2019-11-14, 20:51
Medlem
banjoduells avatar
Är det någon som får någon klarhet i om publiceringen skett med eller utan flickans tillåtelse?
Citera
2019-11-14, 20:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banjoduell
Är det någon som får någon klarhet i om publiceringen skett med eller utan flickans tillåtelse?
Ett alternativ är ju att CW blivit trollad... hårt.
Citera
2019-11-14, 20:55
Citat:
Ursprungligen postat av ElegantElefant
Och eftersom kvinnan sannolikt inte har givit sitt medgivande att få det publicerat har hon ännu en gång blivit utsatt för ett övergrepp, av Cirkus Wallin.

I den story Cissi lagt upp på Instagram säjer hon att hon varit i kontakt med kvinnan på telefon.

https://minfil.com/Cb27J7A6n5/Screenshot_png
Senast redigerad av Polissmurf 2019-11-14 kl. 21:00.
Citera
2019-11-14, 20:55
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Så kan det ju vara, men det förutsätter ju att flickan INTE ville att skärmdumparna skulle publiceras. Vet man det?
Citera
2019-11-14, 20:56
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Så kan det ju vara, men det förutsätter ju att flickan INTE ville att skärmdumparna skulle publiceras. Vet man det?
Jag tänkte mer i banor om att flickan överhuvudtaget inte existerar i verkligheten.
Citera
2019-11-14, 20:56
Medlem
Annacondas avatar
Citat:

Är det inte denna kvinna det är frågan om?

Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Henko på Fbook:
"Hej hej alla!

Precis som er ser jag vad som skrivs på Cissis insta. Skärmdumparna är inte fejkade och jag har personligen sett dem själv tidigare i somras.

Personen önskade där och då att prata med mig om vad som hänt vilket jag då gick med på. Hon visste själv inte hur hon skulle se på det inträffade men var orolig för hur vi andra skulle reagera. Jag försäkrade då henne om att inga repressalier skulle drabba henne om hon valde att prata om det eller söka stöd hos polisen.

Men hennes inställning då var att hon ville prata med berörd person själv. Vilket det gjorde för att sedan gå vidare med sina respektive liv. Personen meddelade även mig om att saker kändes bättre och jag lade då saken till handlingarna men sa även att hon såklart hade all rätt att ändra sig.

Med det sagt gick jag även vidare med mitt liv.

Jag har pratat med berörd person under dagen och hon menar själv att hon varken pratat med, eller på annat sätt haft kontakt med Cissi.

Jag har också framfört samma budskap denna gång. Har hon ändrat sig, eller på annat sätt vill berätta sin historia så är det helt okej. Ingen kommer klandra henne eller på annat sätt outa vem hon är.

Hon har också fått läst och godkänt denne text innan vi publicerade. Och kommer såklart även ha fulla rätten att be oss ta ner den.

I övrigt blir det ju än en gång svårt att bemöta det Cissi skriver, att vi skulle begå "verbala och fysiska övergrepp" eller hängt ut kvinnor med skyddad identitet.

Av respekt för kvinnan kommer vi inte delge mer information, hon måste få smälta det här själv och välja hur hon går vidare. Personen låter hälsa att även hon uppskattar om ni låter bli att hänge er till spekulationer. Det här är en sak mellan berörda personer.

Samma sak gäller oss såklart."
Citera
2019-11-14, 21:01
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Jag tänkte mer i banor om att flickan överhuvudtaget inte existerar i verkligheten.
Det tror jag nog att hon gör. Hade nog redan bemöts annars.
Citera
2019-11-14, 21:03
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annaconda
Är det inte denna kvinna det är frågan om?
Om denna text stämmer helt ut är Cissi fan helt körd...
Citera
2019-11-14, 21:05
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Det tror jag nog att hon gör. Hade nog redan bemöts annars.
Men om CW har "matats" med några skärmdumpar & sedan bara påstår sig ha pratat på telefon med "offret", så kan det mycket väl vara en bluff. Kanske någon på "Haveristerna" som skojar till det lite.

Men det är mer en privat teori, baserat på att exakt så hade jag själv gjort.

I övrigt tycker jag det börjar bli lite väl mycket sexprat i tråden, till den grad att jag överväger att plocka fram rottingen för att styra upp läget.
Citera
2019-11-14, 21:06
Citat:
Men om CW har "matats" med några skärmdumpar & sedan bara påstår sig ha pratat på telefon med "offret", så kan det mycket väl vara en bluff. Kanske någon på "Haveristerna" som skojar till det lite.

Men det är mer en privat teori, baserat på att exakt så hade jag själv gjort.

I övrigt tycker jag det börjar bli lite väl mycket sexprat i tråden, till den grad att jag överväger att plocka fram rottingen för att styra upp läget.

Fast då skulle inte Henko skriva som han gör. De är svin allihopa. Typiskt vänsterfeministiska män.
Citera
2019-11-14, 21:07
Medlem
Det är konstigt allt ihop det här.
Varför får man inte se hela konversationen? T ex där killen (Axel?)skriver "kom hit imorgon och sug min kuk" och sen "Jag skojar" och sen följer "men typ" och sen får man inte se vad som följer.

Sen undrar jag hur detta så snabbt och så tvärsäkert blivit till ett solklart övergrepp, nästan våldtäkt. Jag får intrycket att den här tjejen haft svårt att sätta tydliga gränser under tiden de hade sex och gått med på saker hon egentligen inte riktigt ville. Inte att killen regelrätt våldfört sig på henne. Jag kan ha fel såklart - det kan ju ha rört sig om ett övergrepp. Poängen är att vi inte riktigt vet och jag tvivlar starkt på att Cissi Wallin vet.
Citera
2019-11-14, 21:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polissmurf
Fast då skulle inte Henko skriva som han gör. De är svin allihopa. Typiskt vänsterfeministiska män.
Jag har som sagt ingen aning om vem dessa personer är. Hade det inte varit för den här tråden så hade jag sannolikt aldrig ens hört talas om någon av de inblandade. Så jag ifrågasätter verkligen inte att alla inblandade är svin.

Och visst var det så att i stort sett alla som blev metoo:ade i Sverige just kom från tokvänstern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in