2020-01-24, 08:08
Medlem
För en gångs skull tycker jag att Anna gör något bra. Skit samma att det är samhall varning. Att hon äntligen gör något produktivt även om det är på hobbynivå. Hennes mål är garanterat att kunna kalla sig keramiker och ge ut sin egen Anna serie. Tror dock inte hon någonsin kommer att kunna leva på det. Hennes namn, varumärke, är för alltid förstört. Ingen vill ha med henne att göra. Men för hennes psykiska hälsas skull tror jag drejandet och drömmarna är bra.
Citera
2020-01-24, 09:14
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
För en gångs skull tycker jag att Anna gör något bra. Skit samma att det är samhall varning. Att hon äntligen gör något produktivt även om det är på hobbynivå. Hennes mål är garanterat att kunna kalla sig keramiker och ge ut sin egen Anna serie. Tror dock inte hon någonsin kommer att kunna leva på det. Hennes namn, varumärke, är för alltid förstört. Ingen vill ha med henne att göra. Men för hennes psykiska hälsas skull tror jag drejandet och drömmarna är bra.
Jag håller med...
och önskar Anna lycka till.
Citera
2020-01-24, 12:05
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu har märsta-leran vart o drejat igen, långt utlägg om hur bra hon är,

https://postimg.cc/4KxhJHK7

"Tänk att en ny bekantskap kan kännas så rätt på så kort tid" - En ny stackars människa på som låtit Anna komma för nära. Kan ju i och för sig behövas nån ny bekantskap för Anna nu, grannarna hör vi inte talas om längre. Men jag håller med andra som skriver om detta, att det är bra att hon hittat en hobby som hon mår bra av. Problemet är väl att den snart dör ut som allt annat.
Citera
2020-01-24, 12:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
nu ska vi bli nyfikna igen, Anna har skrivit på något nu och det är stort såklart

https://postimg.cc/hz2JX86W

Jag fascineras mest av att hon inte skäms över att lägga ut filtrerade bilder som gör att hon ser ut som en retuscherad tonåring, när hon snart är 50 och ser ut som 60 i verkligheten.
Citera
2020-01-24, 14:33
Medlem
Anna Book onehit wonder skulle hon få lite fart på sin musikkarriär borde hon bli sångerska hos ex Basic Element eller Dr Alban

Basic Elements Linda Thelenius bara mimar så Anna kan väl ersätta
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
En sak får man berömma henne för och det är att hon är en jäkel på att hålla igång intresset för sin person trots att hon verkar sakna talang och inte varit aktuell sedan Gustav Vasas tid.
Fiser hon på instagram så exploderar tex, hennes tråd här på fb. Hon skulle börja som internet marketingmanager .
Senast redigerad av x2016 2020-01-24 kl. 14:36.
Citera
2020-01-24, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Jag fascineras mest av att hon inte skäms över att lägga ut filtrerade bilder som gör att hon ser ut som en retuscherad tonåring, när hon snart är 50 och ser ut som 60 i verkligheten.

Ja, det är inte är frisk beteende.

Att tonåringar lägger på massa filter är förståeligt, de har ofta svag självkänsla och lågt självförtroende. Men att en kvinna i Tunnans ålder inte har kommit längre i sin mognad; det är skrämmande.

Det är inga diskreta filter heller; det skriker verkligen om det. Och hon nöjer sig inte med ett eller två filter, det är säkert 10. Ser inte klokt ut!

Minns när hon för ett par månader sedan spelade oskyldig; "Vadå filter? NEJ".... "Jag kan inget om sådant där. Jag bara knäpper bilderna och lägger ut som de är".
Citera
2020-01-24, 15:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Anna Book onehit wonder skulle hon få lite fart på sin musikkarriär borde hon bli sångerska hos ex Basic Element eller Dr Alban

Basic Elements Linda Thelenius bara mimar så Anna kan väl ersätta

Hon är eller var åtminstone kompis med Dr Alban men inte ens han verkade vilja göra musik med henne.
Citera
2020-01-24, 17:07
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ja, det är inte är frisk beteende.

Att tonåringar lägger på massa filter är förståeligt, de har ofta svag självkänsla och lågt självförtroende. Men att en kvinna i Tunnans ålder inte har kommit längre i sin mognad; det är skrämmande.

Det är inga diskreta filter heller; det skriker verkligen om det. Och hon nöjer sig inte med ett eller två filter, det är säkert 10. Ser inte klokt ut!

Minns när hon för ett par månader sedan spelade oskyldig; "Vadå filter? NEJ".... "Jag kan inget om sådant där. Jag bara knäpper bilderna och lägger ut som de är".
Jag tror att hon vill provocera... lyckas inte särskilt bra längre. Gammalt, tråkigt och genomskinligt
Jag väntar på domen och kommer att bli väldigt förvånad om inte pressen tar upp det.
Citera
2020-01-24, 17:10
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag tror att hon vill provocera... lyckas inte särskilt bra längre. Gammalt, tråkigt och genomskinligt
Jag väntar på domen och kommer att bli väldigt förvånad om inte pressen tar upp det.
Varför skulle pressen ta upp det?
Knappast så det råder något direkt allmänintresse i ärendet
Citera
2020-01-24, 18:31
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Varför skulle pressen ta upp det?
Knappast så det råder något direkt allmänintresse i ärendet
De har ju redan skrivit om det när det skett.
Citera
2020-01-25, 18:00
Medlem
nyfiltrerad märstamorsa på insta

https://postimg.cc/06kNMx9s
Citera
2020-01-25, 18:03
Medlem
Citat:
nyfiltrerad märstamorsa på insta

https://postimg.cc/06kNMx9s