Citat:
Varför kom hon inte på att det var våldtäkt förrän fem år efter? Varför vänliga sms till FV i två år efter? Varför stämde hon träff med honom på Hultsfred efteråt? Varför ringde hon kompis morgonen efter och fnissande sa "vet du vem jag legat med?"
Nej, CW tyckte endast att lite våldtäkt det var bara gynnsamt för hennes karriär som "influencer". Hon hade inga goda avsikter för några våldtäktsutsatta kvinnor. Hon ville endast gynna sig själv och sitt varumärke med det hela. Ett hån mot de som verkligen blivit utsatta för våldtäkt är denna, lögnerska.
Nej, CW tyckte endast att lite våldtäkt det var bara gynnsamt för hennes karriär som "influencer". Hon hade inga goda avsikter för några våldtäktsutsatta kvinnor. Hon ville endast gynna sig själv och sitt varumärke med det hela. Ett hån mot de som verkligen blivit utsatta för våldtäkt är denna, lögnerska.
Varför så mycket hat? Din analys , och egentligen allas analys på flashback styrs av hat.
Vi människor fugnerar inte ritkgit 100 % i kris. Även om jag inte tycker om Cissi personligen, så tycker jag inte man ska döma henne utefter sina egna känslor.
FV gav minst sagt ett dumt intryck under uppdrag granskning, och "jag vet inte vad som hände" låter lite väl mycket som fylla och knark. Och hans hjärna var nog inte helt med. Helt klart har det hänt något iaf.
Jag fattar inte vad du får det ifrån att det är bra för henne som influencer.
Jag tror du har för mycket hat i dig för att tänka rationalistiskt.
Alla som såg FV i en intervju, ser bara en korkad festkille med fd 30 årskris, som inte vet vad han själv gjort.
Det skulle vara korkat om hon åkte dit för förtal.
Men sveriges lagstiftning mot våldtäkt är ett skämt. Det är nästan mer eller mindre helt vidöppet.