2020-06-10, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Kan du återge vad som sägs i korta drag?
Han skriver att Anna har gjort så mycket elakheter mot så många andra i sin mediokra "karriär" och att vi skulle bli mörkrädda om vi visste allt. Att eftersom hon fortfarande får vara "kändis" så kan hon gott tåla skämt.
Citera
2020-06-10, 17:01
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:

Han svarar en person som tar Anna Book i försvar.
Citerar hans svar i helhet:

"den kvinna du försvarar har gjort så mycket elakheter mot så många andra i hela sin mediokra 'karriär'. Du skulle bli mörkrädd om du visste allt. Eftersom hon tyvärr fortfarande får vara kändis (för att hon har en stor fanclub av naiva människor) så kan hon gott tåla ett skämt."

ZING!
Citera
2020-06-10, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Tyvärr får jag också lite otäcka vibbar när det gäller Anna och hennes förhållande till sina barn. Ingen normal mamma lägger ut privata sms meddelande från sin dotter på instagram. Ingen normal mamma tvingar heller sin dotter att vara med i filmer som läggs ut mot dotterns vilja. Vanessa har flera gånger sagt att hon inte vill vara med men ändå har Anna tryckt upp kameran i ansiktet på henne och lagt ut henne. Ofta accompanjerat av sitt passivt nedlåtande bebisspråk. Varenda barn som blir utsatt för sånt här går bananas på sina föräldrar. Utom dom barnen som vet vad straffet blir om dom opponerar sej.

Så har jag också tänkt. Det handlar bara om henne och vad hon vill. Hon kör över sina barn för att hon måste visa upp minsta händelse i sociala medier. Hon kan inte klippa tånaglarna eller bre smör på en skorpa utan att arrangera ett skrytinlägg.
Och sen detta eviga tillgjorda lallande om hur lyckliga de är och hur mycket sex de har, som på en sekund förbyts i en fullständigt gränslös raseriattack med grova könsord, hot och sedan tillbaka lika snabbt till martyrläge och gråt. Hon måste väl vara narcissist?
Citera
2020-06-10, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Han svarar en person som tar Anna Book i försvar.
Citerar hans svar i helhet:

"den kvinna du försvarar har gjort så mycket elakheter mot så många andra i hela sin mediokra 'karriär'. Du skulle bli mörkrädd om du visste allt. Eftersom hon tyvärr fortfarande får vara kändis (för att hon har en stor fanclub av naiva människor) så kan hon gott tåla ett skämt."

ZING!
Fortsättning lär följa, framtiden blir nog så explosiv för Lilla Anna.
Citera
2020-06-10, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Jag tror att du har helt rätt. Hon mår inte bra och har länge, länge försökt visa upp en fasad men den senaste tiden lyser det verkligen igenom att saker inte är OK.

Jag tror att Anna är livrädd att bli ensam och det är därför hon vingklippt barnen och Roberto på ett extremt osunt sätt för alla andra som (mer eller mindre frivilligt) kommer henne nära försvinner så fort de bara kan då hon är en verklig energitjuv. De enda som inte kan säga upp bekantskapen är hennes närstående och de kör hon med psykisk utpressning emot - inte nödvändigtvis för att hon vill dem illa men för att de är den enda tryggheten hon har i sin enormt egocentrerade värld. Anna har helt enkelt inte förmågan att se andras behov och det går ut över familjen.

Vem har glömt hur hon närmast maniskt tvingade Roberto et al. att lova att inte lämna henne när hon var med i BL (VIP inte att förglömma )? Där såg man hennes panik då hon helt plötsligt inte kunde ha kontroll över dem 24/7 och insåg vad det faktiskt kunde innebära nämligen att de skulle ta steget och skapa ett liv där hon inte längre skulle vara medelpunkten.

Det skulle förvåna mig mycket om Anna fysiskt har misshandlat barnen tidigare som föreslagits. Däremot är det helt klart att de misshandlats psykiskt genom hennes kontrollbehov där hon ska vara i centrum hela tiden. De är medberoende och hon kommer aldrig släppa taget om någon av dem frivilligt. Varför? Jo, då skulle Anna bli ensam för hon har inte förmågan att skapa sunda kontakter IRL.

Visst är den här tråden roande för oss utomstående men samtidigt extremt sorglig. Vi följer en människospillra där man bara väntar på att hon ska tappa det helt och uppriktigt talat verkar det scenariot vara ganska nära nu.

