Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-05, 15:06
  #1
Medlem
Disembowlers avatar
Är det inte någon som har något saftigt skvaller om denna äckliga människa?

Jag hatar verkligen metro som framställer denna tafatta "Kitty Jutbring"-kopia som någon form av språkrör för oss 80-talister.

Hur kan en bortskämd lantisunge med ADHD, urusel klädsmak och blåsta åsikter representera min generation? Bring on the hate people.
Citera
2009-06-05, 16:08
  #2
Medlem
kanske för att ni har "ADHD, urusel klädsmak och blåsta åsikter" sorry ...kunde inte hålla mig

ingen läsare av metro dagligen... men generllt tycker jag de håller kvällstidningsmivå överlag.
Sticker hon ut extra mycket? läste http://www.metro.se/se/article/2008/...2-45/index.xml nu för att ha kollat... verkar väl vara som alla andra... kändiskåt och säga uppenbara saker ?
Citera
2009-06-05, 17:25
  #3
Medlem
SilverTips avatar
Tycker att hon hör till dom mer sympatiska i den blaskan, där den ena kolumnisten är tråkigare än den andra.
Fåntratt numero uno är väl ändå Marcus Dunberg, som senast kände sig trakasserad av pensionärerna.
Citera
2009-06-05, 17:49
  #4
Medlem
kognitions avatar
Jag tycker hon skriver väldigt bra krönikor. Hon framstår som både intelligent och lite spännande.

MD är mest patetisk som leker skjutjärnsjournalist och trackar pensionärer.
Citera
2009-06-05, 19:39
  #5
Medlem
jrmint2000s avatar
En bra kolumnist som sticker ut lite, verkar sympatisk.
Citera
2009-06-05, 19:40
  #6
Medlem
Var inte hon med i någon dålig svensk film om inte fler?
Citera
2009-06-05, 19:42
  #7
Medlem
wonderlands avatar
Tjenare Kungen var hon med i alla fall.
Citera
2009-06-05, 20:01
  #8
Medlem
läser dagligen metro och tycker inte att hon verkar ett dugg sympatisk.
Halvt om halvt media kåt och allmänt "bland" om vi jämför med Nabila och Hillevi. Ett antagande är att, utan att söka, det finns en tråd om båda sistnämnda. Så nu fortsätter vi med den tråden handlar om.
Citera
2009-06-05, 20:10
  #9
Medlem
jrmint2000s avatar
Har inte hon haft nån klubb på spybar? Dessutom ska hon köra morgonpasset i sommar, skönt att slippa töntarna som har det nu.
Citera
2009-06-06, 13:06
  #10
Medlem
Disembowlers avatar
Jag tycker det är pinsamt att flickebarnet på 23 går ut och kallar sig "80-talistalkis". Jag tror att hon har en hel del att uppleva innan hon kan beskriva sin alkoholkris.
Citera
2009-06-07, 14:40
  #11
Medlem
får känslan av att lilla cissi är ännu en typisk pk-brutta som försöker skapa sig ett namn men det är svårt eftersom det finns så många små cissis där ute.

försöker vara lite lagom udda o umgås med rätt folk men är antagligen dödligt uttråkad o drömmer innerst inne om att bli gruppdajmad av ett gäng skinnskallar
Citera
2009-06-07, 23:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Är det inte någon som har något saftigt skvaller om denna äckliga människa?

Jag hatar verkligen metro som framställer denna tafatta "Kitty Jutbring"-kopia som någon form av språkrör för oss 80-talister.

Hur kan en bortskämd lantisunge med ADHD, urusel klädsmak och blåsta åsikter representera min generation? Bring on the hate people.
Lantis? Hon kommer ju ifrån Uddevalla!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback