2019-07-09, 19:36
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag är 172cm och väger 65kg, använder M på mina bikinitrosor. Aldrig i ... att Anna skulle kunna ha det eller ännu mindre S! 🤣 Om det inte är så att företaget använder ”glädjemärkning” i bikinisarna.

Nu kan ju man säga att det är möjligt att få på sig en S då de är töjbara, men det ser antagligen inte snyggt ut när fläsket hänger ut ovanpå att det är hemskt obekvämt. Det finns en anledning varför Anna strategiplacerade en orchidé framför sig när hon tog kort framifrån.
Citera
2019-07-09, 19:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Men herregud, vem försöker hon lura?

Eller sätter hon midjan så långt ner så att allt fett buktar ut?
Det kanske är ett märke bara för tjockisar? Dvs deras S motsvarar en normal XL.
Citera
2019-07-09, 20:52
Medlem
Citat:
Men herregud, vem försöker hon lura?

Eller sätter hon midjan så långt ner så att allt fett buktar ut?

Det är så otroligt dumt för hennes lögner påverkar ju företaget negativt i allra högsta grad. Jag vet ju nu att om hon har S eller M så är det iallafall ingen idé för mig att testa deras badkläder. Deras S skulle kunna agera pool till mig istället för badplagg.

(jag förstår att hon inte har S eller M men nu förstår tanken)
Citera
2019-07-09, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Så kan det säkert vara märket är till
för kraftiga kvinnor.
Citera
2019-07-09, 21:05
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Så kan det säkert vara märket är till
för kraftiga kvinnor.
Men Kissie gjorde ju reklam för dem för 3-4 år sedan? Vet inte om jag tycker att stilen med den lilla spetskanten är snyggt på en äldre tjockis, möjligen på en tonåring
Citera
2019-07-09, 21:33
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Jag tror det är mer så att Anna tror bara för att hon kan med nöd och näppe få någonting på sig att det minsann är i "Anna-size" - även om resåren brister och fettet hänger ut.
Citera
2019-07-09, 21:37
Medlem
Citat:
Nu kan ju man säga att det är möjligt att få på sig en S då de är töjbara, men det ser antagligen inte snyggt ut när fläsket hänger ut ovanpå att det är hemskt obekvämt. Det finns en anledning varför Anna strategiplacerade en orchidé framför sig när hon tog kort framifrån.
Men kan det inte vara så att hon inte ha så mycket nedre-magen-fett. Efter en bukplastik är det just det som man blir av med. Kravet är att vara rätt så smal överlag så det inte blir fel form på hela kroppen, men kirurger tummar på det hela tiden. Jag tror att nedre delen av magen är ganska fri från hängbuk och rumpan är ju inte bred i förhållande till övre delen av överkroppen (PCOS-kroppsform). Därför tänker jag att hon kanske visst kan ha M i den modellen (den kanske är hög, vilket hon ju såklart måste VISA om hon ska vara modell för dem). Men för företaget att ha den konstgjorda kroppsformen som modell ... de kanske inte når världens största målgrupp/de kommer att få många returer.
Citera
2019-07-09, 22:45
Medlem
I dagens Hänt Extra är det en halv sida om henne, och hennes bikinimodell.

Citat:
Visar stolt min härliga kropp!
Nu djävlar kommer jag mangla sönder alla åsikts maskiner.
Book visade både baddräkt och tvådelat.
Redo för beach 2919!
Citera
2019-07-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Men Kissie gjorde ju reklam för dem för 3-4 år sedan? Vet inte om jag tycker att stilen med den lilla spetskanten är snyggt på en äldre tjockis, möjligen på en tonåring

På rätt kvinna kan det säkert vara
snyggt men inte på AB
Citera
2019-07-09, 23:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
I dagens Hänt Extra är det en halv sida om henne, och hennes bikinimodell?

Citat:
Citat:
Visar stolt min härliga kropp!
Nu djävlar kommer jag mangla sönder alla åsikts maskiner.
Book visade både baddräkt och tvådelat.
Redo för beach 2919!

2919...ja då får det blir en zombieAnna som kommer att
hasande plaska omkring med denna sensuella bikini
på Sveriges badstränder, dessbättre är vi alla döda sedan hundratals år
tillbaka, så vi slipper se denna syn, dock ej våra stackars avkommor ..
Ja, jag vet felskrivning..men kunde inte låta bli..
Citera
2019-07-10, 00:21
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Absolut inte, enligt tunnan

”Men med facit i hand efter första simturen, så hade jag lätt kunnat ha den här Classytrosan i S istället för M – men jag kommer slita dessa med glädje nu. Så får vi se var jag landar fortsättningsvis 😉”

Svårt att tro hon skulle dra vare sig storlek Small eller Medium, riktigt SÅ mycket har hon inte gått ned i vikt även om det är något kilo sedan hon vägde som mest.

Men det kanske är ett märke som ska glädja väl tilltagna kvinnor genom att manipulera storlekarna? Då blir de glada och gillar märket.

Deras S motsvarar storlek 38-40, M motsvarar 42-44 och L/XL/XXL är gallerior gjorde av Lycra...
Citera
2019-07-10, 00:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Svårt att tro hon skulle dra vare sig storlek Small eller Medium, riktigt SÅ mycket har hon inte gått ned i vikt även om det är något kilo sedan hon vägde som mest.

Men det kanske är ett märke som ska glädja väl tilltagna kvinnor genom att manipulera storlekarna? Då blir de glada och gillar märket.

Deras S motsvarar storlek 38-40, M motsvarar 42-44 och L/XL/XXL är gallerior gjorde av Lycra...

Eftersom Anna är vän av porslinsfasader, botox, gastric bypass, plastikoperationer, 3 d ögonbryn,
filter och allt annat FAKE man kan hitta på, så är storleksförvrägning helt i Annas stil.
I Annas universum är hon 1 kg från XXS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in