2019-10-16, 18:59
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Anna verkar på riktigt ha tagit en timeout, skillnaden mot förra gången är att då basunerades det ut som en världnyhet men nu blev det bara tyst. Skumt och inte likt Anna, vi i Märsta och Sigtuna får hålla lite koll efter ett livstecken. Trist, jag hade sett fram emot hösten vintern och boendet i nya huset.
Citera
2019-10-16, 19:48
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Anna verkar på riktigt ha tagit en timeout, skillnaden mot förra gången är att då basunerades det ut som en världnyhet men nu blev det bara tyst. Skumt och inte likt Anna, vi i Märsta och Sigtuna får hålla lite koll efter ett livstecken. Trist, jag hade sett fram emot hösten vintern och boendet i nya huset.
Ja. Men detta är det bästa hon kan göra. Hon bör vara utloggad från alla sociala medier för gott för sitt eget bästa. Och familjens bästa. Dessutom ska hon hålla sig borta från tidningar o annan slaskpress. Om det är tyst och fortsätter så så kommer denna tråd vara död om två månader.
Citera
2019-10-16, 19:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja. Men detta är det bästa hon kan göra. Hon bör vara utloggad från alla sociala medier för gott för sitt eget bästa. Och familjens bästa. Dessutom ska hon hålla sig borta från tidningar o annan slaskpress. Om det är tyst och fortsätter så så kommer denna tråd vara död om två månader.
Det bästa hon kan göra ja men jag tänker på mig själv, den ofrivilliga humorn Anna bjuder på är sjukt underhållande och har gett många skratt.
Citera
2019-10-16, 20:06
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det bästa hon kan göra ja men jag tänker på mig själv, den ofrivilliga humorn Anna bjuder på är sjukt underhållande och har gett många skratt.
Kan bara hålla med hela landets driftkucku med gigantisk offerkofta. 😁😁
Citera
2019-10-16, 20:25
Medlem
Hej alla fina 🙏❤️🙏❤️🙏(&#128516
Ja hon kanske äntligen tagit IN vad som sagts här i tråden, även om hon aaaldrig läser fb 🙄
Hon är inte klok på en fläck som frivilligt gjort sig till hela Sveriges främsta driftkuku.
Total avsaknad av självinsikt i hur hennes beteende på sociala medier påverkat barnen !
Mobbning och trakasserier med all säkerhet. Dåligt mående, otrygghet, taskiga betyg (?) och sen ha jordens mest narcissistiska mamma som varit för upptagen med sitt att hon inte ens sett sina barn...
Klart som fan att barnen blir fuckade och tar sin tillflykt i droger då liksom.
Men hon haaar så fiiiiin familj 🙏❤️🙏 och hon är såååå lycklig hela jävla tiden 🙏🙏🙏
Vilken tur ändå att hon postat sina skruvade lives så vi alla kunnat se vilken falsk, bitter och illond människa hon är 😁

Jag älskar verkligen att hata Anna Book, men hoppas vid gud att hon drar sig tillbaka för gott nu ! Skiter i henne, men för barnens skull ❤️
Citera
2019-10-16, 20:32
Medlem
MassiveBs avatar
Hur lång tid tar det innan Ers Hemskhet återvänder till IG?
Jag tror faktiskt hon håller ut ett bra tag, och återvänder så sent som i december, då julsäsongen blir något som gör att Ers Hemskhet ger upp. Sedan kommer hon säkert komma med en lång förklaaaaaaring om varför hon varit borta. Oddsen är låga för att hon kommer gråta.
Citera
2019-10-16, 20:56
Medlem
Studsbolls avatar
Har någon sett Fyrkantstunnan nyss? Hon har väl inte blivit intagen på slutenvård? Mycket onormalt med sådan låg profil.
Citera
2019-10-16, 20:59
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Hej Fina! Jag sitter just nu och filar på mitt försvarsinlägg där jag kommer att få er mina fina följare ❤️❤️😍❤️😍❤️ att förstå att jag är utan skuld i allting som fb hittar på. Mina rådgivare har starkt bett mig att inte skriva något utav vad som hänt av säkerhetsskäl och polishelikoptern kommer cirkulera för min trygghet och för min älskade man, roberto och mina barn felicia antonio och vanessa. Jag har alla kort på bordet och vet sanningen bam bam bam. Jag vet vad som står in my bible och det rör bara mig.
”Och Gud är mitt vittne. Det räcker för mig 🙏🙏🙏”
Citera
2019-10-16, 21:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Har någon sett Fyrkantstunnan nyss? Hon har väl inte blivit intagen på slutenvård? Mycket onormalt med sådan låg profil.

Som sagt avvaktar hon rättegången så hon är snart tillbaka när det lugnat ner sig lite.
Citera
2019-10-16, 21:07
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll

Det var bara ett par dagar sedan hon skådades på en föreläsning .
Bara hälsosamt att hon håller sig borta fr sociala medel ..
Citera
2019-10-16, 21:08
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Hej alla fina 🙏❤️🙏❤️🙏(&#128516
Ja hon kanske äntligen tagit IN vad som sagts här i tråden, även om hon aaaldrig läser fb 🙄
Hon är inte klok på en fläck som frivilligt gjort sig till hela Sveriges främsta driftkuku.
Total avsaknad av självinsikt i hur hennes beteende på sociala medier påverkat barnen !
Mobbning och trakasserier med all säkerhet. Dåligt mående, otrygghet, taskiga betyg (?) och sen ha jordens mest narcissistiska mamma som varit för upptagen med sitt att hon inte ens sett sina barn...
Klart som fan att barnen blir fuckade och tar sin tillflykt i droger då liksom.
Men hon haaar så fiiiiin familj 🙏❤️🙏 och hon är såååå lycklig hela jävla tiden 🙏🙏🙏
Vilken tur ändå att hon postat sina skruvade lives så vi alla kunnat se vilken falsk, bitter och illond människa hon är 😁

Jag älskar verkligen att hata Anna Book, men hoppas vid gud att hon drar sig tillbaka för gott nu ! Skiter i henne, men för barnens skull ❤️

Håller helt med dig 🌸🙌✨🙏
Citera
2019-10-17, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Hur lång tid tar det innan Ers Hemskhet återvänder till IG?
Jag tror faktiskt hon håller ut ett bra tag, och återvänder så sent som i december, då julsäsongen blir något som gör att Ers Hemskhet ger upp. Sedan kommer hon säkert komma med en lång förklaaaaaaring om varför hon varit borta. Oddsen är låga för att hon kommer gråta.

December månad är hon garanterat tillbaka! Då skall ju alla guldiga adventsljusstakar tändas.
Det är även då Jobejto skall ut och hugga en gran ute i grannskapet.
Detta måste fyrkanten givetvis ta 100 foton på och fylla Instagramen med

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
”Och Gud är mitt vittne. Det räcker för mig 🙏🙏🙏”

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här