2020-02-06, 06:31
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Heroin ska injiceras om du vill få känna dess rätta karaktär. Annars är det ju som vanligt morfin, mer eller mindre.

Happy ending!
Citera
2020-02-06, 06:42
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Heroin ska injiceras om du vill få känna dess rätta karaktär. Annars är det ju som vanligt morfin, mer eller mindre.

Happy ending!
Kan vara så och det förstod jag i viss mån sen innan så då får jag slippa.
Men H är ju bättre än andra opis ändå, trodde bara det skulle vara ännu bättre även genom näsan samt surt med korta halveringstiden.
Senast redigerad av Badassmfoka 2020-02-06 kl. 06:56.
Citera
2020-02-09, 22:59
Medlem
Tja,

Har röda insulinare som man inte kan ta bort nålen från (mig veterligen), räcker det med att bara koka nål & pump en liten stund efter användning om man ska köra på igen?
Citera
2020-02-10, 23:59
Medlem
lah-mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicketsomgorenglad
Skrämmande siffror det med fentanyl. Usch.

I fall man skulle skriva in sig på sprututbytet kommer det då att synas i ens journaler så att varenda vårdpersonal med tillgång till journalssystemet kan se det? Man skulle ju helst vilja att det fanns någon spärr som gjorde att inte övrig sjukvårdspersonal kan få vetskap om att man använder pump och kanyl.

Om du bor i Stockholm, gå till Brukarföreningens sprutbyte som är där i området kring Globen (eller åtminstone var när jag bodde i Sthlm). De är sin egen grej och inte kopplade till landstinget/sjukvården så de för inga journaler.
Citera
2020-02-11, 11:17
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicketsomgorenglad
Skrämmande siffror det med fentanyl. Usch.

I fall man skulle skriva in sig på sprututbytet kommer det då att synas i ens journaler så att varenda vårdpersonal med tillgång till journalssystemet kan se det? Man skulle ju helst vilja att det fanns någon spärr som gjorde att inte övrig sjukvårdspersonal kan få vetskap om att man använder pump och kanyl.

Du kan även spärra det du vill i din egen journal..📔 Men då kan det ju hända att vårdpersonal du träffar undrar vad/varför vissa delar av din journal är spärrad, men jo det går att göra så 🙃..
Citera
2020-02-12, 13:49
Medlem
Dear-Mias avatar
Hej ni,
Hur mycket heroin är säkert att snorta utan abstinensbesvär?
Citera
2020-02-14, 14:00
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Citat:
LD50 för rent heroin i en opioidnaiv individ på 75 kilo uppges vara mellan 75 och 375 mg.

Kan man få i sig ett gram i ett svep?

Kan man fucka upp processen på något sätt när man lagar det? Rekommenderas det att provsticka för att se var det tar först?

Benso är inte särskilt bra att blanda med heller, alprazolam eller klonazepam värst? Har stor mängd båda.

Det hela är rent spekulativt, vid en eventuell undergång.
Citera
2020-02-14, 14:35
Medlem
Undrar vad för typ av Heroin som är bäst att ta IV? Brunt eller Vitt? snabbt svar önskas!
Mvh
Citera
2020-02-14, 15:01
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggarenB
Undrar vad för typ av Heroin som är bäst att ta IV? Brunt eller Vitt? snabbt svar önskas!
Mvh
vitt.
Citera
2020-02-14, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
vitt.

Man tackar så mycket!
Citera
2020-02-15, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggarenB
Mvh

Brunt 😊 mjukare rus, inte lika sterilt som en del vitt smack..fast jag älskar både smack o jonk så jag kan inte svara på frågan.. Ta det lugnt bara så du inte dör om du inte är van..
Citera
2020-02-17, 23:10
Medlem
Brunt heroin iv mixat med kokain.
En vän har en stark dos heroin kvar testat fram 0,3g var lagom inte nodda iväg fullständigt men nirvana, men nått saknas en riktigt kick. Heroinet kommer smygandes antar de är sorten och vitt är bättre i ändamålet.

Får hem vad som ska vara högkvalitet kola jag testar kvalitet drar lite mindre linor som ska räcka vid potent kola och potent kola gör sig påmind väldigt lätt. Sen får han ta en lämplig dos. Om han brukar ta 0,2 kola iv för en ordentlig rush vid ok kvalitet och 0,3g för en ordentlig effekt av heroinet. Vad bör han köra för dos av värdera för att uppleva den underbara känsla som en speed ball målas fram som. Kola iv älskar han mest men heroin iv absolut toppen men saknar en intensiv rush och blandningen borde skapa de bästa utav 2 världar.
En perfekt dosering för få ut maximalt men inte riskera stryka med. Fö. Frisk och festbrukare. Det blir första och sista testet med H i bilden och det finns inte tillräckligt för prova sig fram.

Någon som kan komma med en vettig dosering av vardera. Inga moralpoliser tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in