2019-08-30, 19:39
Medlem
https://postimg.cc/kDLLPN4C

på insta säger FETANNA , BAM BAM BAM!!!!

Att hon har XL på bikinitoppen och M på bikinitrosan!

in your dreams Anna
Citera
2019-08-30, 19:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men det är väl ingen av deras släktingar i Spanien som kommit på besök, Anna som berättat hur hon var uppvuxen i Spanien med sin pappas familj och hennes halvsyskon. Tycker allt låter väldigt underligt då dessa syskon/släktingar aldrig kommit fram, sannolikt är det väl som vanligt att Anna var ner 1 vecka när hon var 7 år sedan inget mer och ingen mer kontakt med hennes pappas släkt

Nä precis, det hela är konstigt, ingen spansk släkting har hälsat på dem under de här åren. De som har hälsat på är hennes kontakter från Sverige och inga andra.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-08-30 kl. 19:57.
Citera
2019-08-30, 20:37
Medlem
nickomyras avatar
Nu är de påväg till V:s värdfamilj med första packningen. . ?
Citera
2019-08-30, 20:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu är de påväg till V:s värdfamilj med första packningen. . ?

Första packningen? Hur många packningar behöver hon? Det är väl bara att köpa och komplettera om man behöver mer sockar eller något?

Jag var ute och reste i Östeuropa under ett halvår när jag var yngre och då hade jag bara en ryggsäck med lite kläder osv och behövdes det något var det bara att köpa. Det finns väl affär där hon ska bo?

För övrigt åker hon väl hem över jul och har hon glömt något får hon ta med det efter jullovet.
Det är inte bra att dra med sig för mycket saker heller genom tullen osv.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-08-30 kl. 21:07.
Citera
2019-08-30, 21:14
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Första packningen? Hur många packningar behöver hon? Det är väl bara att köpa och komplettera om man behöver mer sockar eller något?

Jag var ute och reste i Östeuropa under ett halvår när jag var yngre och då hade jag bara en ryggsäck med lite kläder osv och behövdes det något var det bara att köpa. Det finns väl affär där hon ska bo?

För övrigt åker hon väl hem över jul och har hon glömt något får hon ta med det efter jullovet.
Det är inte bra att dra med sig för mycket saker heller genom tullen osv.

Ja jag tycker oxå att det lät helt konstigt .
Helst när hon ska till ett ställe utan riktig vinter .
Hon kommer ändå att vilja shoppa nytt där , roligt med annat utbud än hemma .
Och dessutom , så har ju mammsen en lägenhet inte långt ifrån . Så de kan väl ta en weekend ned och hälsa på under hösten om hon har glömt hemma .
Citera
2019-08-30, 21:30
Medlem
Monkeyspanks avatar
Vore det inte festligt om lilla Butterface blev gravid med någon luden Spanjor under sitt första år och avbryter studierna för att flytta hem till mammas palats med sin nya man?
Precis som mormor. Anna skulle säkert kunna vända det hela till skrytande om hur underbar och fantastisk mamma hon är och nu ser fram emot barnbarn, vilket innebär att hon numera även kan titulera sig Världens bästa mormor också.
Citera
2019-08-30, 21:52
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Vore det inte festligt om lilla Butterface blev gravid med någon luden Spanjor under sitt första år och avbryter studierna för att flytta hem till mammas palats med sin nya man?
Precis som mormor. Anna skulle säkert kunna vända det hela till skrytande om hur underbar och fantastisk mamma hon är och nu ser fram emot barnbarn, vilket innebär att hon numera även kan titulera sig Världens bästa mormor också.

Nej det vore inte festligt . Och jag tror på V , hon verkar tuff och ambitiös .
Citera
2019-08-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Ännu en mun för Herr Toledano att mätta. Stackarn.
Citera
2019-08-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Varför bor hon inte bara i deras egen lägenhet, oavsett om morfar bor där eller inte?

Jag känner familjer i samma situation, det vanliga när man har släkt i ”utbyteslandet” är att man bor med släkten såklart, utbytesfamiljer är alltid en risk, speciellt för tjejer.

Låter jättekonstigt att skicka dottern till en okänd familj när man har släkt och egen lägenhet!?
Kan ju vara så att skolan inte är på samma ort som residenset. Att skicka iväg sitt barn kan ju också vara en trygghet som förälder. OBS första gången jag tog Anna i försvar.
Citera
2019-08-30, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Kan ju vara så att skolan inte är på samma ort som residenset. Att skicka iväg sitt barn kan ju också vara en trygghet som förälder. OBS första gången jag tog Anna i försvar.
Nu var jag snabb att skriva. kan ju vara en trygghet att Vanessa får bo hos andra vuxna.
Citera
2019-08-30, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Varför bor hon inte bara i deras egen lägenhet, oavsett om morfar bor där eller inte?

Jag känner familjer i samma situation, det vanliga när man har släkt i ”utbyteslandet” är att man bor med släkten såklart, utbytesfamiljer är alltid en risk, speciellt för tjejer.

Låter jättekonstigt att skicka dottern till en okänd familj när man har släkt och egen lägenhet!?
Vad jag har förstått så bor det ingen släkt där.
Citera
2019-08-30, 22:08
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Ännu en mun för Herr Toledano att mätta. Stackarn.

Det begriper ju inte han. Karlstackarn är ju grovt efterbliven. För femtio år sedan hade han blivit placerad på Konradsberg. Han bara jobbar på och bryr sig inte sålänge "mamma" Anna bränner av ett par blöta fisar i hans ansikte varje kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in