2019-10-18, 14:59
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
och här kommer bilden från hafdells insta, märstakärringen ler o ser ut som inget hänt

https://postimg.cc/jCY6FFq6

https://postimg.cc/30yHpxyp

Haha! Naturligtvis är det en bild på en våffla med sylt och ett halvkilo grädde i bakgrunden samt texten "unna dig".
Inte fan kan väl Fru J-29 motstå ett sådant evenemang heller.
Citera
2019-10-18, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansEric
Camilla förlorar i slutändan själv. Många av hennes läsare genomskådar, sidan har mist sin trovärdighet för mig.

ja för mig med, när hon rövslickar book trots att hon vet slla lögner o skit så är den sidan bara skräp för mig. Visst bli säkert mycket skit här inne med MEN faktum kvarstår att det finns tingsrättshandlingar mm och mindre smickrande saker anna själv gjort
Citera
2019-10-18, 18:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Camilla på Bloggbevakning har frågat ljugröven om nerstängningen av hennes Instagram och fått följande svar:

”Det var enbart mitt beslut. Ett mycket noga val från min sida. Trevlig helg //Anna”

https://postimg.cc/Wds2n1Kk
Jaha? Så det var hennes beslut att även döttrarnas Instagram skulle stängas. Nu har hon visat vem som bestämmer.
Tror inte hon kan hålla sig någon längre tid. Ett par månader, ett halvår gissar jag.
Citera
2019-10-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jaha? Så det var hennes beslut att även döttrarnas Instagram skulle stängas. Nu har hon visat vem som bestämmer.
Tror inte hon kan hålla sig någon längre tid. Ett par månader, ett halvår gissar jag.

Återigen det finns endast en plats i spotlights och det är endast vigt åt primadonnan! Hon trycker ner sina egna barn
Citera
2019-10-18, 18:56
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Döttrarnas insta är inte nedstängda. Felicias är privat men det var ju ändå bara massa selfies i samma vinkel så ingen större förlust.
Citera
2019-10-18, 19:02
Medlem
Vanessas instagram verkar mest vara en klubb för inbördes beundran.
Citera
2019-10-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Vanessas instagram verkar mest vara en klubb för inbördes beundran.

Tja varför inte ha sidan låst när hon enbart får kritik när den är offentlig.

Försvarar inte Vanessa men vem orkar med all skit i längden
Citera
2019-10-18, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Tja varför inte ha sidan låst när hon enbart får kritik när den är offentlig.

Försvarar inte Vanessa men vem orkar med all skit i längden

Fast Vanessas Instagram är ju inte låst, så vad snackar du om egentligen?
Citera
2019-10-18, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Fast Vanessas Instagram är ju inte låst, så vad snackar du om egentligen?

Ursäkta blandade ihop döttrarna
Citera
2019-10-18, 20:59
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Döttrarnas insta är inte nedstängda. Felicias är privat men det var ju ändå bara massa selfies i samma vinkel så ingen större förlust.
Nej, men de gjordes privata i samma ögonblick Anna stängde sin (eller fick den avstängd?). Självklart har de haft familjeråd, familjen som inte har råd.
Citera
2019-10-18, 21:08
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Nej, men de gjordes privata i samma ögonblick Anna stängde sin (eller fick den avstängd?). Självklart har de haft familjeråd, familjen som inte har råd.
Det är ju fortfarande möjligt att kommentera på deras bloggar
Citera
2019-10-18, 21:10
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Nä jag är ju inne på Vanessas insta nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in