2017-09-23, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArsenalRamboRamsey
Varför gråter Anna Bok så mycket i Big loser VIP?
Hon gråter väl inte mer där än vad hon gör annars.
Citera
2017-09-23, 23:42
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Nytt Instagram-inlägg:
Middag hos fina @azabrennander.se med finaste tjejerna @mymartens @kinhermansson @terecealmering @christinamelin @inredacom @susalind @sara_stenevad & @annika_ljungberg @lycka2 @annawallberg 🙌🏽💖🔥😘 TACK tjejer för en underbar kväll. #goodfriends #fun #dinner #laughter #love #fun
Undrar vad Annika Ljungberg tycker om att flodhästen som förstörde hennes bröllop dyker upp när det vankas tjejkväll.

Och jag undrar om hon inte bör bli fejkblond/ blond som alla andra på bilden, så hon passar in. Ett naturligt steg i den onaturliga förvandlingen hon genomgår. Skrattade verkligen åt bilden för nästan alla ser likadana ut!
Citera
2017-09-23, 23:45
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja det verkar ju konstigt förstås. Själv funderar jag på hur människan hinner med allting, åka till Luleå, Köpenhamn och överallt samt samtidigt intervjuas i alla medier och livesända och hitta på andra stolligheter för att synas och höras.
Själv är jag glad om jag hinner gå in på affären och handla mjölk mitt i stressen för att få livspusslet att gå ihop.
Du kanske har ett jobb/behöver försörja dig? Själv kan jag känna efter arbetsveckan att jag inte orkar engagera mig i att hitta en swingerspartner/tredje person i sängkammaren/göra shoppingrundor i sköna grannhuvudstäder, men det är naturligtvis toppen för dem som inte behöver bekymra sig om sådant, samt har hängivna partners som tar hand om hem/tonårsbarn...
Citera
2017-09-23, 23:55
Medlem
Citat:
Nytt Instagram-inlägg:
Middag hos fina @azabrennander.se med finaste tjejerna @mymartens @kinhermansson @terecealmering @christinamelin @inredacom @susalind @sara_stenevad & @annika_ljungberg @lycka2 @annawallberg 🙌🏽💖🔥😘 TACK tjejer för en underbar kväll. #goodfriends #fun #dinner #laughter #love #fun
Undrar vad Annika Ljungberg tycker om att flodhästen som förstörde hennes bröllop dyker upp när det vankas tjejkväll.

Mer nyfiken på vad polisen Martin Melim tycker om att hans exfru Christina Melin som han har två barn med umgås med Anna Book med den dömde sonen, som är dömd för våldtäkt mot barn. Martin och Christina har en tonårsdotter tillsammans.
Citera
2017-09-23, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArsenalRamboRamsey
Jag har inte sett några filmer eller så med Anna så jag vet inte.
Man behöver inte ha sett hennes Insta-filmer. Det existerar väl inte en enda tidningsartikel eller ett enda TV-framträdande där hon inte bölar.
Citera
2017-09-24, 00:08
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Mer nyfiken på vad polisen Martin Melim tycker om att hans exfru Christina Melin som han har två barn med umgås med Anna Book med den dömde sonen, som är dömd för våldtäkt mot barn. Martin och Christina har en tonårsdotter tillsammans.
Åh men alla Annas kändiskompisar verkar ju fullständigt överse med detta? De anser väl att Anna&dotter&man har den korrekta versionen och Svea hovrätt är helt ute och cyklar? Inte bara Melin som är känd, vad sägs om fru Stenmark och fru f d Fylking, Tomas Brolin etc, etc, vad står de för egentligen?
Citera
2017-09-24, 00:19
Medlem
Nu är det livesändning igen. My kör bil med mobilen i högsta hugg, och en smått berusad Anna ("Jag drack bara lite bubbel") sitter bredvid.
Hon funderar på att ta en repris på ICA Maxi-knullet. Kallar sig själv och My för "starka profiler".
Citera
2017-09-24, 02:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Nu är det livesändning igen. My kör bil med mobilen i högsta hugg, och en smått berusad Anna ("Jag drack bara lite bubbel") sitter bredvid.
Hon funderar på att ta en repris på ICA Maxi-knullet. Kallar sig själv och My för "starka profiler".

Starka profiler? Meral Tasbas möjligen men att A.B och M.M skulle vara några starka profiler betvivlar jag.
My Martens hade jag knappt hört talas om innan hennes namn dök upp i tråden.
Citera
2017-09-24, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar

Glöm inte att Martin även är Camilla Läckbergs ex! Så att träffa CM är ju nästan som att umgås med CL!
Citera
2017-09-24, 06:08
Medlem
I tråden om våldtäkten mot barn står det att det kommer bli en rättegång till för en våldtäkt mot ett annat barn. Om detta stämmer så förstår jag verkligen inte hur Anna kan vara då gränslös i sitt prat om sex med Roberto på ICA Maxi och trekanter och Swinger vänner.

Källan

Citat:
Ursprungligen postat av ymfar
Ryktet säger att det blir rättegång igen för våldtäkt mot barn. Ska vara två stycken till som har blivit utsatta.
Senast redigerad av Darrar 2017-09-24 kl. 06:30.
Citera
2017-09-24, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Starka profiler? Meral Tasbas möjligen men att A.B och M.M skulle vara några starka profiler betvivlar jag.
My Martens hade jag knappt hört talas om innan hennes namn dök upp i tråden.

familjen som anna var så noga med förut verkar inte vara så intressant längre, kanske skilsmässa snart o anna lever livet tills hon gått upp igen o så sitter hon o lipar i media o anklagar alla och en var
Citera
2017-09-24, 10:16
Medlem
Frikort hit och frikort dit?
Vem fan vill ligga med ABT?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in