2020-06-13, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodninja
Testa att läs tråden innan du postar i den, du börjar bli tröttsam.

https://twitter.com/FlashBakStalker/status/1223217741999624195
jaha, Henko har ringt N. Knappast tillräckligt för att bevisa det samband du hävdar.
Citera
2020-06-13, 12:41
Medlem
TonyFlygares avatar
Vem fan är N? Vilka är AB och ES? Den här tråden känns numera som att glida in på en släktträff halvvägs in på kvällen när alla har börjat gräla om saker som hände för 15 år sen.
Citera
2020-06-13, 12:44
Medlem
Citat:
Testa att läs tråden innan du postar i den, du börjar bli tröttsam.

https://twitter.com/FlashBakStalker/status/1223217741999624195
Haha, tack för länken, den ger ju onekligen stöd för typ allt jag hävdat hittills: det är N som läckt information till DQ och CW och det är N som är en psykiskt sjuk stalker vars hela existens består i att trakassera Haveristerna. Varenda tweet handlar föga förvånande om dem och ingen vill svara Ns twitter-konto.
Citera
2020-06-13, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Vem fan är N? Vilka är AB och ES? Den här tråden känns numera som att glida in på en släktträff halvvägs in på kvällen när alla har börjat gräla om saker som hände för 15 år sen.
AB och ES är två privatpersoner - kompisar till Haveristerna helt enkelt. N är Haveristernas vansinniga stalker.
Citera
2020-06-13, 12:47
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
AB och ES är två privatpersoner - kompisar till Haveristerna helt enkelt. N är Haveristernas vansinniga stalker.
På vilket sätt har N stalkat någon eller alla i Haveristerna? Det framgår liksom inte i tråden på vilket sätt stalkning har skett.
Citera
2020-06-13, 13:09
Avslutad
Raukberg
Citat:
Jo absolut, så måste det vara. Det är Haveristerna som förföljer N.

Också Raukberg:
Citat:
jaha, Henko har ringt N. Knappast tillräckligt för att bevisa det samband du hävdar.

Precis. Han har ringt. Notera datum och tid på dygnet.

Raukberg:
Citat:
Jaha, så det är ett sms. Kan du länka den där dumpen? Enligt Spritnotas postande så ska det ju bara Henko som kontaktat Kringlan, nu snackade vi ju om Axel.

Får svar:
Citat:
Ursprungligen postat av ALZ112
https://underproduktion.se/ skaffa en prenumeration det är inte dyrt du har säkert råd så du vidgar dina vyer i detta väldigt spännande drama eller pröva att faktiskt läsa igenom tråden. Var så god.

avsnitt 12 feb "K har fått en stalker!!! En läskig en som ringer och skäller. chippen har sett igenom vår ljugande skitmedias rapportering."

avsnitt 6 maj "K har blivit uppringd av ännu en antirasistisk stalker och fått höra en del beska sanningar om sig själv. Simon är sin magåkomma på spåren men måste kanske dra ner på stark mat."

Raukberg:

Citat:
Jag kommer inte slänga ett öre på Krånglarn. Har någon en länk eller så att dela med sig av?

Axel i början på maj:

Kringlan vad tror är ditt sista ord spelar ingen roll. Du, Anna och Moa har gjort ert val. Ni trodde ni hade stor balle när ni sprang N*omis ärenden som de lättledda apor ni är, men jag är tveksam. Du har en svag haka, din fru är kass och Moa är dum. Ni är färdiga. Eller ska ni skryta om allt en dömd våldtäktsman som blev belagd med kontaktförbud mot sin son och sitt ex senast för två år sedan har skvallrat till er om? Det kommer säkert se jättebra ut för er del.

Ska du ta och skaffa dig den där prenumerationen på under produktion som ALZ112 länkade dig så vänligt innan vi fortsätter och försäkra dig om att det där SMSet Axel skickade för en månad sen där han drog in N i sin konflikt inte finns innan vi går vidare, det kostar bara 29 kronor per månad. Vi har ju halvoffentliga personers renommé att tänka på. Jag menar jag kan posta den närsom om du kan försäkra dig om att det inte leder till trakasserier av K och hans familj.

