2019-11-20, 14:10
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Nej han fick inte betalt för sitt jobb, undra om han drev in den skulden?

Hade han gjort det så tror jag att det hade blivit en större grej av det, speciellt då jag inte tror Anna direkt lade undan pengar och det skulle gått till Kronofogden. Lägg sedan till att Erwik verkar vara rätt naiv i det att han tror människor gör rätt för sig - det skulle inte förvåna mig om de aldrig skrev ett skriftligt kontrakt och istället höll det muntligt. Perfekt för Anna att då dra när hon får en större inbetalning som Biggest loser (även om jag tror att hon förlorade i längden på att göra så).
Citera
2019-11-20, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hade han gjort det så tror jag att det hade blivit en större grej av det, speciellt då jag inte tror Anna direkt lade undan pengar och det skulle gått till Kronofogden. Lägg sedan till att Erwik verkar vara rätt naiv i det att han tror människor gör rätt för sig - det skulle inte förvåna mig om de aldrig skrev ett skriftligt kontrakt och istället höll det muntligt. Perfekt för Anna att då dra när hon får en större inbetalning som Biggest loser (även om jag tror att hon förlorade i längden på att göra så).

Alexander skrev ett inlägg om att han hade förhandlat upp Annas ersättning för Biggest Loser VIP och när pengarna var på kontot så hade de inget avtal enl Anna. Som jag fattat det så är Alexander väl etablerad i dessa kretsar som hon gjorde bort sig bigtime på detta misstänker att många dörrar stängdes efter detta
Citera
2019-11-20, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
DET var konstigt! Bobby är väl den enda kompis som stannat under lång tid?
Artikel om AB i veckans hänt extra, bara det vanliga dravlet om pausen och den påhittade anledningen.
Jaså var det Erwik som anordnade festen, då tar jag tillbaka det jag skrev, då är det absolut inte konstigt att hon inte var där.
Citera
2019-11-20, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jaså var det Erwik som anordnade festen, då tar jag tillbaka det jag skrev, då är det absolut inte konstigt att hon inte var där.

Jo det är väl ändå Bobby som bestämmer vem som ska komma?
Citera
2019-11-20, 18:28
Medlem
Citat:
Tja han kan ju ställt som villkor att ska han arrangera festen så bjuds INTE Anna
Citera
2019-11-20, 18:54
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Bara genom att välja Erwik som arrangör gör han ett tydligt val. Så han var nog inte speciellt intresserad av att ha Anna där
Citera
2019-11-20, 20:24
Medlem
Sitter ute i herrgården och med självömkan deluxe. Skulle hon få frågan varför hon inte var där hade hon tackat nej. Tunnans karriär i kändisvärlden vart kort folk ruttnade snabbt på att hon i vanlig ordning trodde att allt handlade om henne och inbjudningar uteblev, det har inte Ers Hemskhet förstått trots att det är över trettio år sedan.
Citera
2019-11-20, 22:34
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Sitter ute i herrgården och med självömkan deluxe. Skulle hon få frågan varför hon inte var där hade hon tackat nej. Tunnans karriär i kändisvärlden vart kort folk ruttnade snabbt på att hon i vanlig ordning trodde att allt handlade om henne och inbjudningar uteblev, det har inte Ers Hemskhet förstått trots att det är över trettio år sedan.
Anna Books inbjudningar borde har blivit färre idag pga att hennes barn är brottslingar. Det har till slut ”bränt” henne som en frontfigur för både reklam och att synas på kändisevent. Personligen anser jag att det är på tiden. Det borde redan skett när sonen dömdes för våldtäkt. Hennes dotter är idag misstänkt för ett brott som kan ses som lika hemskt.
Citera
2019-11-21, 15:42
Medlem
Anna brukar ju slänga sig med ordet karma hela tiden 😁
När vänner och bekanta försvinner en efter en, så kanske hon skulle försöka granska sig själv lite grann.
Hatar den typen av människor som vägrar se sin egen del i saker och hellre bryter än ber om ursäkt.

"Tio små moppepojkar...🎶"
~Dr.Alban
Citera
2019-11-21, 17:13
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Anna brukar ju slänga sig med ordet karma hela tiden 😁
När vänner och bekanta försvinner en efter en, så kanske hon skulle försöka granska sig själv lite grann.
Hatar den typen av människor som vägrar se sin egen del i saker och hellre bryter än ber om ursäkt.

"Tio små moppepojkar...🎶"
~Dr.Alban
He he. Ja nu är det KARMA för fläsktunnan. Fast hon kommer aldrig varken erkänna eller fatta det.
Citera
2019-11-21, 22:40
Medlem
HansErics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
He he. Ja nu är det KARMA för fläsktunnan. Fast hon kommer aldrig varken erkänna eller fatta det.

Det är karma för hela slanten. Anna får äntligen skörda all skit hon sått under alla år.
Citera
2019-11-23, 14:29
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Bara genom att välja Erwik som arrangör gör han ett tydligt val. Så han var nog inte speciellt intresserad av att ha Anna där
Erwik anordnade presslunchen (där var Märstamorsan inte med) men kolla här
https://postimg.cc/v4FxHNhN
på kändisminglet dök hon upp (tillsammans med åldringsrånaren)
Senast redigerad av Boopidoo 2019-11-23 kl. 14:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in