2019-02-14, 18:07
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Anna har ju varit tydlig med att allt ska köpas nytt till herrgården, och då är det väl bra att de säljer allt som går att sälja istället för att slänga det. Att de säljer sådant som de fick i samband med Arga snickaren är väl bra. Alternativet hade ju varit att kassera det, och det är ju ett sämre alternativ.

Andra kändisar brukar ju också rensa ut och sälja saker ibland, för att sedan skänka pengarna till välgörande ändamål. Undrar vilken behjärtansvärd organisation Anna kommer skänka pengarna till..?
Självklart kommer pengarna, som kommer in från försäljningen av "Arge Snickaren"-stylingen, att gå tillbaka till TV 4, något annat vore ju ohederligt!
I början av det programmet framkom ju att Anna hatade lägenheten, framförallt köket, och att hon bara satt och grät när hon var ensam hemma där. När Anders med sitt gäng dessutom omöjliggjorde all social samvaro genom att leverera det katastrofala bordet (lampor, stolar, soffa etc), vitvaror som inte funkade etc, ja, då är det ju inte konstigt att allt har gått åt h-e.
Jag tycker att det är sunt och bra att familjen nu går vidare, och att de visar det symboliskt genom att slänga alla sina tillhörigheter och köpa nytt, applåderar jag! (Sängen var väl ändå utsliten, haha!)Ibland önskar jag att jag hade modet och pengarna att göra detsamma...
Citera
2019-02-14, 18:15
Medlem
MrsATs avatar
Någon som har koll på hennes och My Martens relation? Såg att My på ut detta på sin blogg häromdagen. Om de fortfarande är vänner, så måste det bränna i fingrarna på Book när hon ser denna bild på Erwik. https://blogg.alltforforaldrar.se/ma...ng-och-mingel/
Citera
2019-02-14, 18:33
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Någon som har koll på hennes och My Martens relation? Såg att My på ut detta på sin blogg häromdagen. Om de fortfarande är vänner, så måste det bränna i fingrarna på Book när hon ser denna bild på Erwik. https://blogg.alltforforaldrar.se/ma...ng-och-mingel/
Anna håller nog hårt i vänskapen med My. För någon månad sedan var hon, maken och dottern hemma hos My och firade hennes sons födelsedag. Hon har inte så många kvar, i somras var hon väl till exempel inte på mys hos familjen Alban?
Anna skulle nog väldigt gärna tillhöra Bobbys kändiskundnät, men platsar inte. Såg ine till henne på Bobbys bröllop heller, fast många andra kunder var där.
Citera
2019-02-14, 18:42
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Anna håller nog hårt i vänskapen med My. För någon månad sedan var hon, maken och dottern hemma hos My och firade hennes sons födelsedag. Hon har inte så många kvar, i somras var hon väl till exempel inte på mys hos familjen Alban?
Anna skulle nog väldigt gärna tillhöra Bobbys kändiskundnät, men platsar inte. Såg ine till henne på Bobbys bröllop heller, fast många andra kunder var där.
Herregud, vilken soppa alltså. Ja, med tanke på att hennes bekantskapskrets stadigt minskar måste hon väl vara tyst o tugga i sig. Men kan tänka mig att det bränner när en c-kändis som My springer på vimmel o flyger runt med Bobby. Där vill ju hon vara. Och sen ser hon sig ju som en a-kändis så det måste ju verkligen kännas. Tror hon tröstäter...
Citera
2019-02-14, 18:51
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Herregud, vilken soppa alltså. Ja, med tanke på att hennes bekantskapskrets stadigt minskar måste hon väl vara tyst o tugga i sig. Men kan tänka mig att det bränner när en c-kändis som My springer på vimmel o flyger runt med Bobby. Där vill ju hon vara. Och sen ser hon sig ju som en a-kändis så det måste ju verkligen kännas. Tror hon tröstäter...

Hys ingen oro. Anna kommer att skimra som en julgran när sonen förlovar sig med någon lätt utvecklingsstörd jänta från skogen.
Anna kommer att skicka tusentals emojsar till den äldsta dottern, bara för att hon lyckats med att inte bryta en enda nagel på en månad.
Den yngsta dottern får dock spott och spe för att hon bakar bullar som luktar för gott.

Roberto hittar ett nytt fruntimmer, som bara är hälften så galen som Anna.
Anna gråter ut i all tänklig media.

Inkomsten säkrad i ett år till...
Citera
2019-02-14, 19:06
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Hys ingen oro. Anna kommer att skimra som en julgran när sonen förlovar sig med någon lätt utvecklingsstörd jänta från skogen.
Anna kommer att skicka tusentals emojsar till den äldsta dottern, bara för att hon lyckats med att inte bryta en enda nagel på en månad.
Den yngsta dottern får dock spott och spe för att hon bakar bullar som luktar för gott.

Roberto hittar ett nytt fruntimmer, som bara är hälften så galen som Anna.
Anna gråter ut i all tänklig media.

Inkomsten säkrad i ett år till...
Hahaha, lätt utvecklingsstörd jänta...
Aha, hon projicerar kanske ut sin ilska genom massa gulliga smileys. Sedan tänker hon kanske att: -Nä, nu ska jag göra en live så att folk ser hur bra jag mår o att jag inte är bitter.
Det är då det brakar. Maken till dålig självinsikt o självkontroll har jag aldrig sett.
Räcker med ett ord intolkat av henne och hon går bananas. Men fantastiskt roande är det iallafall.
Citera
2019-02-14, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Hennes antal följare minskar stadigt. Nere på 60,9 K följare nu. 👍

För knappt 1 år sedan hade hon ca 72 K.
Citera
2019-02-14, 20:09
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Man blir förskräckt av att se vilka missfoster till människor som vill visa upp sina trynen. Den ena ser mer vanskapt ut än den andra och Anna Book hade smält in bra i det gänget. Den där frisören verkar ha gått hårt fram både med pillren och kniven. Är han dvärg också? Han ser ut att vara en meter hög. Hög ja, det är nog hans signum.
Citera
2019-02-14, 20:20
Medlem
B´stards avatar
Är väl ingen som vill köpa den där bokhyllan som stått på deras toalett - full av fekaliespår från hela familjen Book så kommer det krävas en omfattande sanering...
Citera
2019-02-14, 20:33
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Man blir förskräckt av att se vilka missfoster till människor som vill visa upp sina trynen. Den ena ser mer vanskapt ut än den andra och Anna Book hade smält in bra i det gänget. Den där frisören verkar ha gått hårt fram både med pillren och kniven. Är han dvärg också? Han ser ut att vara en meter hög. Hög ja, det är nog hans signum.
Ja, Book hade smält in bra, men med tanke på att Erwik verkade stå som arrangör antar jag att hon inte blev inbjuden.
Citera
2019-02-14, 22:30
Medlem
Galna familjen i sitt esse

https://minfil.com/S7r7Uat9bf/6E55E1...C5ACE77E4D_MOV
Citera
2019-02-14, 22:56
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Galna familjen i sitt esse

https://minfil.com/S7r7Uat9bf/6E55E1...C5ACE77E4D_MOV
Oj, oj, oj...inga selleri- och morotsstavar i lättgräddfilsdip där minsann! Får massa tankar nu, t ex att mamman inte lärde sig något av att åka på bantarcamp, att hon kanske vill att alla ska vara jämntjocka (visst var Felicias magsäcksoperation bland de första på en sån ung person?) och att mor verkar tro att man visar kärlek genom ett överflöd av sötsaker...för övrigt verkar ungarna omogna för att vara 16 och 18...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in