Det bästa hon skulle kunna göra är att stänga ner sina sociala media med hennes "låtsasvänner". Hennes riktiga följare kan nog räknas på ena handens fingrar och om hon själv tror att kommentarer av typen "Fiiina dig, Anna!!! ❤❤❤" är seriöst menade finns det nog inget hopp för henne. Jag hoppas att det är ett spel hon kör med som inkluderar lek med "blockeliblockande" men jag är faktiskt osäker.

Och när sedan hennes media är nedstängda borde hon börja med seriös, långvarig terapi. Det är för övrigt något samtliga i familjen skulle behöva (speciellt de yngre) för att kunna slå sig fria. Vem vet, kanske ett fängelsestraff för Felicia skulle kunna vara det bästa för henne då hon skulle få distans till Anna och sedan kunna skapa ett eget liv.

Tror jag Anna kommer inse att hon har rejäla problem och bör söka professionell hjälp? Så vi får nog fortsätta att "gotta oss" här i tråden även om det är ett tecken på mindre sunt beteende även hos oss.

Tror inte Anna ändrar sig!
Inte ens profession hjälp, hjälper henne = Anna vet bäst!
Om någon verkligen lyckas, det den person förtjänar Nobelpris!

Läser bara tråden, och håller med dig, den är roande men samtidigt sorglig!
(klarar inte se hennes live, är allergisk mot hennes röst och idioti)
Hon är hela tiden kränkt, kränkt och kränkt igen, hon lever inte i verkligheten!
Citera
2020-06-10, 17:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Inte bara Alexander yttrar sig.
http://imgur.com/gallery/AsEeqDI

Anna Books foliehattstanter är bara för mycket.
De Tror ju på Annas konspirationsideer om att alla är efter henne baserat på felaktigheter, för Anna är världens ärligaste och mest generösa person.
Hon tar kort på vatten som hon ger till sotaren.. Anna borde få Nobels fredspris.. För att hon är så generös, omtänksam, ärlig, snäll, underbar, felfri, filterfri.. Nåja någon gång så.. Om Anna bara fick vara diplomat, då skulle det bli fred på vår jord.
Ingen har hört av sig till Anna, men om hon säger det i medierna så kommer säkert Ambassader från hela världen höra av sig till Anna.. 👊The peacekeeper👊.. Toledano Book
Citera
2020-06-10, 17:17
Medlem
Ovcharkas avatar
Härdsmälta på G. Hoppas ingen dör. Eller bryter armen...
Citera
2020-06-10, 17:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Och hon undrar varför hon inte får en tv-show likt Pernilla, Hysén etc.

Efter pausen - Anna ger sotaren ett glas vatten...

😂😂😂
I nästa dubbelavsnitt av Annas Universum:
Anna brer en macka och smörjer in en en väldigt bränd fot, eller ska jag säga rostad.
http://imgur.com/a/e5xqE2P
Citera
2020-06-10, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av objektivmuggen
Nu är det live! Om hur lång tid gråter hon?

Hon började gråta 16:46. Sedan har det varit en hel del smått förtäckta hot mot Pernilla W, typ"Bråka aldrig med mig, du vill inte veta vad som händer om jag blir riktigt förbannad". Ganska obehagligt. Sedan blev det sexsnack i vanlig ordning med de sedvanliga blinkningarna med ena ögat 🤢. Detta hejdades inte ens av att Antonio kom hem. Han berättade att han skulle på jobbintervju på fredag och hon bara"Jaha". Brukar man inte bli glad av sånt?
Citera
2020-06-10, 17:50
Medlem
Uranoss avatar
Tittar på liven nu. Märks så tydligt att det hon drogar sig med har kickat in nu. Helt speedad är hon. I början av liven var hon lugn och sorgsen. Började gråta osv. Nu äger hon världen Pupillerna som knappnålshuvuden. Usch!
Citera
2020-06-10, 17:57
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Hon började gråta 16:46. Sedan har det varit en hel del smått förtäckta hot mot Pernilla W, typ"Bråka aldrig med mig, du vill inte veta vad som händer om jag blir riktigt förbannad". Ganska obehagligt. Sedan blev det sexsnack i vanlig ordning med de sedvanliga blinkningarna med ena ögat 🤢. Detta hejdades inte ens av att Antonio kom hem. Han berättade att han skulle på jobbintervju på fredag och hon bara"Jaha". Brukar man inte bli glad av sånt?
Hon vill gärna möta Pernilla öga mot öga. Pratar om Pernillas utseende och att hon är singel. Kallar henne ”pullar-Fia” eller något liknande och skryter ännu mer om sitt sexliv.
Citera
2020-06-10, 18:04
Medlem
MongoHasses avatar
Precis när jag skulle titta på hennes live så stängdes den ned... Typiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in