2019-09-24, 13:40
Medlem
Avva66s avatar
Han kan bli lite för mycket ibland. Men han är duktig, icke pk och har lagat mat med Jimmie Åkesson.
Citera
2019-09-24, 17:40
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Han kan bli lite för mycket ibland. Men han är duktig, icke pk och har lagat mat med Jimmie Åkesson.

Duktig?
Han är väldigt inte duktig på många saker. Saker som påverkar hela honom och hans kanal.

Vad tänker du dig att han främst är duktig på?

Citera
2019-09-24, 17:51
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Duktig?
Han är väldigt inte duktig på många saker. Saker som påverkar hela honom och hans kanal.

Vad tänker du dig att han främst är duktig på?

Verkar pågå någon form av hetsjakt på bokstavs-Johan. Han är ju i princip en mästerkock om man jämför med andra influencers och YT-bloggare som inte kan ett skit och enbart gör bajscontent.

Med det sagt förstår jag att folk ogillar hans säljsnack.
Citera
2019-09-29, 06:04
Bannlyst
jag får intrycket att matgeek är lite dryg
Citera
2019-10-13, 11:57
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ser att Uppdrag Mat snittar 200-300 000 varje avsnitt. Och han Mauri lägger väl upp 1-2 ggr i månaden.

Skillnad mot Matgeek; som snittar runt 20-50 000.

Uppdrag Mat och Mauri är iaf underhållande och gör bra videos, är väl därför de har fler visningar.
Johan och hans kanal är ju bara äcklig. Förstår inte hur man kan vara så passivt oskön som han är.
Citera
2019-10-17, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ser att Uppdrag Mat snittar 200-300 000 varje avsnitt. Och han Mauri lägger väl upp 1-2 ggr i månaden.

Skillnad mot Matgeek; som snittar runt 20-50 000.

Citat:
Ursprungligen postat av bullet^
Uppdrag Mat och Mauri är iaf underhållande och gör bra videos, är väl därför de har fler visningar.
Johan och hans kanal är ju bara äcklig. Förstår inte hur man kan vara så passivt oskön som han är.

Nu är det ju så att Uppdrag Mat sedan start varit ett Aftonbladet-projekt, vilket innebär oändliga mängder pengar från Schibsted-kassan. Betald marknadsföring i MÄNGDER via alla sociala plattformer, men även köpta visningar och prenumeranter på Youtube.

Schibsted och Matgeek är med andra ord inte riktigt jämförbara.
Citera
2019-10-25, 08:35
Medlem
mjukmjukares avatar
Nu måste jag gå på toaletten igen.
Matgeek lagar köttfärssås i Onepot på en timme!!

Människan lagar mat i nivå med en osäker pubertal 7:e klassare på sin första hemkunskapslektion. Det är röva helt enkelt.
Men.
I sitt förlorade tillstånd ska han få mig att köpa en jävla tidsmaskin för hur mycket som helst.
Detta, när jag dels lagar bättre, men framför allt fortare i en helt vanlig stekpanna. Hela hantverket tar ca 10 min. Max. Och tid på spisen.
5 -10min om jag har jevligt bråttom. En evighet för att ”koka ihop” om jag vill.
Jävla nasarskit, Onepot, för stackars osäkra okunniga prylförlorare.

En köttfärsås (kalla det vad för fancy ni vill) behöver ingen rymdapparat för att tillagas.

En stekpanna. Allt.

Citera
2019-10-26, 22:26
Medlem
ETA2824-2s avatar
"Jag skulle inte lägga en sekund av mitt liv på att läsa vad några avundsjuka snorungar anonymt skvallrar om kring mig på en tråd på Flashback. De är bara vidriga."
https://twitter.com/JohanHedberg/sta...83305017024523

Det komiska är ju att han till en början var aktiv i Flashback-tråden och svarade på användares inlägg, men så fort tonen blev mer kritisk försvann han
Citera
2019-10-26, 23:00
Medlem
Trambos avatar
En Eurocopringning till herr.Matgeek hade varit otroligt kul.

Likt ALLA som blir busade med så kan såklart Matgeek "spåra nummer". Undrar om han har en polisanmälansknapp hemma också?

Sen att sveriges mest narcissitiskt störda människa inte skulle sitta och googla och läsa om sig själv är en lögn inte ens han tror på.
Citera
2019-10-26, 23:04
Medlem
Dr.Katis avatar
Passa dig "Luftis", i morrn ringer han upp dig!
Citera
2019-10-27, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ETA2824-2
"Jag skulle inte lägga en sekund av mitt liv på att läsa vad några avundsjuka snorungar anonymt skvallrar om kring mig på en tråd på Flashback. De är bara vidriga."
https://twitter.com/JohanHedberg/sta...83305017024523

Det komiska är ju att han till en början var aktiv i Flashback-tråden och svarade på användares inlägg, men så fort tonen blev mer kritisk försvann han

Ett klassiskt grepp att kalla sina belackare avundssjuka.
Vad är det vi ska vara avundssjuka på exakt? Att i stället för att ha ett fast jobb man går till varje dag med konstant lön och säkerhet så ska man jaga sponsorer, hela tiden vara tvungen hitta på nya idéer till videor och vara helt beroende av en gigantisk amerikansk entitet för sitt uppehälle? En entitet som inte bryr sig det minsta om ens existens?
Citera
2019-10-27, 20:50
Medlem
Luftiss avatar
Någon som fått påringning idag eller övergav Jonte den idén så fort lördagsfyllan gått ur kroppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in