Du tramsar liksom mest nu. Haveristerna trakasserar alla möljiga, horor, svartskallar, komiker, feminister, tjockisar, autister. Att påstå att de har en renommé att tänka på är ganska LOL. Ah visst. Du kanske ska sluta gräva en grop åt dem i så fall gemon att tramsa som en dum fitta här isf.

Sluta spamma tråden, din argumentation är som om du försöker lära din pappa knulla. Pinsam.
Citera
2020-06-13, 13:18
Avslutad
Citat:
Jaså står N för det? Det var nytt för mig.

Hur fan kan det vara nytt för dig när dina polare samtidigt länkar till en skärmdump där CW, en av Sveriges mest profilerade kvinnor i den frågan skriver till N att hon tror att sexualbrottslingar faktiskt kan förändra sig? Är du dum i huvudet på allvar?
Citera
2020-06-13, 13:39
Medlem
Citat:
Raukberg

Också Raukberg:

Precis. Han har ringt. Notera datum och tid på dygnet.

Raukberg:

Får svar:

Raukberg:

Axel i början på maj:

Kringlan vad tror är ditt sista ord spelar ingen roll. Du, Anna och Moa har gjort ert val. Ni trodde ni hade stor balle när ni sprang N*omis ärenden som de lättledda apor ni är, men jag är tveksam. Du har en svag haka, din fru är kass och Moa är dum. Ni är färdiga. Eller ska ni skryta om allt en dömd våldtäktsman som blev belagd med kontaktförbud mot sin son och sitt ex senast för två år sedan har skvallrat till er om? Det kommer säkert se jättebra ut för er del.

Ska du ta och skaffa dig den där prenumerationen på under produktion som ALZ112 länkade dig så vänligt innan vi fortsätter och försäkra dig om att det där SMSet Axel skickade för en månad sen där han drog in N i sin konflikt inte finns innan vi går vidare, det kostar bara 29 kronor per månad. Vi har ju halvoffentliga personers renommé att tänka på. Jag menar jag kan posta den närsom om du kan försäkra dig om att det inte leder till trakasserier av K och hans familj.

Du tramsar liksom mest nu. Haveristerna trakasserar alla möljiga, horor, svartskallar, komiker, feminister, tjockisar, autister. Att påstå att de har en renommé att tänka på är ganska LOL. Ah visst. Du kanske ska sluta gräva en grop åt dem i så fall gemon att tramsa som en dum fitta här isf.

Sluta spamma tråden, din argumentation är som om du försöker lära din pappa knulla. Pinsam.
Ok, så dina belägg är alltså att Henko ringt till N och att Axel ska ha nämnt N i ett SMS till Kringlan. Ponera att det stämmer: är du medveten om att dessa saker skett EFTER ATT N LÄCKT SKIT OM HAVERISTERNA?
Nej jag kommer inte skaffa någon prenumeration. Jag får helt enkelt leva i ovisshet. Att N är ett retarderat psykfall som stalkar Haveristerna är däremot smärtsamt tydligt.

Ps. mig veterligen så är inga av mina "polare" inne och skriver i den här tråden.
Citera
2020-06-13, 14:00
Avslutad
Citat:
Ok, så dina belägg är alltså att Henko ringt till N och att Axel ska ha nämnt N i ett SMS till Kringlan. Ponera att det stämmer: är du medveten om att dessa saker skett EFTER ATT N LÄCKT SKIT OM HAVERISTERNA?
Nej jag kommer inte skaffa någon prenumeration. Jag får helt enkelt leva i ovisshet. Att N är ett retarderat psykfall som stalkar Haveristerna är däremot smärtsamt tydligt.
.

Alltså du kände till den här dumpen sa du?

Citat:
Så det är alltså nånting som Haveristerna skulle kunna tänka sig att göra?

Kompis. Det här är en konversation som postats tidigare i tråden.

https://forumfiles.com/Z1C4q3D9n1/SlYgutRB_1_png

Det är en av tre konversationer N hade med Henko om detta innan hon fick nog
Återigen, det här är Flashback, det är 18 årsgräns här.

Ponera att du har jävligt fel och dina idoler är ett gäng simpla mobbare som går efter folk på ett sätt som gränsar till olagligt. Ponera.

