Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-06, 19:13
Medlem
Eftersom det är så jävla hemligt hur hon har skadat foten (vilket förvisso kan betyda att en tånagel har flisat sig lite), så blir min gissning att hon var pruttfull och drattade på arslet.
Citera
2019-10-06, 19:35
Medlem
cece123s avatar
Anna har ju tidigare nämnt att en stor svensk manlig sångare
varit på henne när hon var i tonåren..det var väl detta som avsågs.
I Annas universum är Magnus skrivna mening ett rejält övergrepp..
Citera
2019-10-06, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har ju tidigare nämnt att en stor svensk manlig sångare
varit på henne när hon var i tonåren..det var väl detta som avsågs.
I Annas universum är Magnus skrivna mening ett rejält övergrepp..

Ja, i hennes universum är nog hälsningen och autografen att betrakta som en regelrätt våldtäkt.
Man kan ju undra varför hon har sparat det i 30 år...
Citera
2019-10-06, 19:55
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Ja, i hennes universum är nog hälsningen och autografen att betrakta som en regelrätt våldtäkt.

Och varför hon inte slängde den när hon flyttade? Kärringen satt ju i veckor och rensade bland sitt skräp. Nä du Anna, den lätta går vi inte på, ett konkret bevis på att Magnus Uggla för över 30 år sen uppmärksammade att du fanns slänger du inte, den tar du med dig i graven. Egentligen borde skivan hänga i julgranen bredvid morsan.
Citera
2019-10-06, 19:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
När jag lite snabbt försöker att läsa i kapp ser jag att ni skriver om att hon verkar frysa och vill få tillstånd att elda i den öppna spisen samt att putsen börjar ramla av huset.
Ja, jag är inte förvånad över den utvecklingen eftersom det verkar ha gått väldigt fort att renovera och utöka huset av förra ägaren.

Till råga på eländet byggde hon ju igen något eller några element med något slags "skåp"/sittbänk om jag inte minns fel och då blir det ju ännu kallare i det rummet.
Om fönstren inte är tillräckligt isolerade kommer det att bli raggsockor och tofflor på både i och utanför sängen under vintern och blir det alltför kallt utomhus måste bergvärmen kompletteras av att man slår på några el-element också i tex sovrummet.

Troligen hämtade hon väl papper om tillstånd att tända braskaminen hos kommunen för att komplettera bergvärmen och man får ju hoppas att kaminen och rökgången mm inte är trasiga för då kan det bli besvärligt.
Den lilla buffert med pengar som de eventuellt har kvar krymper med andra ord väldigt snabbt när man köper ett gammalt hus.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-10-06 kl. 19:58.
Citera
2019-10-06, 20:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke

Vänta du bara..Anna pyser ut med jämna mellanrum,att ingen vet allt om henne...
och att hon kommer att berätta mer sedan, när tiden känns rätt.
Det kommer nog upp fler ”hemska” saker, som hon kommer att berätta
om i framtiden, som kommer att mötas med gäspningar..

Kan ej låta bli att förundras över Anna, så här skriver hon i bloggen 16 september
..seriöst...
Hon har verkligen ingen självinsikt..
Citat:
Jag förundras bara av fenomenet – att man lägger så mycket energi och tid på något som retar, irriterar och upprör?

Hon fascineras uppenbarligen av sig själv mao.
Senast redigerad av cece123 2019-10-06 kl. 20:03.
Citera
2019-10-06, 20:07
Medlem
här är inlägget om Uggla samt ett par kommentarer

https://postimg.cc/gallery/2jep58epu/
Citera
2019-10-06, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Vänta du bara..Anna pyser ut med jämna mellanrum,att ingen vet allt om henne...
och att hon kommer att berätta mer sedan, när tiden känns rätt.
Det kommer nog upp fler ”hemska” saker, som hon kommer att berätta
om i framtiden, som kommer att mötas med gäspningar..

