Oj oj idag händer det saker i Annas kök. Kakel och bänkskivor är borttagna och texten som följer är Annas egna ord om saken :
annatoledanobook : Det är igång & Nicklas & hans bror Christoffer är grymt noggranna & effektiva ~ & väldigt snälla & roliga att hänga med👍🏼😂👍🏼 Kul att se Min man gladare igen också❤ Idag kommer det hinna komma långt med reklamationerna för det tidigare ont om tid / stressbygget under AS-VIP ~ Fortsättning följer 👍🏼😉😂 Trevlig torsdag & TACK till ALLA 30.000 Följare här på Instagram ~ Jag uppskattar er alla väldigt mycket🍃🌹🍃🌹🍃🌹 #igång #skönt #kul #fårinterättommaninteharrätt #glada #tacksamma #ärlighetsanningtalarförsigsjälvt #rgladast #snällasnickarna #kulatthjälpatill #nuestracasa
Och sedan kommer det en massa olika kommentarer och jag tar bara med dom som Anna svarar på och inte alla dom som dyrkar henne som en gudinna, men som ni märker så har hon raderat en massa olika personer som hon sedan svarar så man fattar inte riktigt vad det är hon svarar på :
annatoledanobook@nettiz68 Arga Snickaren gjorde ingenting själv!!! Mer än att prata inför kamerorna 😀
annatoledanobook@anna_melinder Ja med dom här killarna som lägger ner äkta tid & engagemang så kommer det bli kanon⭐️👍🏼 Dom bygger ju & gör allt själva👍🏼
annatoledanobook@rannugnuggar Gissa 1 gång?!?🤔
annatoledanobook@carinaklase Jag gör inte om något?!?🤔🤔🤔
annatoledanobook@kimhernefeldt 🤔🤔🤔 Vad betyder - Oj 😱😱😱😱?
carinaklaseOkey jag frågar för jag inte vet har bara hört att det blev så mycket fel när arga snickaren va där😁
nettiz68Men varför har du varit arg på honom då...... @annatoledanobook
jendgesI bland tror jag man ska lösa sina saker ensamma än ta in firmor ,
annatoledanobook@carinaklase Om du har hört att det blev så mycket fel. Varför frågar du då om det görs om?!? Då borde du ju förstå att har det gjorts fel.....som det alltså har gjorts här i vårt hem. Så är det väl inte konstigt att det görs om & görs rätt ~ Utav ett nytt proffesionellt helt oberoende Byggteam som besiktigat de tidigare snickarnas arbete & Anders order, för han rörde inte ens en skruv i vårt hem, inte i Och dom har enbart styrkt det min man & jag hela tiden hävdat varit fel....
annatoledanobookForts. Så vi vart berättigade reklamationerna som styrkts från flera utomstående mycket kompetenta, kunniga personer inom bygg, måleri, el & plattsättare ~ Bra va? Rätt skönt när den lilla människan vinner över Goliat som sitter på hög häst. Så många VÅGAR inte säga sina ärliga åsikter ~ Men jag & min man är inte 2 utav alla dom som inte vågar.
annatoledanobook@jendges Ja man kan tro mycket. Eller så bör man väl kunna lita på Proffs som kontaktat OSS & velat ha oss med i VIP Programmet?!?!? Och bör man inte ta dom på deras ord, att dom ska göra det dom lovat & man som vuxna människor kommit överens om? Frågor kan ställas i oändlighet. Och vi har svar på dom alla 😀 Men vi tycker att det är inte bara vi som ska läxas upp när & om vi gjort fel & tvångsmatas med - Gör om & gör rätt!!!!!! Ibland får man svälja sina egna ord hårt själv. Karma är karma åt alla håll & det är inget någon bara kan välja bort. JAG & min man har dessutom ALDRIG någonsin ljugit för Svenska folket som tittat på de ihopklippta programmen!!!!!! Som en viss person faktiskt valt helt på egen hand att göra. Tittarna får se 45-47 min utav 4-5 heldagars inspelningar & det ska vara så som kanalen & produktionsbolaget VILL att det ska se ut som. Men vi som lever med resultatet...vi vet precis hur det sett ut & hur det har gått till. Och det räcker för oss 😄
annatoledanobook@nettiz68 Vet du att jag är arg?!?!? Har jag sagt det någonstans? Nej, det har du inte sett eller hört, & det stämmer absolut inte ~ däremot är jag & min man ~ alltså inte bara jag! Väldigt besvikna & ledsna på honom, för att han helt på eget bevåg valt att ljuga i media & för Svenska folket & på så sätt bidragit till att jag & enbart jag fått utstå en fullständigt vidrig & icke human höststorm. Och så gör man bara inte!!!! Utan man tar ansvar & gör om & gör rätt. Inte bara lägger det på andra. Dessutom är det taskigt att smutskasta mig som ett patetiskt våp, det är något min man tex. inte uppskattar......
annatoledanobookForts. & den hatstormen* har inte varit okej! INGEN ska behöva utstå något dylikt!!!! Men vinklar man & bara visar vissa saker & inte hela sanningen...... ja då blir det svårt för den enskilde personen att klara sig. & det är såååå många som tackat mig för att jag iallafall VÅGAR kritisera när det faktiskt blivit fel!!!! Förstår inte trollen hur sjuuuukt mycket pengar kanalen & produktionen tjänar på att få familjer att ställa upp med sina liv & hem?!?!?!? Tacksamhet, är det något som enbart ska gå åt ETT HÅLL?!?! Näää just det. SJÄLVKLART INTE.
jendgesHatstorm starkt ord , klart tv är tv så vi får väl se en liten del, hoppas ni får det fint å nöjda, vet hur det är när man har hantverkare man tror det ska bli som man vill sen har dom slarvat,
kikkkiHan vill väl bara verka häftig framför kameran för att få ett bra program på andras bekostnad. Hoppas ni bli nöjd med det nya. Och hoppas på efterbild.😊
jendgesDet har ingen rätt till att göra dom vi känner ej dig så det är inte ok , finns folk till allt , det är avundsjuka tror jag
annatoledanobook@eva_norling 😔 Tack snälla Eva.... den som blivit illa behandlad är jag & bara jag. Men så länge det inte drabbar mina/våra barn eller min man🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Så tar jag hellre de hårda smällarna & hatkommentarerna ~ Men jag skulle av hela mitt hjärta önska att människor kunde vara såååå mycket snällare mot varandra istället. Och att ingen skulle behöva utstå, det som jag nu levt med i 1 1/2 år & fortfarande får lov att göra 😔
Så tyvärr alla följare så blir det inga live framträdande på nån dag i köket