2019-08-30, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Vore det inte festligt om lilla Butterface blev gravid med någon luden Spanjor under sitt första år och avbryter studierna för att flytta hem till mammas palats med sin nya man?
Precis som mormor. Anna skulle säkert kunna vända det hela till skrytande om hur underbar och fantastisk mamma hon är och nu ser fram emot barnbarn, vilket innebär att hon numera även kan titulera sig Världens bästa mormor också.
Nu tycker jag du är elak mot Vanessa, hon ska studera. Tycker inte du ska hoppa på tjejen och önska att hon ska bli gravid. Ta på en kondom och runka vidare, men hoppa inte på tjejen.
Citera
2019-08-30, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Nu tycker jag du är elak mot Vanessa, hon ska studera. Tycker inte du ska hoppa på tjejen och önska att hon ska bli gravid. Ta på en kondom och runka vidare, men hoppa inte på tjejen.
Sant, det ska väl vara en turk med första barnet, ingen spanjor.
Citera
2019-08-30, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Sant, det ska väl vara en turk med första barnet, ingen spanjor.
Nu var det väl inte vem som satte på Anna, du önskade ju att Vanessa skulle bli gravid eller hur?
Citera
2019-08-30, 23:26
Medlem
Starkt av lilltjejen att bryta från familjen och studera utomlands. A och B bor ju hemma och är väl inte till någon glädje C flyttar och gör något av sitt liv. Lycka till Vanessa som försöker. ABC har kanske fått en ny innebörd för egoistiska Anna.
Citera
2019-08-31, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Hon vill framhålla att ingen annan har bott där sedan senast de var där. Oerhört viktigt för henne att fortsätta ljuga om att hon och Halmpyntet köpte lägenheten för tjugo år sedan.

Allt som vanligt med Annas ljugande
Citera
2019-08-31, 00:38
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Starkt av lilltjejen att bryta från familjen och studera utomlands. A och B bor ju hemma och är väl inte till någon glädje C flyttar och gör något av sitt liv. Lycka till Vanessatt som försöker. ABC har kanske fått en ny innebörd för egoistiska Anna.
Jag tror (fortfarande) att det kan vara fråga om Alicante, dit EF ordnar språkreseutbyte. Hoppas verkligen att V kan frigöra sig från hemmiljön och få görs något utan morsan.
Citera
2019-08-31, 01:21
Medlem
Citat:
Jag tror (fortfarande) att det kan vara fråga om Alicante, dit EF ordnar språkreseutbyte. Hoppas verkligen att V kan frigöra sig från hemmiljön och få görs något utan morsan.
Håller med lilltjejen, vem vill inte flytta ifrån denna familj, två bedrövliga syskon + en mamma som är värst. Anna Book du är mamma. Du skämmer ut dig ch dina barn. Bli vuxen, är ABC någon ny ADHD?
Citera
2019-08-31, 04:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Hur långt är det mellan orterna? Blir det någon timmes bussfärd från lägenheten?
Citera
2019-08-31, 08:22
Medlem
Psaj Cantarranas, 7 (29620) Torremolinos. till
Svenska skolan i Fuengirola.

17 minuter med bil, buss typ 35-40 minuter.
Citera
2019-08-31, 09:11
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Vanessa ska bo i en värdfamilj under ett år. Märstamorsan (och Halmpyntet) bor i svärfars lgh under några dagar för att installera Vanessa.
Är litet road av att Märstamorsan är såååå imponerad av att Vanessa (17 år) klarade av att flyga mellan Stockholm och Malaga alldeles ENSAM.
Mina barnbarn flög till Portugal när de var 12 och 14 no big deal liksom 😂

Det jag är mest förundrad över är att de lämnat den kriminelle sonen hemma ensam. Men han bor kanske hos någon av socialtjänsten utsedd kontaktfamilj?
Citera
2019-08-31, 09:38
Medlem
Frammes avatar
Kan man ha kontaktfamilj när man är 19 år och dessutom bor i villa i Sigtuna? Kanske dom underbara grannarna är barnvakt, där i Märsta.
Citera
2019-08-31, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Här är FET RÖVEN! 🙏🙏🙏🙊🙉🙈
Hon är ju för i helvete GIGANTISK!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto