2017-10-12, 17:29
Medlem
FiffelMonas avatar
Haha, vafan... jag läste precis Expressens artikel om annas utbrott mot Tilde.

"Tack till nyhetsmorgon och vänliga Peter Jihde och Tilde de Paula för ett trevligt besök hos er imorse" skriver Anna Book på Instagram under en bild tillsammans med tv-profilerna.
Under dagen ramlade kritiska kommentarer in på Anna Books inlägg. Flera tittare reagerade och menade att tonen mot Anna Book inte var trevlig.
Då valde artisten att berätta hur hon menar att hon egentligen kände om mötet. "

Så det var först efter att hon fick höra vad andra tyckte som Anna blev "upprörd"... Den Anna jag har lärt känna via media skulle inte direkt vänta en sekund med att berätta hur hemskt hon har upplevt något. Jag skulle inte bli det minsta förvånad om hon inte alls upplevde mötet negativt men efter att ha hört vad andra säger så såg hon en chans att få uppmärksamhet
Citera
2017-10-12, 17:50
Medlem
godboys avatar
Nu har jag inte sett Nyhetsmorgonklippet och jag tänker inte göra det heller. Men i alla fall så kan ju ha mina aningar om hur det sett ut.

I alla fall, Tunnan brukar ju alltid hitta något att lipa över i precis alla lägen, så inget nytt under solen där. Knappast en miljöpartist är ens så lättkränkt som Tunnan.

Sedan att Tilde (och kanske Jihde) får lite skit kan ju inte skada, de är ju något så fruktansvärt egocentrerade och PK.

Men det hela är ju ändå frågan om en storm i ett vattenglas, är det ens någon som bryr sig det allra lilla minsta om någon av de tre ovan nämnda?
Citera
2017-10-12, 17:57
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Haha, vafan... jag läste precis Expressens artikel om annas utbrott mot Tilde.

"Tack till nyhetsmorgon och vänliga Peter Jihde och Tilde de Paula för ett trevligt besök hos er imorse" skriver Anna Book på Instagram under en bild tillsammans med tv-profilerna.
Under dagen ramlade kritiska kommentarer in på Anna Books inlägg. Flera tittare reagerade och menade att tonen mot Anna Book inte var trevlig.
Då valde artisten att berätta hur hon menar att hon egentligen kände om mötet. "

Så det var först efter att hon fick höra vad andra tyckte som Anna blev "upprörd"... Den Anna jag har lärt känna via media skulle inte direkt vänta en sekund med att berätta hur hemskt hon har upplevt något. Jag skulle inte bli det minsta förvånad om hon inte alls upplevde mötet negativt men efter att ha hört vad andra säger så såg hon en chans att få uppmärksamhet

Så kan det mycket väl vara, att hon ändrat sin uppfattning bara för att få uppmärksamhet.
Intervjun finns här för den som inte har sett:
http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp...nsidan-3938780

Det hela är ju en total överrreaktion för övrigt. Finns ju ingenting som tyder på att Tilde bemötte henne "mycket kallt, snarhugget, ointresserad och fullständigt kall, kort" som hon själv hävdar.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...t-smartade-mig
Citera
2017-10-12, 18:12
Medlem
Det är bara att läsa kommentarer typ 98% är spyfärdiga på Tunnans gnäll. Att hon inte ger sig och att hon tror att världen snurrar runt henne bevisar bara hur sjuk i huvudet idioten är. Skulle vara roligt att titta in i Tunnans huvud och få förstå vad som försiggår därinne!
Citera
2017-10-12, 18:19
Medlem
Äntligen så berättar Alexander Erwik hur samarbetet med Anna Book var

https://blogg.ng.se/bloggbevakning/2...baja-anna-book

Fy fan va härligt att läsa.
Undrar hur den psyksjuka grisen ska förklara detta?
Citera
2017-10-12, 18:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Man måste erkänna hon vet vad som krävs för att hela tiden vara med i rampljuset. Hon borde dock ta mer betalt av pressen för dessa ständiga artiklar hon får. Hon alltså tjänade mindre än 200000 förra året så det måste vara skamligt lite betalt.
Citera
2017-10-12, 18:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam

En gissning blir att allt egentligen är Erwiks fel och han egentligen är skyldig henne pengar för att han gjort ett så dåligt jobb. Ungefär som med grejen när hon fick gratis renovering av sin lägenhet.

Synd för Erwik. 74000 är som han skriver mycket pengar för en småföretagare. Samma som att vara utan lön för en löntagare. Det bästa han kan göra är att se till så Anna igen får en skuld hos kronis men antar att det kommer bli en massa tjafs rättsligt innan detta (alltså att Anna kommer hävda att det inte finns något avtal och om det fanns har Erwik brutit detta).
Citera
2017-10-12, 18:43
Medlem
Zoom008s avatar
Jag tror folk kommer bli mer och mer arga över att se och höra denna Book överallt. Helt sjukt egentligen att hon kan få ta så mycket plats. Hon verkar desperat för att inte folk hyllar henne i hela världen då hon var den första som vann VIP. Titeln stämmer i alla fall väl men en big loser har hon alltid varit.
Citera
2017-10-12, 18:44
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Det är bara att läsa kommentarer typ 98% är spyfärdiga på Tunnans gnäll. Att hon inte ger sig och att hon tror att världen snurrar runt henne bevisar bara hur sjuk i huvudet idioten är. Skulle vara roligt att titta in i Tunnans huvud och få förstå vad som försiggår därinne!

Det är en sak jag skulle vilja få veta lite mer om;
Visst var det så att Anna påstod eller antydde att hon blivit utsatt för någon form av (sexuellt) utnyttjande i yngre år?
Är det någon som vet vad det i så fall handlade om? Och vem utnyttjade henne? Kan hennes mamma haft någon ny karl efter hennes pappa som förgripit sig på henne?
Kanske ett sådant övergrepp i viss mån förklarar en liten del av hennes beteende gentemot andra människor, och hennes, sagt av henne själv, nymfomani?
Citera
2017-10-12, 18:50
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Det är en sak jag skulle vilja få veta lite mer om;
Visst var det så att Anna påstod eller antydde att hon blivit utsatt för någon form av (sexuellt) utnyttjande i yngre år?
Är det någon som vet vad det i så fall handlade om? Och vem utnyttjade henne? Kan hennes mamma haft någon ny karl efter hennes pappa som förgripit sig på henne?
Kanske ett sådant övergrepp i viss mån förklarar en liten del av hennes beteende gentemot andra människor, och hennes, sagt av henne själv, nymfomani?

Det var i samband med att hennes son blev dömd för våldtäkt som hon skrev på Instagram som försvar för honom att hon visste mycket väl vad detta handlar för hon själv hade blivit sexuellt utnyttjad som barn och utifrån det visste hon att sonen var helt oskyldig och barnet ifråga här alltså inte alls blivit våldtagen.

Tror inte det kommit fram något mer om detta och eftersom pressen har hållit käft om just detta har de inte heller kunnat fråga om detta om hur och av vem som hon blev sexuellt utnyttjad.
Citera
2017-10-12, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam

Vem är pajasen till bloggare? Ena stunden är det förtal när Christina Schollin baktalar en fd affärskollega men när AE gör detsamma mot Anna Book är det bara coolt och bra.

Det AE skriver och hur han formulerar sig är klockrent förtal.
Citera
2017-10-12, 19:18
Medlem
nickomyras avatar
https://blogg.ng.se/bloggbevakning/2...iksom#comments

Silent treatment till svar från Tunnan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem