2019-09-05, 13:35
Medlem
mjukmjukares avatar
Åh... 😖. ...nu råkade jag flasha förbi när Grinchen är ute och storhandlar. Och som han gör det.... (jag vet, jag kunde skitit i att se alls)
Iklädd den skojsiga clowntokroliga nyfikna Johandräkten som gör Barnkanalen av att handla på en i Stockholm förlagd stormarknad.

Å alla miljoner frågor som haglar in t Grinchen om hur man handlar hjälper ”han som får reklamen ägaren” till med att pedagogiskt o busenkelt reda ut. Skitbra o va vi har skoj-hjälp!

Varför stinker det alltid lite så köpt skit, är så jevla tillgjort och på något sätt utgår från att underskatta oss som tittar...???
På fullt allvar;
-Vad handlar denna filmen egentligen om?

Citera
2019-09-15, 11:32
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag tål inte människan.
Men.
Ingen regel utan Ett undantag.
Han följde Årets Kock på ett sätt som jag uppskattade.

Citera
2019-09-16, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
För 249 kr i månaden:
Vem fasen skulle betala för det?

Om han verkligen menar allvar så vore det väl roligt att se den jobbiga tönten försöka tillaga en halal-middag i en inhägnad med en ilsken tjur? Kollar inte annars men det hade jag nog betalat 249 spänn för tror jag.

Fruktansvärt jobbig och ger ett falskt intryck att döma av de få klipp jag sett. Verkar bekräftas i tråden.
Citera
2019-09-19, 12:36
Medlem
meganegerdases avatar
Intressant att denne totala flugman vågar kritisera PK
https://youtu.be/B0Y2gANl-1k
Citera
2019-09-20, 00:07
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase

Ganska najs att han hann med o nämna Kjell Bergqvist och Filip o Fredrik i videon också
Citera
2019-09-20, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase

Han framstår ju som en komplett idiot.
Han är ju sponsrad av både Arla och köttindustrin, att han skulle ogilla Oatly är ju inget annat än uppenbart.

Han är urusla argument, hela Kina-grejen faller pladask när Arla har investerat miljarder i Kina i ett bolag där kinesiska staten är huvudägare. Sedan att mjölk är löjligt mycket sämre för miljön är ett faktum.

Johan gör bort sig något enormt.
Citera
2019-09-20, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Ganska najs att han hann med o nämna Kjell Bergqvist och Filip o Fredrik i videon också

Ganska najs att han fick sig själv att framstå som en rejäl idiot.
Citera
2019-09-23, 08:10
En kille som började på mitt jobb för någon vecka sedan är nära vän med Kamera-Andreas. Alla rykten om att Matgeek har knullat med Andreas är tydligen inte bara rykten. De har tydligen idkat samlag vid minst 3 tillfällen. Senast var när de besökte Tokyo. Kan inte direkt säga att jag är förvånad. Matgeek luktar ju bög lång väg. Han har dock potensproblem enligt Andreas så han kanske föredrar att själv bli påsatt.
Citera
2019-09-23, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
En kille som började på mitt jobb för någon vecka sedan är nära vän med Kamera-Andreas. Alla rykten om att Matgeek har knullat med Andreas är tydligen inte bara rykten. De har tydligen idkat samlag vid minst 3 tillfällen. Senast var när de besökte Tokyo. Kan inte direkt säga att jag är förvånad. Matgeek luktar ju bög lång väg. Han har dock potensproblem enligt Andreas så han kanske föredrar att själv bli påsatt.

Det är nog ingen som vore förvånad. Sonen möjligtvis.
Citera
2019-09-23, 10:52
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite

Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Det är nog ingen som vore förvånad. Sonen möjligtvis.

Herregud, finns ni på riktigt??

Matgeeek är en hemsk figur som spelar dubbelt, spelar falskt och allt det där. Kväv kanalen.
Men när snacket skevar värre än Grinchens kanal så är det bara att dra fram den gamla att två fel blir aldrig ett rätt.
Väx upp i argument.

Citera
2019-09-24, 01:00
Medlem
kukflashs avatar
Jag prenumererade på honom när han var ny på youtube, tyckte han verkade kunnig och hade bra filmer. Efter ungefär 2 år så tog jag bort honom, har för mig att videon om halalslakt var droppen för min del.
Kollade in kanalen nu och han har gått ner sig fullständigt, 270k prenumeranter och snittar runt 30.000 visningar. Kollar man in andra youtubers med lika mycket prenumeranter så ligger dessa på runt 100.000
Citera
2019-09-24, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag prenumererade på honom när han var ny på youtube, tyckte han verkade kunnig och hade bra filmer. Efter ungefär 2 år så tog jag bort honom, har för mig att videon om halalslakt var droppen för min del.
Kollade in kanalen nu och han har gått ner sig fullständigt, 270k prenumeranter och snittar runt 30.000 visningar. Kollar man in andra youtubers med lika mycket prenumeranter så ligger dessa på runt 100.000

Ser att Uppdrag Mat snittar 200-300 000 varje avsnitt. Och han Mauri lägger väl upp 1-2 ggr i månaden.

Skillnad mot Matgeek; som snittar runt 20-50 000.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in