2015-12-08, 08:05
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Heroin rektalt?

Måste jag lösa brunt heroin innan jag pumpar in det i stjärten?

Jag är dålig på att röka.
Jag vägrar skjuta.
Näsan är småtrasig.

Så jag funderar på rektalt. Vill dock veta om:

1. Jag måste lösa det först (och om citronsyra duger)
2. Vad tillgängligheten är.
Lös upp det som om du skulle skjuta det: i vatten med lite askorbinsyra eller citronsyra.
Biotillgängligheten kommer jag dock inte ihåg, men jag har hört att det är bästa sättet efter IV.
Citera
2015-12-08, 11:54
Medlem
Opiatisen1988.016s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Vill bara varna dig för att handla av folk här du inte känner, MYCKET hög risk att du blir lurad. Fyfan vad jobbigt att spilla ut hälften haha, tappade min påse igår och fick typ hjärtstillestånd. Mitt tips till dig skulle vara att kolla flugsvamp om du inte har någon stabil kran

Jävlar, du måste ju ha tag i väldigt bra H då, det beror nog på det också, om du noddar så dant. Röker nästan bara nu men börjar typ aldrig nodda. Ja kan må bra som fan bättre än på metadon som ja noddar ganska lätt på i höga doser. Lustigt, de H:et jag har är bra men de är ju inge dunder, kanske bara är olika hur man reagerar på olika opiater.

Dock kör jag IV så det blir ju annorlunda rus.
Citera
2015-12-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Heroin rektalt?

Måste jag lösa brunt heroin innan jag pumpar in det i stjärten?

Jag är dålig på att röka.
Jag vägrar skjuta.
Näsan är småtrasig.

Så jag funderar på rektalt. Vill dock veta om:

1. Jag måste lösa det först (och om citronsyra duger)
2. Vad tillgängligheten är.

1. Jag vet inte om det på något sätt är ett måste att lösa det men jag är lite fundersam kring hur du ska få upp det där bak ordentligt om du inte löser det? Tror risken är stor att mycket stannar i pumpen om du inte löser det ordentligt.
Det är en mysig process att fixa till en fix så jag tycker du ska göra det (även om du missar det allra bästa med det), aldrig använt citronsyra utan askorbinsyra men det ska fungera ungefär lika bra vad jag förstått.

2. Jag vet inte alls det här. Jag tar pumpen i 2an ifall jag inte lyckas få svar när jag ska ta IV det händer oftast när jag redan är relativt zonkad så aldrig direkt känt någon extra effekt av den rektala administrationen, vill bara inte att mer än nödvändigt ska gå till spillo därför det får ta den vägen in.
Är också dålig på att röka och det enda som egentligen ger mig något är en redig dos i en ven men andra säger att det ska vara ganska bra att ta det den vägen.
Citera
2015-12-08, 18:47
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opiatisen1988.016
Dock kör jag IV så det blir ju annorlunda rus.

Det är sant, blir ganska stor skillnad att få det rakt in i blodomloppet. Fan knarkat upp 2 gram på typ 5 dagar och nu känner jag mig smått abstinent överkänslig som fan mot kyla och magen och leder känns lite tråkiga. Morgonen är värst, men när man fått i sig lite mat och benz är de inte så farligt. Nu sitter man bara och är orolig när man ska få tag i nåt igen. Gjort 2 beställningar, men ingen av dem är accepterade så i morgon blir ja utan, överimorgon med troligen, har ja tur så har jag på fredag.
Citera
2015-12-09, 19:12
Medlem
Ovcharkas avatar
Koka upp lösningen också, eller bara blanda (H, vatten, syra) o köra? (Rektalt, brunt H).
Citera
2015-12-12, 09:07
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Asså ärligt talat nu.. Är horse skit eller är det all buprenorfen jag fått i mig?

Jag har provat dom flesta droger och väntade länge med heroin. Tillslut efter att ha kört tagit några mg buprenorfen nästan varje helg i ett halvår så provade jag. Första rejäla hitten jag fick i mig så kände jag ett ganska skönt rus som jag liknade med något jag känt på MDMA. Efter detta har jag rökt ganska ofta med erfarna rökare och känner inget speciellt. Kan suga i mig en 0.2 och inte känna mer än som om jag rökt en spliff. (och jag känner knappt av en spliff med min tolerans)

Otroligt värdelös drog med tanke på vad man får för pengarna. Men frågan är. Är det subben som gör det? Jag brukar försöka röka 2-5 dagar efter senaste intag av sub.
Citera
2015-12-12, 12:02
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongbatong
Asså ärligt talat nu.. Är horse skit eller är det all buprenorfen jag fått i mig?

