än de flesta mer tillrättalagda. Dessutom har jag varit så fruktansvärt less på att höra om det där idiotiska med åsiktskorridoren, det de gör i podden är snarare att syna någon slags avsiktskorridor och det är för mig extremt mycket mer relevant.