Du och dina medtyckare har hittills hela tiden undvikit frågan vad stalkingen har bestått i. Post efter post efter post, månad efter månad med snack om psyksjuk och stalker (det är alltså genom tystnad och uthängningar på Flashback som är hur Haveristerna hanterar psyksjuka stalkers) men inget bevis, tycker du inte själv att det börjar bli nog?

Du tycker att ditt sandlådeargumentet "EFTER ATT N LÄCKT SKIT OM HAVERISTERNA?" inte är bevis nog för vem som ligger bakom uthängningarna i den här tråden? Återigen, tror du folk här är dumma? Det är du och haveristerna som sänker sin renommé i detta nu, inte N eller någon annan. Det bästa ni kan göra är att logga ut.

Hoppas hela trion ryker från sina uppdrag när det framkommer hur de med sin tystnad sanktionerat förföljelse av påstått retarderade psyksjuka människor, för att inte tala om det övriga fylleringandet till diverse människor med familj.

Fortsätt gräv gropen kompis, släng in lite "autist" "retarderad" "transsexuell" "glasögonorm" "horunge" "stalker" för att stärka din argumentation. Det skapar trovärdighet.
Senast redigerad av ALZ112 2020-06-13 kl. 14:04.
Citera
2020-06-13, 14:16
Avslutad
Jag tycker det verkar ganska korkat att försöka mobba transsexuella fd prostituerade kriminella psyksjuka stalkers (speciellt brunetterna) som legat med halva Stockholms näringsliv och som genom sin psykopati har lismat sig in i diverse sammanhang om man har en renommé att förlora. Jag tror inte uthängningar på Flashback är rätt väg att gå.

Man kan bli föremål för massa löje.Just saying.
Senast redigerad av Bloodninja 2020-06-13 kl. 14:24.
Citera
2020-06-13, 14:25
Medlem
Citat:
Jag tycker det verkar ganska korkat att försöka mobba transsexuella fd prostituerade psyksjuka stalkers (speciellt brunetterna) som legat med halva Stockholms näringsliv och som genom sin psykopati har lismat sig in i diverse sammanhang om man har en renommé att förlora. Jag tror inte uthängningar på Flashback är rätt väg att gå.

Just saying.
Där är vi överens. Men jag tror som sagt inte att Haveristerna ligger bakom varken det ena eller det andra. Min argumentation bygger väldigt simpelt på att de i sådana fall skulle prata om N i sin podd eller i sin Facebook-grupp där de har en publik som gärna vill läsa.
Citera
2020-06-13, 14:32
Medlem
Citat:
Ponera att du har jävligt fel och dina idoler är ett gäng simpla mobbare som går efter folk på ett sätt som gränsar till olagligt. Ponera.

Du och dina medtyckare har hittills hela tiden undvikit frågan vad stalkingen har bestått i. Post efter post efter post, månad efter månad med snack om psyksjuk och stalker (det är alltså genom tystnad och uthängningar på Flashback som är hur Haveristerna hanterar psyksjuka stalkers) men inget bevis, tycker du inte själv att det börjar bli nog?

Du tycker att ditt sandlådeargumentet "EFTER ATT N LÄCKT SKIT OM HAVERISTERNA?" inte är bevis nog för vem som ligger bakom uthängningarna i den här tråden? Återigen, tror du folk här är dumma? Det är du och haveristerna som sänker sin renommé i detta nu, inte N eller någon annan. Det bästa ni kan göra är att logga ut.

Hoppas hela trion ryker från sina uppdrag när det framkommer hur de med sin tystnad sanktionerat förföljelse av påstått retarderade psyksjuka människor, för att inte tala om det övriga fylleringandet till diverse människor med familj.

Fortsätt gräv gropen kompis, släng in lite "autist" "retarderad" "transsexuell" "glasögonorm" "horunge" "stalker" för att stärka din argumentation. Det skapar trovärdighet.
Du är hemskt benägen att ta N i försvar. Undrar varför. Jag gräver ingen grop: jag säger att N är knäpp och stalkar Haveristerna och att det bästa vore om alla bara lät varandra vara. Det tror jag också att alla utom N är beredda att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in