Citat:
Ursprungligen postat av
vargstar
Funkar naltrexone vid heroin AT? Hatar myrkrypningarna, blir galen. Samt frossan.
Tar Du
Naltrexon när Du fortfarande har
Opiater/Opioider i kroppen så kan Jag
LOVA Dig att Du får vara med om en avtändning bortom denna värld!
Med andra ord så skulle Jag inte föreslå
Naltrexon så länge som Du är positiv!
Citat:
Ursprungligen postat av
LifeIsBrilliant
Hur länge är pupillerna förminskade efter man har tagit en stor dos heroin nasalt? Blir det åtminstone skillnad 6h efter intag så man ser nyktrare ut även om pupillerna inte är helt återställda? I mitt fall har jag ingen tolerans.
Tar Du en redig dos för Dig så förvänta Dig små pupiller i minst 6-8 timmar efter dosintaget, så är det iaf. för mig! :/
Citat:
Ursprungligen postat av
NarreNarreK
Tjaba, jag HATAR att jag har såna problem när jag försöker röka heroin. Är sporadisk användare och det känns alltid som ett sånt jäkla slöseri att snorta skiten.
Det heroin jag har nu är ganska hårt, typ som en sorts halvfuktiga "stenar". Brukar ni mecka upp varorna innan ni lägger dem på folie eller lägger ni helt enkelt bara en sten rätt och slätt och börjar elda?
Kan någon som är rutinerad försöka ge mig lite enkla tips för att inte slösa så mycket. Kan ni inte beskriva kortfattat hur ni gör för att röka en liten kabbe? Hur mycket brukar ni lägga på foliet undrar jag också?
Det stora problemet jag har är att när jag eldar så smälter heroinet för mig, men däremot avger det ibland inga ångor när det börjar rinna - ska jag då elda hårdare? Eldar man för hårt börjar varorna liksom "dansa" och avger en massa ångor men bränns ganska direkt upp också. Blir tokig på det hela - känns som att jag aldrig kommer lära mig (kanske lika bra hehe).
Tack på förhand!
Att snorta
Heroin är inte ett slöseri enligt mig, nu när Jag är utan "
Verktyg" så kör Jag nasalt så länge och det funkar helt klart!
Det som Jag skaffar får Jag alltid i stenar, aldrig någonsin i pulver eller smulor sen tar Jag endast
IV men skulle Jag nu välja att röka det så skulle Jag röka min sten hel som den är!
Varför hel? Jo därför för att krossar man ner det till ett pulver så smälter/ryker den upp så mycket snabbare och då brukar det bli för mycket ångor som sedan går till spillo, så har det varit när Jag brukade röka
Dolcontin och
Oxykodon. :/
Hur Du bör röka det? Jo Du börjar med att ha en slät bit aluminiumfolie utan skrynklor som Du viker i mitten så den får ett veck.
Sen lägger Du
Heroinet i ena änden på foliet med den blanka sidan riktat uppåt (viktigt)!
Sen eldar Du försiktigt under foliet precis där Du har lagt drogen men lågan på tändaren ska vara ca. 2-3 cm. från att nudda folien, närmare än det så blir det för varmt!
Du
MÅSTE ha foliet vinklat neråt så att Din drog kan rinna neråt när den börjar smälta, gör Du inte så att den rinner runt på foliet så ligger den bara stilla och typ kokar på samma ställe och då går det INTE (!) att röka, den kommer typ knappt att ryka nånting om den inte rinner runt, då kokar den bara upp och snart har allting gått till spillo!Ä
Hoppas Jag var till någon hjälp!
Lycka till!