2022-05-07, 00:43
Medlem
Blir helt utmattad av att lyssna på den pretastiösa bögen.
Överdrivet, flamsigt och omständigt snack, tittat siffrorna är ju tack och lov inte så imponerade.
Citera
2022-05-07, 21:57
Medlem
Grievers avatar
Det störigaste är ju att allt han testar är så jävla gott. YTTERST sällsynt att någonting inte är nån höjdare.

Men det är väl för att det är spons på precis allt.
Citera
2022-05-07, 22:03
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Blir helt utmattad av att lyssna på den pretastiösa bögen.
Överdrivet, flamsigt och omständigt snack, tittat siffrorna är ju tack och lov inte så imponerade.
Oj, visste inte att han är homo. Lever han med pojkvän?
Citera
2022-05-08, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666

Tramspelle, att du inte förstår ordvalet bög i sammanhanget är ju förargligt, misstänker att du är en fanboy av personen i fråga.
Citera
2022-05-08, 08:29
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Tramspelle, att du inte förstår ordvalet bög i sammanhanget är ju förargligt, misstänker att du är en fanboy av personen i fråga.
Jo jag gillar han. Hade jag haft samma åsikter som dig hade jag slutat följa han.
Citera
2022-05-12, 11:02
Medlem
Paulabrauns avatar
Blir så irriterad på senaste videon. Han pratar med mat i munnen och smaskar järnet.
Citera
2022-05-12, 12:14
Medlem
Citat:
Jo jag gillar han. Hade jag haft samma åsikter som dig hade jag slutat följa han.

Fast hade du varit mig så hade du inte följt honom från början för jag har inte följt honom eller konsumerat mer än någon enstaka video, men men, det vore ändå intressant att höra din åsikt om varför du gillar honom, kanske kommer man på andra tankar.
Citera
2022-05-12, 13:57
Medlem
Citat:
Fast hade du varit mig så hade du inte följt honom från början för jag har inte följt honom eller konsumerat mer än någon enstaka video, men men, det vore ändå intressant att höra din åsikt om varför du gillar honom, kanske kommer man på andra tankar.

Varför bry sig vad andra tycker? 🤔
Tycker du inte om honom så är det väl fine för alla? :S
Citera
2022-05-12, 14:00
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Han och kamera-andreas är älskare. Andreas levde tidigare tillsammans med Alfred Svensson, ena halvan av Leif & Billy
Citera
2022-05-12, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Varför bry sig vad andra tycker? 🤔
Tycker du inte om honom så är det väl fine för alla? :S

Alltså jag var smått ironisk, jag blir stressad av fanskapet men kan ju tycka det är intressant att höra min meningsmotståndare för det.
Citera
2022-05-21, 23:56
Medlem
Sjukt att ingen tagit upp det väldigt roliga poddavsnittet om Hedberg som kom för ett par veckor sen: https://pod.space/bakomryggen/johan-...-pavlovs-hynda

En ren fest för alla som avskyr YouTubefenomenet "Matgeek" Johan Hedberg. Det är även roligt att Hedberg själv vägrar kommentera podden, känns som att han vet om att ifall han sprider den skulle den omvända några av hans dumma följare.

Har ni sett hans reply guys på twitter? Det är fan nattsvart vilken skock mongon han tillskansat sig.
Citera
2022-05-22, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matgreed
Sjukt att ingen tagit upp det väldigt roliga poddavsnittet om Hedberg som kom för ett par veckor sen: https://pod.space/bakomryggen/johan-...-pavlovs-hynda

En ren fest för alla som avskyr YouTubefenomenet "Matgeek" Johan Hedberg. Det är även roligt att Hedberg själv vägrar kommentera podden, känns som att han vet om att ifall han sprider den skulle den omvända några av hans dumma följare.

Har ni sett hans reply guys på twitter? Det är fan nattsvart vilken skock mongon han tillskansat sig.

Oerhört komiskt poddavsnitt! Dom kunde verkligen sätta ord på vad man känner inför denna man!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in