2019-10-17, 06:33
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Som sagt avvaktar hon rättegången så hon är snart tillbaka när det lugnat ner sig lite.

Men det kommer det ju inte att göra. Människor här kommer att bevaka rättegången och när hon till slut öppnar sin insta så måste hon ju bevaka den dygnet runt för att det inte ska skrivas att dottern är en åldringsrånare.
Citera
2019-10-17, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
December månad är hon garanterat tillbaka! Då skall ju alla guldiga adventsljusstakar tändas.
Det är även då Jobejto skall ut och hugga en gran ute i grannskapet.
Detta måste fyrkanten givetvis ta 100 foton på och fylla Instagramen med

Glöm inte vad som alltid hänger i granen. Fotot på mamman. Lite lagom bizarrt.
Citera
2019-10-17, 12:32
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Glöm inte vad som alltid hänger i granen. Fotot på mamman. Lite lagom bizarrt.

Ja men verkligen. Helt sjukt.
Citera
2019-10-17, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ja men verkligen. Helt sjukt.

Ja, hon har i det närmsta ett sjukligt förhållande till sin döda mamma.
Men så tänker jag att mamman säkert också varit en narcissist och säkert knutit Anna till sig utan att ha uppfostrat henne till en självständig vuxen människa.
Annas egna barn avgudar ju henne oavsett vad hon än gör, och hur hon än gör bort sig.
Med alla offentliga kärleksförklaringar kan jag bara dra slutsatsen att dom är medberoende till Annas psykiska ohälsa, där inga av ungarna vågar ifrågasätta eller be henne sluta.

Mamma är lik sin mamma. Undrar hur Lazy F:s ungar kommer bli 😁
Citera
2019-10-17, 13:40
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Men så tänker jag att mamman säkert också varit en narcissist och säkert knutit Anna till sig utan att ha uppfostrat henne till en självständig vuxen människa.
Annas egna barn avgudar ju henne oavsett vad hon än gör, och hur hon än gör bort sig.
Med alla offentliga kärleksförklaringar kan jag bara dra slutsatsen att dom är medberoende till Annas psykiska ohälsa, där inga av ungarna vågar ifrågasätta eller be henne sluta.

Mamma är lik sin mamma. Undrar hur Lazy F:s ungar kommer bli 😁

Du har helt rätt. Och för att summera det hela, familjen Book är gravt dysfunktionell. Väldigt tragiskt.
Citera
2019-10-17, 21:45
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020

Mamma är lik sin mamma. Undrar hur Lazy F:s ungar kommer bli
😁

De kommer att bli tjuvaktiga.
Citera
2019-10-17, 22:07
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
De kommer att bli tjuvaktiga.

Det mesta talar för det ja
Citera
2019-10-18, 12:23
Medlem
ingen som sett till märsta-drottningen eller familjen? Anna mår nog som en prins(essa) nu när vi undrar , för det klart vi undrar eftersom vi saknar vår stora superstar Noterade att även Vanessa tystnat på instagram, hon brukade väl va rätt aktiv? Märstas sångfågel har säker lånat robertos insta eller gjort ett hemligt så hon kan följa o se ..Men att hon skulle må såååå dåligt syntes ju inte på fotona Hafdell la ut. Den Hafdell raderar och blockerar friskt också förstod jag. Ingen som vet nåt om rättegångsdag heller? Till sist, vad tror ni anna skriver i nästa blogginlägg? Hon kanske var på cher igår? hörde nämligen att Cher ridit på en elefant på scenen
Citera
2019-10-18, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ingen som sett till märsta-drottningen eller familjen? Anna mår nog som en prins(essa) nu när vi undrar , för det klart vi undrar eftersom vi saknar vår stora superstar Noterade att även Vanessa tystnat på instagram, hon brukade väl va rätt aktiv? Märstas sångfågel har säker lånat robertos insta eller gjort ett hemligt så hon kan följa o se ..Men att hon skulle må såååå dåligt syntes ju inte på fotona Hafdell la ut. Den Hafdell raderar och blockerar friskt också förstod jag. Ingen som vet nåt om rättegångsdag heller? Till sist, vad tror ni anna skriver i nästa blogginlägg? Hon kanske var på cher igår? hörde nämligen att Cher ridit på en elefant på scenen

Camilla på Bloggbevakning har frågat ljugröven om nerstängningen av hennes Instagram och fått följande svar:

”Det var enbart mitt beslut. Ett mycket noga val från min sida. Trevlig helg //Anna”

https://postimg.cc/Wds2n1Kk
Citera
2019-10-18, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Camilla på Bloggbevakning har frågat ljugröven om nerstängningen av hennes Instagram och fått följande svar:

”Det var enbart mitt beslut. Ett mycket noga val från min sida. Trevlig helg //Anna”

https://postimg.cc/Wds2n1Kk

Tack! Jag tycker camilla börjat dalta med booken
Citera
2019-10-18, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Tack! Jag tycker camilla börjat dalta med booken

Kunde inte hålla med dig mer! Hon daltar med för många influencers numera och har tappat sin ”udd” i sina ofta obefintliga ”granskningar”. Missen Camilla gjorde med att be Märstamorsan om ursäkt för Karolinskaincidenten var bara så dålig. Anna ljög ju uppenbarligen från början till slut.
Citera
2019-10-18, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Kunde inte hålla med dig mer! Hon daltar med för många influencers numera och har tappat sin ”udd” i sina ofta obefintliga ”granskningar”. Missen Camilla gjorde med att be Märstamorsan om ursäkt för Karolinskaincidenten var bara så dålig. Anna ljög ju uppenbarligen från början till slut.

Jag gillade Bloggbevakningen tidigare men nu är den helt urspårad och varför be Anna om ursäkt alla vet att hon alltid ljuger och man måste ta det hon säger med en nypa salt. Och avslutet med skolan var ju så att Anna såklart hade ljugit ihop allt igen! Snacka om att Camilla blev bortgjord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in