Ja, vilka mer övergrepp kan hon ha blivit utsatt för?
Hon fick inte vara med i Benny Anderssons Önskekören - det måste vara ett av de grövsta övergrepp som har begåtts.
Micke Bindefeldt bjuder inte in henne på sina tillställningar - Övregrepp!
Hon har väl inte blivit bjuden till ett enda bröllop eller dop i kungafamiljen - Vuxenmobbing!
Hon får inte gratisvaror hemkörda av ICA, trots att hon har berättat för hela svenska folket vad hon och maken har för sig på deras kundtoalett - Snacka om kränkning!
Inget enda produktionsbolag vill göra Annas Universum, men Pernilla får göra Wahlgrens värld säsong efter säsong - Det pågår organiserad utfrysning av Anna!
Musikförlagen vill inte ta i henne med tång, och hon tvingas själv betala för att spela in musik - Anna förödmjukas!
Hon har de senaste dygnen (återigen) avslöjats med att fara med osanning - I Annas universum är det ingenting annat än hat, hot och mobbing!

Stackars Anna. Listan kan göras lång.
Citera
2019-10-06, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Nu ska hon då få folk att glömma lögnerna hon skrivit om att hon blivit inbjuden till skolan med fokusförflyttning MEN (riktar mig direkt till Anna eftetsom hon läser här) att lägga upp något sånt och underförstått peka ut Magnus Uggla som ett gubbslem när du själv har avlat fram en son som är dömd för våldtäkt på barn och diverse snoppviftande och hot mm är ingen bra idé. Hur jävla dum får man vara? Sök hjälp Anna!
Citera
2019-10-06, 20:44
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Stackars människa. Verkar som hon försöker ta udden av sitt senaste spektakel (skolan) och presentera nånting som får hennes följare att fortsätta skriva "stackars dig", "du är så vacker" osv.
Herrejävlar en så störd människa
(brukar inte använda slå i huvudet smileyn men den här gången kunde jag inte låta bli)
Citera
2019-10-06, 21:12
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Nu ska hon då få folk att glömma lögnerna hon skrivit om att hon blivit inbjuden till skolan med fokusförflyttning MEN (riktar mig direkt till Anna eftetsom hon läser här) att lägga upp något sånt och underförstått peka ut Magnus Uggla som ett gubbslem när du själv har avlat fram en son som är dömd för våldtäkt på barn och diverse snoppviftande och hot mm är ingen bra idé. Hur jävla dum får man vara? Sök hjälp Anna!
Hon är bara en sån dramaqueen. Detta är konstaterat många gånger om, kärringen har på tok för lite att göra. Finns artister som var mer kända än henne som idag är bortglömda och jobbar i kassan på ICA.

Anna, varför tror du att just denna tråden är gigantisk? T ex Lena PH som är en MYCKET STÖRRE ARTIST än vad DU är har en plutt-tråd på 10 sidor med 112 inlägg (FB) Skvaller om Lena PH? , du har 2330 sidor med 27949 inlägg och de handlar inte direkt om ditt artisteri, du har väl i o f inte haft något artisteri sen slutet på åttiotalet.

Charlotte Pirelli som också är en mycket större artist än dig har 44 sidor och 523 inlägg. (FB) Skvaller om Charlotte Perrelli (f.d. Nilsson) (Sammanfogad)

Jo, Anna det är för att du har en grandios självbild, din självbild stämmer inte ett dugg med verkligheten och uppe på detta så har du världens största och kli-igaste offerkofta. Du säger att du vill vara ifred och inte bli kommenterad? Mitt tips LOGGA UT FRÅN SOCIALA MEDIER. Inom två månader kommer denna tråd vara död och du bortglömd! Sen ska du lägga av att lipa i kvällspressen med. Tror du journalisterna tycker synd om dig? Knappast, de skrattar åt dig. Sluta vara deras mjölkko till lösnummer. Ge även fan i att älta saker som du tycker varit oförrätter för 100 år sen, som detta med uggla, patetiskt är vad det är. Särskilt med tanke på vad Antonio gjort och vad du kallat en flicka.
Citera
2019-10-06, 21:38
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Till råga på eländet byggde hon ju igen något eller några element med något slags "skåp"/sittbänk om jag inte minns fel och då blir det ju ännu kallare i det rummet.

Det var/är en rullbar hurts, men med tanke på medelintelligensen i den familjen så skulle det inte förvåna mig om ingen kommit på idén att flytta den.

Citat:

Gillar att hon lägger till "OBS gråter inte!!!". Nej, Anna det tror jag inte du heller gör, snarare gottar sig i uppmärksamheten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in