2024-01-27, 13:38
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Jag har alltid avskytt centralstimulerande. Mår extremt dåligt utav det bara efter korta sessioner, i synnerhet efteråt - men på heroin kan jag äta, sova, och inte känna den där ”come down” som CS ger.
Håller med, tycker AT på CS fanimej är värre än på opi även om det går över fortare.
Har lättare att stå ut med alla kroppsliga symptom även om det är jobbigt för skallen oxå på opi-avtändning.
Efter amfetamin så vill jag verkligen hänga mig.
Citera
2024-02-07, 01:11
Medlem
Kristaller i mitt färdigblandade HEROIN. Hjälp!

Hej gött folk! Nu är de så här att jag märkte precis nyss när jag skulle suga upp min sista lösning horse att det ligger ca: 16-18 små korn genomskinliga nästan lika stora som pärlsocker fast helt genomskinlig…
Fick panik och började ta upp en sen två och tittade,klämde, smakade. Och de smakar lite beskt.
Trodde först att de va glas i burken.

Så här ibland har jag inte tillfälle att hålla på och sätta mig i lugn ro och koka ihop min fix.
Som idag.
Tidigt imorse slängde jag ner ca 1gram i koppen tillsatte askorbinsyra, rörde runt och kokade lite sen rörde jag runt igen och koka till jag fick ett par bubblor.
Allt va helt upplöst och såg perfekt ut så jag tog min sug spruta som jag kallar den, som jag bara använder för ser dra upp min lösning och sen hälla ner i burken. Självklart använde jag filter ett av bomull.

Nu satt jag och och skulle bra upp de sist som blev nästan 2st fixar. Problemet kommer ju där att jag ser dom gör ”små glas kornen”
Hjälp vad kan de vara?
Krossas lätt och smakar lite beskt men som ni kanske förstår så drar jag upp det med nålen på upp i sprutan iom att jag redan filtrerar de . Och filtrerar jag jag alltid minst en gång .

Och är väldigt god med hygien på mina verktyg. Burken som jag fyllde på i morse är en plastburk av ett litet slag. Och den hade jag precis kokat innan jag fyllde på den för dagen.
Har inte varit med om de här tidigare och gjort så här nästan vara och varana dag förut och med samma varor. De enda skillnaden är att den fått ligga stilla lite längre idag då jag inte fyllt Oz
Citera
2024-02-07, 06:06
Medlem
Bawsbawsbawss avatar
Rök skiten istället då om du inte klarar skjuta. Mycket tråkigare ioförsig men du verkar ju oförmögen till annat.
Citera
2024-02-08, 02:28
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Håller med, tycker AT på CS fanimej är värre än på opi även om det går över fortare.
Har lättare att stå ut med alla kroppsliga symptom även om det är jobbigt för skallen oxå på opi-avtändning.
Efter amfetamin så vill jag verkligen hänga mig.
AT på tjack? Menar du nu att du tagit tjack i några dagar och då inte ätit, druckit eller sovit bra? Det är ingen AT, du skulle mått ännu sämre om du inte tagit tjack och gjort samma sak alltså inte ätit, druckit eller sovit bra under några dagar.
Men lever du som vanligt och tar tjack så går det inte ens och jämföra med en opiat at.
Citera
2024-02-09, 23:27
Medlem
Ingen som vet? Har nått svar att ge? Kan de va syran som klumpar ihop sig och blir kristaller efter ett dygn?
Citera
2024-02-10, 00:32
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
AT på tjack? Menar du nu att du tagit tjack i några dagar och då inte ätit, druckit eller sovit bra? Det är ingen AT, du skulle mått ännu sämre om du inte tagit tjack och gjort samma sak alltså inte ätit, druckit eller sovit bra under några dagar.
Men lever du som vanligt och tar tjack så går det inte ens och jämföra med en opiat at.
Med AT på tjack så menar jag den toltala viljan att ens leva för dagen. Ångesten gör så ont att jag hellre dör en lever 5 min till.
Min AT på opi kommer mer smygandes, blir sjuk, feber, näsan rinner, musklerna ja tom skelettet värker. Till råga på det så är det den psykologiska AT:n att allt är sjukt jobbigt vad jag än ska göra. Inget har nån mening.
Benen är fulla med myror när jag ska ska sova, går inte att ligga still eller somna.

Men den totala superpaniken på tjack-AT när varje andetag känns som 20 plågsama minuter är mkt värre. Sån är jag
Citera
2024-02-10, 00:36
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Med AT på tjack så menar jag den toltala viljan att ens leva för dagen. Ångesten gör så ont att jag hellre dör en lever 5 min till.
Min AT på opi kommer mer smygandes, blir sjuk, feber, näsan rinner, musklerna ja tom skelettet värker. Till råga på det så är det den psykologiska AT:n att allt är sjukt jobbigt vad jag än ska göra. Inget har nån mening.
Benen är fulla med myror när jag ska ska sova, går inte att ligga still eller somna.

Men den totala superpaniken på tjack-AT när varje andetag känns som 20 plågsama minuter är mkt värre. Sån är jag

Edit menar när man tagit 0,5-1g rökare i 4-5dagar. Inte sovit eller ätit, max druckit en öl eller lite vatten. Näsblod. Ser dubbelt 1tim efter varje rökare.
Citera
2024-02-10, 01:09
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:

Amfetamin orsakar inte en fysisk avtändning. Det psykiska du beskriver handlar sannolikt om post-race symtom.

ATn på opiater är inte psykologisk, utan psykisk. D.v.s. biofysisk.
Citera
2024-02-28, 21:54
Medlem
Pakistansk variant, torrt o bra för näbben eller hur funkar det? Finns ju en uppsjö olika varianter.

Finns det nåt man ska hålla utkik efter? Inte tänkt skjuta det om man kan undvika. Går det o bara svälja as is?
Citera
2024-02-28, 22:12
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaHaccintosh
Pakistansk variant, torrt o bra för näbben eller hur funkar det? Finns ju en uppsjö olika varianter.

Finns det nåt man ska hålla utkik efter? Inte tänkt skjuta det om man kan undvika. Går det o bara svälja as is?

Svälja är skit. Dra i näsan eller rök.
Citera
2024-03-05, 12:24
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Svälja är skit. Dra i näsan eller rök.

Word. IV är bäst dock, men sämst också på andra sätt.

Jag har alltid diggat att dra linor med horse.

Dels pga långt missbruk av allt man snortar; ladd, tjack, mdma osv.

Sedan tycker jag det är enklare att ta om man har folk hemma och behöver smussla, eller på jobbet. Går inte att jaga drake på toan utan att lösa ut brandlarmet.

En till anledning är att risken för överdos blir mindre än t.ex. IV. Man känner av hur det slår på bättre så man riskerar inte att dra i sig för mkt på samma sätt som IV.

Det sitter också i längre upplever jag. Inte lika intensiv kick, men skön sådan och den håller sig längre än både drake och IV imho.
Citera
2024-03-05, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Targeniq
Ingen som vet? Har nått svar att ge? Kan de va syran som klumpar ihop sig och blir kristaller efter ett dygn?

Ta en av dessa små "kulor" om du har möjlighet hemma på ett folie och smält den om det går o se vilken färg/doft den avger... Kan ju ge en fingervisning om vad det är..
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in