2017-11-07, 22:36
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Ska inte hon vara med i Melodifestivalen? Dom har ju lovat det och Läckberg kan nog få till en text om Book gör musiken. Skulle dock föredra om Leila K sjöng då hon är mer spännande än hurtiga Book. Är det något register för avdankade artister som öppnat. Vem är Ingrosso där? Har Pernilla en okänd unge som inte nått ända fram? Fick lite vibbar till någon slags artistkyrkogård. Eller i alla fall slutskedet.

Artistkyrkogård var ordet. Till och med Papa Dee står på sidan tillsammans med La Cream, Leila K och Samantha Fox!
Vad är det för jeppar som driver detta spektakel till bolag?
Det verkar som A.B hamnat ur askan i elden rent bokstavligt. Har hon inte blivit lurad förr lär hon bli det nu.
A.E må vara en kuf på sitt sätt men nog verkade väl han lite mer seriös än det här bolaget?
Citera
2017-11-07, 23:53
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Artistkyrkogård var ordet. Till och med Papa Dee står på sidan tillsammans med La Cream, Leila K och Samantha Fox!
[..]
Samantha Fox! Cirkeln är sluten =) Samantha Fox deltog ju i ett avsnitt av Solstollarna, det program där Anna breakade strax innan ABC, nu kan vi bara vänta och emotse en nostalgiturné med Anna och Samantha med flera från "artistkyrkogården" =)
Citera
2017-11-08, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Peter Thelenius är kontaktperson enligt http://milestoneartist.com/kontakt/

Men vänta nu, är inte det knarkskallen som tillsammans med Rosing rammade grinden till häktet med ett barn i bilen när han var gravt påtänd? Eller snedtänd kanske.....

Stabilt management Anna.....😅
Citera
2017-11-08, 03:43
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Peter Thelenius är kontaktperson enligt http://milestoneartist.com/kontakt/
Anna Book toppar deras nyhetssida
http://milestoneartist.com/nyheter/
...med bild snodd från Expressen...

Seriöst? Seriöst? Seriöst?

Grattis Anna. Du har just nu kommit med i samma klass som Linda Rosing. Kommer Anna dyka upp som körtjejen i Basic Element?
Citera
2017-11-08, 04:54
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vad är det för jeppar som driver detta spektakel till bolag?
Det verkar som A.B hamnat ur askan i elden rent bokstavligt. Har hon inte blivit lurad förr lär hon bli det nu.
A.E må vara en kuf på sitt sätt men nog verkade väl han lite mer seriös än det här bolaget?
Papa Dee spöade upp sin flickvän och försvann helt för 10-12 år sedan. Leila K har man ju sett ett par gånger och jag är förvånad att hon ens står på benen. Som ett loppis där man kan göra fynd.
Citera
2017-11-08, 08:48
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Men vänta nu, är inte det knarkskallen som tillsammans med Rosing rammade grinden till häktet med ett barn i bilen när han var gravt påtänd? Eller snedtänd kanske.....

Stabilt management Anna.....😅

Jodå så är det. Linda Rosing är gift med Peter Thelenius. Det var väl inte mer än något eller ett par år sedan som hon lade ut en festbild på sin blogg och på bordet stod ett fat med vitt pulver och en ihoprullad sedel. Det har varit mycket droger runt det där paret. När dom bodde i Vasastan installerade dom t o m en gallergrind innanför ytterdörren. Ibland är det farligt att vara skyldig pengar.
Nu har det ju spekulerats i om det är Peter T som kranar åt Anna Book.

Artistkyrkogård var nog det allra bästa namn jag hört på en samling dinosaurier som inte själva insett att dom är döda. I alla fall i musikaliskt underhållningssyfte. Att dom sedan figurerar i tidningarna har ju inget med artisteri att göra utan mer brist på artisteri.
Citera
2017-11-08, 12:48
Medlem
Text från ABs senaste instabild. Den är SÅ typisk henne;
-När Anna får beröm
-Anna är opererad (Om nu inte alla visste det innan...)
-Anna vill berätta för att att hon vill testa sina gränser m.m....

