Citat:
Ursprungligen postat av
jeppy666
Lätt och tänka så just nu sen kan det ju hända att man får suget, men om du är verkligen säker på att du kommer kunna kontrollera dig så äre bara o köra, 1 gång varannan vecka funkar säkert då också.
Är inte högmodig, heller inte alena med att ha haft denna tanke, säkert många tidiga missbrukare som nu är fast också, men om det enbart är så att 2 gånger i månaden är lugnt, då tänker jag fan köra på det.
Har tagit alla opiater man kan ta nu och det har pågått i fyra år. Kan gå veckor utan att röra något, ibland lite ofrivilligt men det är inte fysisk abstinens, psykiskt tänker jag ofta på det men är som sagt inte fysiskt beroende.
Får jag fråga, när är det som det går över till beroende, vad är det man gör fel och vart går gränsen så att säga?
Har länge känt att jag är ett med opiater. Blir hel. Tycker inte alls livet är givande och har känt så innan jag provade på opater bara det att allting blev mycket klarare då. Har vigt mitt liv till skiten men vill inte bli styrd av det, jag vill fortfarande styra så att säga, dvs sköta jobb, hygien, inte se ut som en junkie, aa du förstår..