Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
Du påstår dig veta mer än mig och många andra. Är det bevis för att du är en idiot?
Jag erkänner att jag inte vet nånting.. det är nånting som du aldrig kan göra eftersom du är djupt troende ateist som tror att din tro är en sanning TROTS att du själv aldrig har observerat ett system skapas utan en medveten skapare.
Det enda jag säger är att bevisen säger att en medveten skapare måste ha designat systemen i universum, naturen och våra kroppar.. för jag vet inget annat som kan designa datorsystem eller andra system som alltid satts ihop av medvetna människor.. enligt vad jag vet.. och jag kan därför räkna ut att universums system också har designats av medvetna.
Bevisen säger dessutom att människan är en växtätare medans ateisterna tror att dom är intelligenta allätare.
Bara en av oss kan se bevisen.. och det är tyvär inte du eftersom din tro på teorier går långt före din vilja att kolla på bevisen som vi alla kan se.
Du är ju som ett barn som har bestämmt dig för att tro att ett datorsystem kan designa sig själv om vi bara ger den några miljarder år för att sätta ihop sig själv efter tester och utredningar av sig själv för att genom gradvis ökande komplexitet skapa ett grafikkort och en processor trots att det bara vara ett moderkort som vi lämnade där för några miljarder år sen för att den skulle komplexa till sig lite under långa tidsperioder.
Faktum är att det är ju ATT du säger att du med all sannolighet VET sanningen.. som gör att man vet att du inte vet ett skit eftersom alla idioter tror att dom vet allting redan , och det var så dom slutade lära sig nya saker.. genom att tro att dom vet saker redan, och ska lära ut dom.