orkar inte
Citat:
annatoledanobookBlev sååå otroligt glad för den här förfrågan jag fick utav fina Fabian som äger bästa @bingo_official här om dagen - Frågan var, om jag ville ställa upp i Stjärnstaffetten i Friends Arena den 30e November⭐️🐎❤️ & det hade ju varit som en DRÖM! Men, eftersom jag är nyopererad i magen, för att bli starkare i buken & återfå funktionen i bålen mer hundraprocentigt. Bland annat för att bli bättre på att rida i framtiden 🙏🏼💪🏽🐎😉 & kunna ta min fortsatta träning & hälsa i allmänhet framåt resten utav mitt liv. Så blev jag tvungen att tacka nej. Detta var såklart väldigt trist -
Men, jag hoppas chansen dyker upp vid ett senare tillfälle i framtiden. För det vore verkligen helt fantastiskt att få den chansen att utmana mig själv & att få testa mina gränser nu då jag inte tampas med samma rädsla längre då jag rider, tack vare allt stöd jag fått utav min fina vän @annawallberg som jag fortsatt att rida hos ute på vackra @apridutveckling ❤️🐎 Och att få chansen att visa hur bra det kan bli när man stärkt bukfunktionen & gått ner så mycket i vikt som jag har gjort, sedan jag medverkade i Stjärnhoppningen på Svt Barnkanalen @svt_hastar för snart 1 år sedan skulle verkligen ha varit jättekul ( & pirrigt nervöst såklart 🙈 ) Men jag är som sagt, väldigt glad för förfrågan 🙏🏼 & kommer gärna & tittar på alla duktiga hästar & ryttare & mina duktiga & modiga kollegor ändå den 30e nov. Håller tummarna för alla modiga som ställer upp igen & för 1a gången👍🏽💪🏽🐎 Jag är så där härligt avis på er alla🤗 Ha roligt & rid med förnuft, kärlek & känsla. #förfrågan #stjärnstaffetten #stjärnhoppningen #svt #barnkanalen #utmaningar #rida #passion #lärasignyasaker
Citera
2017-11-08, 17:01
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-operationerna

"Förra veckan checkade Anna Book, 47, in på en klinik i Malmö på rekommendation av sin väninna My Martens, känd från ”Ensam mamma söker”.

Det har gått en vecka sedan den omfattande operationen. Ett ingrepp som inbegrep att sy ihop magmuskulaturen som blivit förstörd av övervikt, kejsarsnitt och tre graviditeter och ta bort överflödig hud som är ett resultat av hennes viktnedgång i ”Biggest Loser VIP”.

– Syftet med operationen var att förstärka funktionen i buken, sy ihop muskulaturen och tajta till bukväggen. Jag har tidigare gjort sammanlagt tjugo ingrepp i magen bland annat på grund av magbråck och kejsarsnitt, säger hon till Nöjesbladet."

Hon har även lagt in implantat för att få en klyfta. Den bröstförminskning hon gjorde som 18-åring skyllde hon då på ryggproblem. Nu berättar hon att det var för att män ville tafsa på hennes stora bröst. Idag hade hon gett den som gjorde det en smäll på käften. Roberto älskar hennes nya kropp och är mallig för att Anna är hans fru.
Senast redigerad av Knullkungen 2017-11-08 kl. 17:06.
Citera
2017-11-08, 17:11
Medlem
Lilla Anna måste se ut som en lapptäcke med alla sina 20 talet operationer ..
Citera
2017-11-08, 17:18
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Hon har även lagt in implantat för att få en klyfta. Den bröstförminskning hon gjorde som 18-åring skyllde hon då på ryggproblem. Nu berättar hon att det var för att män ville tafsa på hennes stora bröst. Idag hade hon gett den som gjorde det en smäll på käften. Roberto älskar hennes nya kropp och är mallig för att Anna är hans fru.
Ja, stackars Anna. Hon som tafsar på varenda manlig bringa hon får syn på.
Tror ärligt att det inte finns en enda man i Sverige som är avundsjuk på Roberto.
Citera
2017-11-08, 17:29
Medlem
Boopidoos avatar
Hon är helt wacko. Jag, jag,jag plus det halvflummigt-religiösa sättet att förhärliga sig själv. Herre jisses jävlar
Anna Book är någon som sjöng en imbecill text till en larvigt enkel låt för över 30 år sedan. Hon har varit smällfet, litet smalare, smällfet igen.. *gäsp*.
Hon har förlorat all respekt (och de flesta av sina "vänner").
Hon ljuger, gråter, stjäl, bär offerkofta med bravur. Hon har en nästan 30-årig dotter med IQ = fiskmås som bor hemma.
En son som är dömd för våldtäkt och en tonårig dotter som måste läsa om sin mamma som kn-llar på offentliga toaletter, vill ha gruppsex och påstår sig vara nymfoman.
Hon beskriver sig själv som en stark "intependet" (hennes stavning) woman ... well... löshår, lösnaglar, löständer, botox, tuttoperation, magoperation skickar verkligen den signalen.
Hon är en totalt störd person som är ett offer för en alkoholiserad mammas ambitioner och misslyckade uppfostran.
Now she's passing it on to the generation.
Citera
2017-11-08, 19:27
Medlem
nickomyras avatar
Så nu vill hon att alla män ska vilja kladda på henne om jag förstod det rätt ?

Jag minns nåt av J Lopez offentliga brev , där de ville lämna vänskapen & bli lämnade ifred .. då uttryckte hon det som att ”A” hade visst sina fina sidor .. men sedan hade hon någon sida som inte alls var så fin .. och att de hade försökt hjälpa henne ...

Vad var det de syftade på ., hjälpa med vad ?
Jag kan inte tro att man syftade på kleptomani eller mytomani ., det är väl inget man kan få hjälp med av vänner direkt .. är väl mer psykiatriker , kbt ..
hjälpa någon med .. då tänker jag på missbruk .. ? !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in