2019-11-07, 17:49
Medlem
OM det skulle vara sant som Cissi eller hennes feministslav påstår att högerextrema känt till skvallret så har de hållt tyst, varför? För att de visat respekt gentemot den oskyldiga parten? Vad säger det då om Cissi? Att hon är mer omoralisk och mindre feministisk än en nazist eller SD:are?? Hur tänkte hon där liksom?
Citera
2019-11-07, 17:49
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Kan ju vara fake också. Några påstår väl att det är info från ett trollkonto.
Jag måste nog säga att jag har svårt att se att det kan vara något annat än ett trollkonto. Om Cissi läckt det är hon ju dum i huvudet. Henrik tjänar nog i dagsläget mest på den bilden.
Citera
2019-11-07, 17:58
Medlem
cordelias avatar
Klart att det inte är ett äkta svar. Och klart att det inte handlar om nån jävla otrohet. Helt ointressant ju. Nej Henko är en hatare. Helt störd - det ör ju uppenbart
Citera
2019-11-07, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cordelia
Klart att det inte är ett äkta svar. Och klart att det inte handlar om nån jävla otrohet. Helt ointressant ju. Nej Henko är en hatare. Helt störd - det ör ju uppenbart

Och hur förändrar det att Cissi är en psykopat som utnyttjar och skrämmer kvinnor för egen vinnings skull?
Även om Henrik vore 100gånger värre än Cissi gör inte det henne till en bättre människa.
Citera
2019-11-07, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Kan ju vara fake också. Några påstår väl att det är info från ett trollkonto.

På direkt order från Cissi eller rent fake, utfallet blir ju liksom att "team Cissi" förlorar oavsett för att det ser rätt grisigt ut.
Citera
2019-11-07, 18:50
Medlem
Citat:

Va?
Citera
2019-11-07, 19:09
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mensflytning
Vem bryr sig? Oj oj. Du har ingen tjej va?

Ponera att hon kanske inte är så pigg på att Henrik poddar med någon som han varit otrogen med och sen inte berättat om på snart tre år och dessutom åkt ner till Stockholm och krökat med regelbundet (december 2016 till nu, du läser eller räknar illa befinner du dig i affekt eller något?)

Jag kan ge dig en maskad version från i måndags.

https://minfil.com/9ep0g0A9n9/Herik03_png

Det är klart att jag inte ljuger om att allting finns dokumenterat.

Samtidigt har jag ingen direkt sida i den här historian utöver lojalitet till min uppdragsgivare och att jag tycker att det är oerhört barnsligt allting alla inblandade sysslar med, man ska visa hänsyn och inte sitta och skrika åt varandra på internet. Det skapar ett dåligt samhällsklimat.

Haveristerna gjorde för övrigt en stor sak av att skaffa Instagram och börja lusa ner diverse feministers kommentarfält.

Du är dåligt underrättad och du verkar ha svårt att ta in det här.

Försöker hon/du på riktigt vinna tillbaka sitt anseende genom att sprida den där skärmdumpen vidare? Helt sinnessjukt. Personligen får det mig att bara äcklas av henne ännu mer.

Stackars stackars hennes barn. Även om Nanny-historian var illa kanske det ändå är bäst för barnen att ha några friska personer i sin närhet under uppväxten, för att växa upp med en empatilös sinnessjuk mamma med adhd som enda trygghet och en frånvarande kuvad pappa, önskar jag inget barn.
Citera
2019-11-07, 19:56
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Försöker hon/du på riktigt vinna tillbaka sitt anseende genom att sprida den där skärmdumpen vidare? Helt sinnessjukt. Personligen får det mig att bara äcklas av henne ännu mer.

Stackars stackars hennes barn. Även om Nanny-historian var illa kanske det ändå är bäst för barnen att ha några friska personer i sin närhet under uppväxten, för att växa upp med en empatilös sinnessjuk mamma med adhd som enda trygghet och en frånvarande kuvad pappa, önskar jag inget barn.
Men Pliz. Du fattar väl att det där är fake?
Citera
2019-11-07, 20:04
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Men hallå!
Försök att hålla perspektivet här. Hur kan vi veta att det signaturen Mensflytning skriver överhuvudtaget stämmer? Skärmdumpar kan med kommentarer kan lätt förfalskas, det har gjorts tidigare.

Och även om det stämmer. Hur kan vi veta Cissi ligger bakom detta. Enligt MF har detta varit känt lång tid i "högerkretsar" som med det här skulle slå två flugor i en smäll. Knäcka Henko och skandalisera Cissi.

Så här långt har MF som verkar njuta av att långsamt vrida om kniven inte bevisat något överhuvudtaget.
Citera
2019-11-07, 20:13
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Men Pliz. Du fattar väl att det där är fake?

Nej, förlåt, nu när jag tänker efter är det faktiskt väldigt konstigt skrivet ”Skona henne från den förnedring som min otrohet inneburit”, lite för uppenbart och konstigt trevligt skrivet. Hur Cissi skulle fått tag på såna privata uppgifter, även om hon betalt folk för att snoka, känns ju också helt orimligt.
Citera
2019-11-07, 20:30
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa

Och även om det stämmer. Hur kan vi veta Cissi ligger bakom detta. Enligt MF har detta varit känt lång tid i "högerkretsar" som med det här skulle slå två flugor i en smäll. Knäcka Henko och skandalisera Cissi.

Stämmer det så är det väl snudd på självklart att CW ligger bakom?

Att folk i "högerkretsar" har känt till det här i flera år utan att agera är rätt osannolikt. Ännu mer osannolikt att det skulle hållts på i f a l l Henrik någon gång skulle få för sig att granska Cissi. Jag tror inte att CW är betydelsefull för nazister, helt ärligt. De skiter nog i henne.
Citera
2019-11-07, 20:33
Medlem
farlings avatar
Tycker det verkar som att fler och fler börjat inse vad för slags människa Cissi Wallin är och alltid har varit och nu tar avstånd från henne.
Hoppas hon sjunker som en sten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in