2017-10-12, 19:29
Medlem
nu har hon lyckats , nu är medlöparna oroliga

aslundemelie84Så tyst du ha varit idag hjärtat
zyralovespancakesAnna har det hänt något??? Är orolig....😟😞😢
zyralovespancakes❤❤❤❤❤
Citera
2017-10-12, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Äntligen så berättar Alexander Erwik hur samarbetet med Anna Book var

https://blogg.ng.se/bloggbevakning/2...baja-anna-book

Fy fan va härligt att läsa.
Undrar hur den psyksjuka grisen ska förklara detta?

Det här var klurigt.... Erwik kräver alltså provision av ett arvode som AB har fått för sitt deltagande i Biggest looser medan AB hävdar att hon inte fick något mer än äran?
Citera
2017-10-12, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Det här var klurigt.... Erwik kräver alltså provision av ett arvode som AB har fått för sitt deltagande i Biggest looser medan AB hävdar att hon inte fick något mer än äran?

Alla deltagarna får ju såklart ett arvode att ställa upp.

Vinnaren fick inget pris förutom skammen att vinna.
Citera
2017-10-12, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Äntligen så berättar Alexander Erwik hur samarbetet med Anna Book var

https://blogg.ng.se/bloggbevakning/2...baja-anna-book

Fy fan va härligt att läsa.
Undrar hur den psyksjuka grisen ska förklara detta?

WTF !!!

Inte så att jag misstror Alexander på något sätt, men hur mycket har egentligen produktionen betalat Tunnan för sin medverkan. Skulle gissa att en sådan agent tar 30% av kostnaderna. Men det är bara en gissning.
Citera
2017-10-12, 19:50
Medlem
godboys avatar
Citat:
Jag har väldigt svårt att tro att alla fläskbergen ställt upp frivilligt och gratis. Det känns som de flesta som deltagit där är såna som gärna vill ha något tillbaka, eller att en eventuell vinstsumma går till välgörenhet. Var det något som hon vann? Pengar? I så fall hur mycket?
Citera
2017-10-12, 19:53
Medlem
Citat:
Vinnaren fick inget extra men alla deltagare fick en viss summa för den tiden de höll sig kvar i programmet.
Citera
2017-10-12, 19:55
Medlem
nickomyras avatar
Har läst att hon fick bäst betalt av alla deltagarna ( en summa som Erwik har hjälpt till med att förhandla fram) Pratades om ca en halv mille .

De pengar hon inte fick ,var `vinstpengar`som vinnaren i många program sedan får/måste skänka till valfri välgörenhet
Citera
2017-10-12, 19:55
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
WTF !!!

Inte så att jag misstror Alexander på något sätt, men hur mycket har egentligen produktionen betalat Tunnan för sin medverkan. Skulle gissa att en sådan agent tar 30% av kostnaderna. Men det är bara en gissning.
Sen kan jag ju inte för mitt liv begripa hur han kan ta sig an någon som Tunnan, det är ju vida känt att hon bryter avtal och inte håller sina löften eller håller sig till sanningen. Så lite får han skylla sig själv, men självklart bör hon betala för sig, men det har hon ju aldrig gjort tidigare så varför skulle det beteendet ändras nu.
Citera
2017-10-12, 19:59
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Har kollat på klippet från Nyhetsmorgon och försökt se Tilde med kritiska ögon. Visst inga stående ovationer. Tilde verkar möjligen lite låg, men jag har inte sett hela denna Nyhetsmorgon så jag har inget att jämföra med.

Hur som helst är det ju bara pinsamt av Anna att offentligt beklaga sig, det slår ju bara tillbaka på henne själv. Läste att hon ska var med i Breaking News ikväll, imorgon lär väl bli rubriker om hur kränkt hon blivit av Filip och Frefrik.
Citera
2017-10-12, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Har kollat på klippet från Nyhetsmorgon och försökt se Tilde med kritiska ögon. Visst inga stående ovationer. Tilde verkar möjligen lite låg, men jag har inte sett hela denna Nyhetsmorgon så jag har inget att jämföra med.

Hur som helst är det ju bara pinsamt av Anna att offentligt beklaga sig, det slår ju bara tillbaka på henne själv. Läste att hon ska var med i Breaking News ikväll, imorgon lär väl bli rubriker om hur kränkt hon blivit av Filip och Frefrik.

Har också tittat opartiskt. Tilde var som vanligt i början, glad, trevlig och sympatisk. Sedan började Book hyckla, svamla, ljuga och överdriva, det var väl det som Tilde att tröttna. Helt rätt av Tilde.
Citera
2017-10-12, 20:30
Medlem
Hon fick 374 000kr för att medverka i BL VIP. Alexander Ervik var enligt Expressen den drivande agenten som fick in henne i programmet. Nu vägrar Anna betala hans arvode och nu ska han gå till fogden med räkningen.

https://www.expressen.se/noje/book-i...biggest-loser/

Artisten fick ett stort belopp för att vara med i tävlingen. Enligt Aftonbladet rörde det sig om 372 000.
Men nu krävs artisten på en del av pengarna – av sin tidigare pr-agent Alexander Erwik. Aftonbladet var först med att rapportera om detta.
Till Expressen säger Alexander Erwik:
– Jag tycker det är otroligt skenheligt faktiskt. Det handlar om 74 400 plus moms. Det är mitt procentuella arvode på hennes "Biggest Loser"-arvode.
Citera
2017-10-12, 20:34
Medlem
Anna Book i storbråk om ”Biggest loser”-pengarna

https://www.aftonbladet.se/a/Xvv57
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in