Flashback bygger pepparkakshus!
2019-08-24, 00:00
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Youtube bestämde sig för att rekommendera ett klipp där Johan lagar köttfärssås åt Adam Alsing och hans mor. Pretentiöst så det förslår.

https://www.youtube.com/watch?v=2uGbQhEf5R8
Citera
2019-08-24, 02:36
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Youtube bestämde sig för att rekommendera ett klipp där Johan lagar köttfärssås åt Adam Alsing och hans mor. Pretentiöst så det förslår.

https://www.youtube.com/watch?v=2uGbQhEf5R8

Han är så upptagen med att impa på Adam att han knappt vet vart han ska ta vägen! bjuder på champagne som säkert kostar ett par tusenlappar, tar fram och håller monolog om något jävla salt för 1000:- / kg flänger runt och orerar! Han vinner garanterat i kategorin dyrast köttfärs och dyraste köksutrustning. I övrigt var det en kul serie, speciellt med Markos morsa!
Citera
2019-08-24, 04:31
Medlem
MarlboroGSCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Vill man titta på riktig matlagning så kan jag rekommendera Filip Poon och Gillis lagar mat på Youtube. Där är det matlagning som gäller (har testat några recept och det blev jättegott) och inte massa sponsrade videor fulla med kackel och skitsnack. Väldigt trevliga och underhållande grabbar förövrigt. Matgeek är ju ett stort skämt. Dryg och på gränsen till narcissist. Har förmodligen idkat samlag med Kamera-Andreas vid ett flertal tillfällen. Verkar finnas en del sexuell spänning mellan dem.
Hahaha ja Andreas och Johan är småbögiga.
Gillis kanal är bra, får bra idéer och inspiration från honom. Kollade också upp vem Filip Poon, framstår som väldigt trevlig. Ska kolla mer på hans videos, tack för tipset.
Citera
2019-08-24, 14:13
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Han är så upptagen med att impa på Adam att han knappt vet vart han ska ta vägen! bjuder på champagne som säkert kostar ett par tusenlappar, tar fram och håller monolog om något jävla salt för 1000:- / kg flänger runt och orerar! Han vinner garanterat i kategorin dyrast köttfärs och dyraste köksutrustning. I övrigt var det en kul serie, speciellt med Markos morsa!

Ja, hans mamma var raka motsatsen till specialimporterade bergssalt från Appalacherna. En riktig finsk krutgumma.
Citera
2019-08-24, 15:50
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve

Tanten fick knappt en syl i vädret. Så jävla ovärdigt. Som vanligt oerhört forcerat och så hans fejkskratt, som mest liknar ett åsneläte.
Citera
2019-08-25, 17:33
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Ja, hans mamma var raka motsatsen till specialimporterade bergssalt från Appalacherna. En riktig finsk krutgumma.

Haha - Ska jak kå i affären och söpa sälta?
Citera
2019-08-25, 20:56
Medlem
Kleinbeins avatar
Såg att någon av Graaf-systrarna lanserar ett kosttillskottspulver för barn, som heter Barnboost eller liknande. Vad tror ni oddsen är att Johan gör en 20-minuters video där han lackar ur hårt på detta?

(Vilket iofs kan vara förståeligt att han gör isåfall, kosttillskott för barn är väl rätt jävla korkat kan jag tycka)
Var ju ett tag sen han gjorde någon sån video, och dom brukade ju få rätt så bra visningar förr i tiden på hans kanal, och bra med visningar är väl inget han kan skryta med nu för tiden..
Citera
2019-08-26, 12:03
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleinbein
Såg att någon av Graaf-systrarna lanserar ett kosttillskottspulver för barn, som heter Barnboost eller liknande. Vad tror ni oddsen är att Johan gör en 20-minuters video där han lackar ur hårt på detta?

(Vilket iofs kan vara förståeligt att han gör isåfall, kosttillskott för barn är väl rätt jävla korkat kan jag tycka)
Var ju ett tag sen han gjorde någon sån video, och dom brukade ju få rätt så bra visningar förr i tiden på hans kanal, och bra med visningar är väl inget han kan skryta med nu för tiden..

Men jag tycker isf att han ska klä av sig sin uniform som det här samhällets polis.
I synnerhet om det endast syftar t klick.

Låt Stephan Rössner eller ngn dylik ta det i en kolumn. Inte Gir-Buk.

Citera
2019-08-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nohatejustlove
Har ju hört lite dåliga rykten om honom. Inte minst att han lämnade fru och nyfött barn för en ny tjej för ca 10 år sen. Men sen kom han tillbaka och de fick ett till barn. Lite konstigt beteende om du frågar mig. Kan du vara så att han inte är så äkta som han påstår sig vara...?

Ge mig en länk där han påstår sig att vara äkta.

Eller är det en personlig bild du har fått utav honom som något han försöker framstå som?
Citera
2019-08-30, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slavpojken

Eller är det en personlig bild du har fått utav honom som något han försöker framstå som?

Om du försöker göra en retorisk poäng så misslyckas du ganska rejält. Det framstår mest som du lider av allvarlig Aspergers.
Citera
2019-08-30, 17:49
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slavpojken

Ge mig en länk där han påstår sig vara oäkta!

Han försöker pådyvla tittare att han har rätt, om det mesta, oavsett ämne.
Har du missat det så tycker jag synd om dig.
Stackare...
Senast redigerad av Dr.Kati 2019-08-30 kl. 17:51.
Citera
2019-08-31, 09:40
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Ge mig en länk där han påstår sig vara oäkta!

Han försöker pådyvla tittare att han har rätt, om det mesta, oavsett ämne.
Har du missat det så tycker jag synd om dig.
Stackare...

Det där med länken vet jag inget om.
Men.
Maken till Besserwisser i sin personlighet med det äckligt beräknande att blotta strupen och spela ödmjuk när han inser att han är omgiven av duktigt folk. Det är så äckligt.

Han spelar spelet. PR Johan gör sig till ett allvetande varumärke.
Men blir till en billig pryltokig nasare av sämre sort.

😖
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in