Citat:
Ursprungligen postat av
MsMelankoli
Köpte en tvåa jonk igår från gatan, men undrar lite vad det kan vara för något.
Stenen är nästan åt mörkröd/brun färg och väldigt mjuk. Alltså ganska formbar. Det smakar även ganska kemiskt och luktar lite speciellt. Den stinker även ättika/vinäger. Tror inte det är fentanyl för känner igen heroinruset men det är ändå något skumt med det. Är det bankat med något eller vad tror ni?
Ganska vanligt att det luktar mer eller mindre ättika, det är rester från reningsprocessen och inget att vara orolig för. Jag har fått superbra H som luktar väldigt lite, och sämre som luktat väldigt mycket.
Funderar lite; en sten som är formbar, då är det väl ingen sten? Snarare en klump?
Hur som helst; de bättre grejerna jag får tag i så brukar jag nästan alltid få tag i halva eller hela ägg (5/10g). Då vet man oftast att de inte är utblandade ytterligare, är de detta så har de ofta formen av rent pulver, eller halvhård bit som är mer oformlig och inte ser ut som en del av ett ägg.
När jag köper 2-2.5 g så får jag ofta en bit som är i formen av ett "hjul", en del av ett ägg alltså som är kanske 1 cm bred.
Tycker inte grejerna bankas ut med något som är farligt utan det man oftast blandar med är socker i någon form, kanske koffein/kreatin (fast det är vanligare i tjacket).
Det är nog lugnt.