Jag har provat dom flesta droger och väntade länge med heroin. Tillslut efter att ha kört tagit några mg buprenorfen nästan varje helg i ett halvår så provade jag. Första rejäla hitten jag fick i mig så kände jag ett ganska skönt rus som jag liknade med något jag känt på MDMA. Efter detta har jag rökt ganska ofta med erfarna rökare och känner inget speciellt. Kan suga i mig en 0.2 och inte känna mer än som om jag rökt en spliff. (och jag känner knappt av en spliff med min tolerans)

Otroligt värdelös drog med tanke på vad man får för pengarna. Men frågan är. Är det subben som gör det? Jag brukar försöka röka 2-5 dagar efter senaste intag av sub.

Dålig kvalité på Horset skulle jag tro.
Citera
2015-12-12, 12:30
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:

Tror också att det är dålig kvalité som Bertil85 säger. Men kan även vara att subben blockerar lite. Hur länge sedan var det du tog sub när du rökte heroin? Kan också vara så att du gör fel när du röker. Prova att snorta istället?
Citera
2015-12-12, 13:59
Bannlyst
Citat:

Vänta några fler dagar efter subben, kanske minst en vecka. Är ingen expert men lång halveringstid på subben så det sitter länge i kroppen.

0.2 utan större opiateffekt (?) låter också eventuellt som dålig kvalité. Men testa att vänta fler dagar och sedan testa gen.
Citera
2015-12-13, 07:02
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Vänta några fler dagar efter subben, kanske minst en vecka. Är ingen expert men lång halveringstid på subben så det sitter länge i kroppen.

0.2 utan större opiateffekt (?) låter också eventuellt som dålig kvalité. Men testa att vänta fler dagar och sedan testa gen.
Det märkliga är ju att dom som jag röker med är erfarna och påstår att det ska vara helt okej grejer. Och dom blir ju nöjda och efterblivna...

Skall tilläggas att jag är en jävel på att jaga drake så tekniken är det inget fel på iaf!
Citera
2015-12-13, 16:39
Medlem
Jäklar vilken kombo!!! Har sån grov tolerans på H, så jag kan ta hur mkt som helst utan o nodda. Kan ligga på över ett gram utspritt över dagen utan o ens vara i närheten på att nodda. Jag kör minst en boll o max en & halv boll i ett skott. Det ända som händer på max dosen är att de sticks/tusen nålar överallt o de gör SVINONT! Men inge nodd...

Igår käka jag 3mg Iktorivil o tog en boll H. Vakna upp på morgonen, hade tydligen tvärslocknat haha..

Inte tagit ikto idag men känner fortf av den. O nu noddar jag fett skönt om jag sätter mig ner fyfan va nice!! Första gången jag nodda o jag har hållt på med H dagligen i ett år. Fyfan va nixe
Citera
2015-12-19, 13:47
Medlem
Opiatisen1988.016s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkaline-AA
Jäklar vilken kombo!!! Har sån grov tolerans på H, så jag kan ta hur mkt som helst utan o nodda. Kan ligga på över ett gram utspritt över dagen utan o ens vara i närheten på att nodda. Jag kör minst en boll o max en & halv boll i ett skott. Det ända som händer på max dosen är att de sticks/tusen nålar överallt o de gör SVINONT! Men inge nodd...

Igår käka jag 3mg Iktorivil o tog en boll H. Vakna upp på morgonen, hade tydligen tvärslocknat haha..

Inte tagit ikto idag men känner fortf av den. O nu noddar jag fett skönt om jag sätter mig ner fyfan va nice!! Första gången jag nodda o jag har hållt på med H dagligen i ett år. Fyfan va nixe

Jag beklagar att du inte kan nodda på H!
Själv har jag tagit en paus från H nu, skjuuter ist. i mig en massa Oxycodone samt Dolcontiner .
Jag har en vän som också har tagit opiater IV i närmare 10 år, H i 2 år och hon noddar inte heller.
Hon påstår att hon inte känner av nästan något rus alls utan hon måste ta det endast för att kunna fungera. Det händer ofta att hon slår i sig en 0,4-0,5g innan hon sätter sig i bilen och kör till jobbet vilket jag tycker är helt sjukt faktiskt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in